- Katılım
- 30 Haz 2005
- Mesajlar
- 640
- Konu Yazar
- #21
abi saol masa üstüne attım(izninle)
Hocam MSN nimi kaydet ben sana daha ne güzel resimler yolarım.
[email protected]
abi saol masa üstüne attım(izninle)
güzel resimler. özellikle alttaki kartpostal gibi
![]()
yok abi kararımı verdim cross alıcam :cat: bahar başında inşallah bi crossla sana toroslardan kareler yollicam
sevgiyle kal abim :rendeer:
elbette abicim danışıcam. 2.el xl 200 düşünüyorum. bahar başına taksitim bitiyor.satıp alıcam inşallah. tek korkum uzun yolda sele rahatsız edermi?