Taraklı-AKÇAKOCA Gezisinden Tozlu raflarda kalan kareler

Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
varlığımızın verdiği rahatsızlık dolayısı ile herkesten özür dileyerek tüm fotoğraflarım tarafımca silinmiştir.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
valla hocam kışın bizede gosterdin boyle deniz gunes plaj ohh ohh allah razi olsun boluya yolun duserse bekleriz :) akcakoca gezimiz aklima geldi simdi deniz,gunes,plaj veee kızlarrrr :queen:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
valla hocam kışın bizede gosterdin boyle deniz gunes plaj ohh ohh allah razi olsun boluya yolun duserse bekleriz :) akcakoca gezimiz aklima geldi simdi deniz,gunes,plaj veee kızlarrrr :queen:

güneş ve deniz bize görede o üçüncü söylediğin kızlar kısmı için yaşlandık artık.Boluya devamlı gelip giderim ama senin nerede olduğunu ne bileyim nasıl bulayım
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
güneş ve deniz bize görede o üçüncü söylediğin kızlar kısmı için yaşlandık artık.Boluya devamlı gelip giderim ama senin nerede olduğunu ne bileyim nasıl bulayım

hocam adres ve tel veriyim kisaca : Tuşpa Bilgisayar Cumhuriyet cad. Şeref sok . Yurtici kargo karsisi İsmim Zafer Tel : 05369807950

her zaman bekleriz BoluMT olarak

yok hocam motora binebiliyorsan yaşlanmamışşsın demekki :queen:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
sevgili dostum inşallah Boluya geldiğimde mutlaka yanınıza bir çay içmeye uğrayacağım.sizinde yolunuz düşerse Taraklı Göynüğe 28 km mesafede sakaryanın en uç ilçesi sizleride beklerim selamlar ve saygılar
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
sevgili dostum inşallah Boluya geldiğimde mutlaka yanınıza bir çay içmeye uğrayacağım.sizinde yolunuz düşerse Taraklı Göynüğe 28 km mesafede sakaryanın en uç ilçesi sizleride beklerim selamlar ve saygılar

hocam benim tum cocuklugum akyazi da gecti bu aralar aslinda aklimda gitmeyi bi dusunuyorum ama tarakli yakinmi bilmiyorum biraz bilgi verebilirsen :) akyazi ya gidersem mutlaka yanina ugrarim..
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
hocam benim tum cocuklugum akyazi da gecti bu aralar aslinda aklimda gitmeyi bi dusunuyorum ama tarakli yakinmi bilmiyorum biraz bilgi verebilirsen :) akyazi ya gidersem mutlaka yanina ugrarim..

Akyazıdan kuzuluk yolundan direk yukarı gelip göynüğe ulaşırsan göynükten Taraklı 28 km.Çarşıda kime sorarsan zabıta hasan diye gösteririler.

telefonum.05467890535
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
ok hocam bakalim zaman bulabilrsem bi cay ini icmeye gelecegim insallah
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
o gelirse bende gelirim mutlaka abi sen de biz gibi maceracısın ya sen boluda olacktın var ya... Dağıtırdık her hafta sonu ortalıgı :)
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
o gelirse bende gelirim mutlaka abi sen de biz gibi maceracısın ya sen boluda olacktın var ya... Dağıtırdık her hafta sonu ortalıgı :)

apo zaten gidecegim zaman hepinizi kandirip gotururum takma sen kafana hocam cumbur cemaat gelebiliriz BoluMT olarak :queen:

bizim gezi olaylari biraz acayip biri cagirsa hop gidelim hesabi oluyor.

artik gidecek yer kalmadi sanirim yakinlarda :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
hasan abim nerelerdesin yahu? özletme kendini yaz çiz paylaş... seni örnek alan ve taktir edenleri bırakma böyle...
Allah kaza bela vermesin yolun herdaim açık olsun :rendeer:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
çok yoğun ve stresli bi dönem atlattım abicim.işler o kadar yoğunduki sıyırıcam sandım bi ara :) gönüller bir olmaya devam etsin abicim. zaman araya girsin bırak elleme... daha değerli kılar dostluğumuzu
sevgiler...
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
çok yoğun ve stresli bi dönem atlattım abicim.işler o kadar yoğunduki sıyırıcam sandım bi ara :) gönüller bir olmaya devam etsin abicim. zaman araya girsin bırak elleme... daha değerli kılar dostluğumuzu
sevgiler...

Hocam dertler paylaşılınca hafiflermiş.derdini söylemeyen derman bulamazmış.sende paylaş bizimle derdin hafiflesin.selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst