Aprilia RS 125 En iyi dizany ödülünü kazandı.

Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
71
dizayn güzel sözümüz yok ama şu aprilla kaliteyi birazdaha arttırsa en azından yamahaya veya hondaya yakın tutsa çok iyi olacak.uzun ömürlü motorlaryapamıyor.haylazlık yapmaya gelmiyor.saygılar
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
dizayn güzel sözümüz yok ama şu aprilla kaliteyi birazdaha arttırsa en azından yamahaya veya hondaya yakın tutsa çok iyi olacak.uzun ömürlü motorlaryapamıyor.haylazlık yapmaya gelmiyor.saygılar


Kim demiş uzun ömürlü değil diye :farao:

125 cc kategorisinin en dayanıklı ve en iyi motoru nasıl uzun ömürlü olmaz . 2 zamanlı diye aldatmasın sizi . Herkes 2 zamanlı deyince aa falan diyor ama performansı 4 zamanlı Hondayı 2 defa cebinden çıkarır .

Boşuna mı o kadar para
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
süper bir makine olduğu konusunda bir lafım yok ama ben yine alsam cbr alırdım çünkü;
1)Fiyatı cbr'ın 2 katı... 10 milyar vereceime 13 milyara 2. el 600F alırım
2)Aprilia'nın servis ağı çok az.

arkadaşlar fiyat açıklandı suan kı fıyatı 5925 € + plaka
ALmanız için bıraz daha bekleyın
euro suan :1.937 ytl
yani motor : 11.476 ytl :( ve + plaka masrafı :D

11 milyarmış... hehe. Tipik Honda fanatiğisiniz diyen arkadaşlara sesleniyorum. Akıl var mantık var. Siz olsanız ne alırsınız???
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
süper bir makine olduğu konusunda bir lafım yok ama ben yine alsam cbr alırdım çünkü;
1)Fiyatı cbr'ın 2 katı... 10 milyar vereceime 13 milyara 2. el 600F alırım
2)Aprilia'nın servis ağı çok az.



11 milyarmış... hehe. Tipik Honda fanatiğisiniz diyen arkadaşlara sesleniyorum. Akıl var mantık var. Siz olsanız ne alırsınız???

Türkiye fiyatı çok pahalı olabilir . Yurtdışında böyle değil ama ...
Türkiyede ducati kullanan da çok az ama her yönden çok kaliteli bir motor olduğu kimse tarafından tartışılamaz :cat:

Fiyat CBR 125'in 2 katı ama her açıdan cbr'dan 10 kasa üstün . Zaten bu motorun görünüşü CBR gibi cılız değil . Kaslı bir görüntüsü ve 2 zamanlı olmasına rağmen harika bir performans ve dayanıklılığa sahip. Aksilik olmazsa hemen her sene Aprilia'nın 125cc kategorisindeki birincilikleri ve pistteki başarısı bu modele fazlasıyla yansımış sanırım :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
biz Türkiyede yaşıyoruz ve beni Türkiye ilgilendirir. Yurtdışında yaşasaydım bütün görüşlerim değişebilirdi...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
600f ile alacagin performansı inan bunlada alırsın 2 zamanlı bir motor 2004 kasasına bindim resmen gerildim yani alet 100'e cıkana kadar ömrüm gidio sandim 600rr'da binmiştim aynı torku vermesede honda 125R sahibi olarak gerçekten parasının hakkını veren bir motor. kendi motorumu satiyorum neden :) rs 125 almayi düşünüyorum. hep 2 zamanlı kullandım ilkkez 4 zamanlı 125r tercih ettim hondaya lafım yok 5'te5 ama otobanda 140'a cıkıcam diye canım cıkıo :)

motor işi zevk işi eski bir söz gibi ne kadar para o kadar köfte paran varsa iyisini neden almayasın ki ? zevk senin..

aradım motomax'ı kaçtane satıldım dedim yorum yok.. yani bilmiyorum diyip geçiştirdi.Ellerindede yok ne zaman gelicek dedim 2007'nin nisanında burda olucak dedi eyvallah dedim parayı denklersem kesin alacagim olmassa kara şimşekle devam
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
600f ile alacagin performansı inan bunlada alırsın 2 zamanlı bir motor 2004 kasasına bindim resmen gerildim yani alet 100'e cıkana kadar ömrüm gidio sandim 600rr'da binmiştim aynı torku vermesede honda 125R sahibi olarak gerçekten parasının hakkını veren bir motor. kendi motorumu satiyorum neden :) rs 125 almayi düşünüyorum. hep 2 zamanlı kullandım ilkkez 4 zamanlı 125r tercih ettim hondaya lafım yok 5'te5 ama otobanda 140'a cıkıcam diye canım cıkıo :)

motor işi zevk işi eski bir söz gibi ne kadar para o kadar köfte paran varsa iyisini neden almayasın ki ? zevk senin..

aradım motomax'ı kaçtane satıldım dedim yorum yok.. yani bilmiyorum diyip geçiştirdi.Ellerindede yok ne zaman gelicek dedim 2007'nin nisanında burda olucak dedi eyvallah dedim parayı denklersem kesin alacagim olmassa kara şimşekle devam



Aprilia farklı zaten . 125cc almak istesem honda falan esgeçer aprilia alırdım. Tam bir performans aleti . Duruşu zaten 125cc kategorisindeki diğer motorlar gibi cılız değil çok kaslı çok sağlam
 
Katılım
15 Nis 2004
Mesajlar
41
süper bir makine olduğu konusunda bir lafım yok ama ben yine alsam cbr alırdım çünkü;
1)Fiyatı cbr'ın 2 katı... 10 milyar vereceime 13 milyara 2. el 600F alırım
2)Aprilia'nın servis ağı çok az.



11 milyarmış... hehe. Tipik Honda fanatiğisiniz diyen arkadaşlara sesleniyorum. Akıl var mantık var. Siz olsanız ne alırsınız???

şimdi sen birinci şıkta elma ile armudu karşılaştırmışsın kaldıki aradaki 3 milyar diye ezdiğin fark kendi kullandığın motorunun fiyatı :bounce:
ikincisiaprilia nın servisinden bende memnun değildim rs125 veya rsv kullanırken ama artık geliştirdiler , ayrıca ikide bir servise girmene gerek yok bu 2zamanlı , yağına dikkat edicen bide rutin bakımları yaptırıcan...


gelelim rs125 e , ilk geldiğinde inceledim gerçekten müthiş... cbr 125 i 2 kere cebinden çıkarır demiş bazı arkadaşlar , 2 değil 20 kere çıkarır ...:cat:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
gereksiz bir karşılaştırma katagorileri kalıpları farklı.. 10 çeker 20 çekerim bıraklım zaten alet belli edio duruşundan esner:)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel Bir Motor

Aprilia kullanmış birisi olarak bende bir şeyler yazayım istedim.
Gördüğüm kadarıyla bu ödülü haketmiş. Aynı şekilde Yamaha R6 da benim bu yıl en göz alıcı bulduğum model. Her iki motosiklette ödülü hak ediyor.
Fakat bu ödül tasarım dalında verilmiş. Performans ile ilgili yazılmış her hangi bir şey yok.
Yıllar önce Aprilia kullandım. Karbüratör ve egzos problemlerinden dolayı sattım. Satana kadar da canım çıktı.
O zamanlar Türkiye'de yaşıyordum ve göz alıcı bir motosiklet olmasına rağmen kimse almak istemiyordu.
Bu gün yurt dışında yaşıyorum ve durum burada da aynı. Genellikle 125cc kategorisinde Honda, Derby ve adını şu an hatırlamadığım ve sanıyorum Türkiye'de satılmayan bir marka tercih ediliyor.
Gilera'yı da unutmamak lazım...
Eğer Türkiye'de yaşasaydım ve 125cc bir motosiklet almak isteseydim, tüm güzelliğine rağmen Aprilia değil, bir Japon motosikleti tercih ederdim. Türkiye şartlarında satış sonrası hizmetin ne kadar önemli olduğunu motosiklet kullanıcıları mutlaka biliyordur.
Fakat yinede insan böyle güzel bir motosiklete binmek ister tabii ki....
O zaman bu motosikleti alırdım fakat en fazla 1-2 sene kullanır hemen satardım. Tahmin ediyorum 2 yıl sonra bu motosiklet en iyi ihtimalle yarı fiyatına satılabilecektir.
Eh zevk için o kadar zarar önemli değil diyebilecek maddi imkana sahipseniz, bence düşünmeyin alın.
Gerçekten güzel bir motosiklet.
Bir de motosikletin kaç km hız yaptığından ziyade kendinizin kaç km hız yapabileceğinizi iyi ölçüp biçip ona göre bir motosiklet almanızı tavsiye ederim.
Bu arada yarın buradaki Aprilia bayiine gidip eğer gelmiş ise motosikleti göreceğim. İzlenimlerimi yine burada yazarım.
Mutlu sürüşler dilerim...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
sizi bilemem , ben 10 kere daha ölüp dirilsem yine o kadar pahalı bir motor yerine bir yıl bile olsa bekler 600cc alırdım...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
patriote kardeş izlenimlerini heyecanla bekliyorum

dinlemedeyiz merkez tamam :)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok

Bu gün bayiisine gittim. Yeni model henüz gelmemiş, bu nedenle inceleme fırsatı bulamadım. Önümüzdeki hafta fiyat listeleri güncellenecekmiş. En azından buradaki fiyatları size verebilirim.
Satıcı ile konuştum. Aynı Türkiye gibi istek üzerine getiriliyormuş. Pek fazla satılmadığını söyledi. Fakat bir tane getireceklermiş.
Bu arada belirteyim. Aynı zamanda diğer İtalyan markaları ve Kawasaki satıyorlar. Bu nedenle Aprilia'nın üzerine pek fazla düşmüyor olabilirler. Nede olsa Kawasaki gibi bir kozları var.
Fotoğraf makinemide yanımda götürmüştüm. Niyetim bu modeli size fotoğraflarla anlatmaktı. Nasip değilmiş. Ama sözüm olsun eğer bir tane görürsem burada sizinle paylaşacağım.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
Bu gün bayiisine gittim. Yeni model henüz gelmemiş, bu nedenle inceleme fırsatı bulamadım. Önümüzdeki hafta fiyat listeleri güncellenecekmiş. En azından buradaki fiyatları size verebilirim.
Satıcı ile konuştum. Aynı Türkiye gibi istek üzerine getiriliyormuş. Pek fazla satılmadığını söyledi. Fakat bir tane getireceklermiş.
Bu arada belirteyim. Aynı zamanda diğer İtalyan markaları ve Kawasaki satıyorlar. Bu nedenle Aprilia'nın üzerine pek fazla düşmüyor olabilirler. Nede olsa Kawasaki gibi bir kozları var.
Fotoğraf makinemide yanımda götürmüştüm. Niyetim bu modeli size fotoğraflarla anlatmaktı. Nasip değilmiş. Ama sözüm olsun eğer bir tane görürsem burada sizinle paylaşacağım.

bende topkapıda bir motor firmasının müdürüyle konuştum. 100 adet getirildigini söyledi türkiyeye ve hepsinin satıldıgını yalan mı dogrumu bilmiyorum subat ayında gelicegini söyledi.. cbr125r'la takas yapabileceginide belirtti almak isteyen arkadaşlar :) motorun fiyatının yarısını ödemek konuşulu ile peşit fiyatına 12 ay taksitte yapabilecegini söyledi.. bende 4 koldan araştırmaktayim.. 2007 fiyatını ve 2007li halini bekliyorum :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst