Aprilia RS 125 En iyi dizany ödülünü kazandı.

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ApriliaRS125Nera.jpg
Yenilenen Aprilia RS 125 , 120 profesyonel motosiklet tasarımcısının oyları ile küçük sınıfta en iyi tasarım ödülüne layık görüldü.

RS125_4.jpg

RS125_1.jpg

RS125_3.jpg

RS125_2.jpg




Super Spor Kategori birincisi Yamaha R6
2005_R6_t.jpg


Genel Tüm Modeller Kategori birincisi Ducati Hypermotard
2005_Hypermotard_t.jpg


Scooter Kategori birincisi Peugeot Geopolis
2005_Geopolis_t.jpg


Konsept Motosiklet Kategori birincisi Yamaha MT-OS
2005_MT-OS_t.jpg
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
abi nasıl ödülü almasınki motor uçucak gibi duruyor 125 cc hacmine rağmen 28 beygir güç üretiyor ve lastikleri japonların 500 cc motorlarından daha kalın tek kelimeyle teknoloji harikası helal olsun adamlara yapıyolar yani :cat:

(ama benim görmekte zorluk çektiği mevzu motorun egzosu:silent: )
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bilooo' Alıntı:
(ama benim görmekte zorluk çektiği mevzu motorun egzosu:silent: )
Bütün resimler motorun sağını göstermiş, egzoz solda. Dikkatli bakınca birazı seçilebiliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motora ödül vermicekler de adnan hocanın motorlarına mı ödül verecekler :queen:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ya dondum kaldım 125cc hasta oldum motora yaa allah umarım banada bole bır motor verır bunla sehırdısı yolculukta yapılır...bu motora elestırı bıle yapılamaz... bunun fıyatını bılen varmı yaa cok merak ettımmm
 

gdm

Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
93
bu nezaman tr ye gelecek satilip yayginlasacak yaww bilenvar mi
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
harbiden iyi dizayn yani yani 125cc lerin içinde en iyi CBR 125R diodum ama buda gözüme girdi:cat:
 
Katılım
14 Nis 2005
Mesajlar
1
bunun fiyatı ne acaba arkadaşlar merak ettim.
bu hafta bende 125 veya 150cclik motor almayı düşünüyordum ama aprillayı hiç incelememiştim.??
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
arkada sele war gördüüsenis bilmiorm!!!
egzoz da yok gbi duruo aslında ama solunda war ufak bişi!!!
bnce bu 125 lik racing pazarı bayaı hareketlendi!!!
we tasarımlarıda gitgide güzellesio!!!
ama dezavantajları bol...
örnein cbr 125 cc 4 zamanlı iken bunlar genelde 2 zamanlı!!! dolayısıyla ömürleri birazcık daha kısa!!! sesleri kötü (hondaya göre sinek vızıltısı gbi bkz..derbi video)
karizmatik görüntüye hiç bir şey diyemiyorum!!!
ama 4,5 milyara honda kalitesi, servisi, az yakması, we uzun ömrü warken, 7.5--8 milyara bu alet alınır mı bilinmez!!!
yada 250 lik bir makina daha mantıklı olur o paraya!!!:bounce:
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Bu motor bir sanat eseri ancak bu fiyata olmaz ülkemizde...4500ytl falan olması lazım ben şahsen gider hyosung gt250r alırım bu paraya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst