arkada sele war gördüüsenis bilmiorm!!!
egzoz da yok gbi duruo aslında ama solunda war ufak bişi!!!
bnce bu 125 lik racing pazarı bayaı hareketlendi!!!
we tasarımlarıda gitgide güzellesio!!!
ama dezavantajları bol...
örnein cbr 125 cc 4 zamanlı iken bunlar genelde 2 zamanlı!!! dolayısıyla ömürleri birazcık daha kısa!!! sesleri kötü (hondaya göre sinek vızıltısı gbi bkz..derbi video)
karizmatik görüntüye hiç bir şey diyemiyorum!!!
ama 4,5 milyara honda kalitesi, servisi, az yakması, we uzun ömrü warken, 7.5--8 milyara bu alet alınır mı bilinmez!!!
yada 250 lik bir makina daha mantıklı olur o paraya!!!:bounce: