bengisu' Alıntı:
Adamlar 125cc'de çok tecrübeliler zaten. MotoGP'den dolayı teknolojileri iyice gelişti (rossi ve melandri gibi pilotlar aprilia'dan yetişmiştir)
honda cbr125 halt etmiş bence.
Bende bundan istiyorum
şimdi bikaç şey !!!
1.ben aprilia ya laf etmiyorum!!!sadece Türkiye şartlarında aprilia gibi bir motora
yukarda bahsedilen fiyatı vermek mantıklı değil!!!
(servisi var parcası war!!!)
2.forumda mesaj yazmadan önce okuman da hoş olur mesela!!!
adam araştırmış özenmiş bezenmiş fiyatla gelecei zamanı yazmıs!!!
Konuya bakıp resme bakıp direk mesaj yazmayalım pliizz:queen:
3.Moto gp kökenli olması yurdum yolları için avantaj mıdır!!!
4.Ben bu fiyata honda twister alırım (6.413 YTL)!!! hiç olmazsa 250, 4 zamanlı, servisi tamam, fazla yakmıo(125 cc 2 zamanlı we 33 beygir bir makinayla bu konuda yarısabilir:cat: )
5.ayrıca bunlarda kişisel görüşümdür...ona bakarsanız derbi GPR125 racing de cok hos görünüyor, ama tutupda hoş görünüyor diye elimde patlayacak motor almam şahsen
saygılarsss!!!:bounce: