Aprilia RS 125 En iyi dizany ödülünü kazandı.

Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
RS 125 çok güzel gerçekten. Ama 125'likler arasında estetik açıdan Cagiva Mito'da fena değil. Küçük motor deyip geçmemek lazım. Aprilia, Ducati, ve Cagiva'nın modellerinin pek çoğunda gelmiş geçmiş en başarılı tasarımcılardan biri olarak kabul edilen Massimo Tamburini'nin parmağı var.

 
Katılım
23 May 2005
Mesajlar
45
Arkadaşlar beklenen gün yaklaştı, rs125 geldi gelicek, gelecek hafta satışa sunulucağı söylendi..
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
2
Arkadaşlar bo motormu büyük Hyosung Gt 250 R'mi büyük bilen varsa lütfen bilgilerini paylaşsın ikisinden birini almayı düşünüyorum hangisini tafsiye edersiniz..Sevgiler...
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
1
Al Kardeşim Sen Egsozunu Görmek Istiyodun 125 Rs Nin.

p00621_0068.jpg
:cat:

YANLIZ Bİ SORUM OLCAK 125RS LERİN FİYATLARI NE KADAR.??
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
16
Beyler ben bu canavarı (aprilla rs 125) uzun zamandır takip ediyorum.Bu alet 7800ytl ye şu anda sipariş üzerüne geliyor.Makina harika ve çok tatlı bir ekzozu var.Benimde bilmediğim ve almam için öğrenmek istediğim şey performansı.Sıfırdan 100km ye kaç saniyrde çıkıyor mesela.Son hızı 210 ama ne kadar atak bilmiyorum.Tek bildiğim şey bu yaz bu alet benim altımda olcak:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
74
arkadaşlar eksoz motorun alt grenajına gizlenmiş :mrgreen:
bu arada gerçekten mükemmel olmuş ya bizim motorlara niye böyle lastik koymamışlarki yahu severek kullanıyorum ama keşke lastikler biraz daha geniş olsaydı...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
16
:queen: ya makinanın eksozu çok güzel ama bu resimlerde görünmüyo. isteyen motosiklet modellerinden 3. sayfada aletin eksozu nu görebilir.ama rs 125 e laf yok .çünkü ben alcam
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
4
ilk RS 125 sahibi

ilk rs 125 alan yorumlarını yazarsa sevinirim..

:cat: clone arkadasım bende RS 125 e kafayı taktım ..takılmıyacak gibide değil ...sen ne zaman alacaksın ben bayisine sordum motor hala gelmemiş..birde motorun sesi hakkında bir bilgin var mı varsa yazarsan sevinirim...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
clone' Alıntı:
Bu alet 7800ytl ye şu anda sipariş üzerüne geliyor


Emin misin? Ben Kızıltoprak Motomax'le konuştuğumda (1 defa değil 3-5 defa konuştum bu konuyu, ve evime yakın olduğu için mütemadiyen uğruyorum oraya)
çok büyük ihtimalle 9000 ytl'den ucuz olmayacağını, ötv zammı yüzünden de 9500-10.000 ytl'yi bulabileceğini söylediler fiyatın.Sipariş üzerine getirdiklerini de zannetmiyorum.
 
Katılım
23 May 2005
Mesajlar
45
Vallaha bizim burda Ankara'da bi motomax bayiği var 10milyardan satmaya başladı bile :salut: Aylardır bekliyorum yalan oldu rs125 10milyar vermem ilk motoruma galiba sinek vızıltılı derbi veya hyosung alıcam...
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
Dorado'nun da güzel motorları var mesela v 3 e bir bak istersen Benim honda CBR 625'ten sonra sarmaz beni ama yaşlanınca sattık... Şimdi mondial Zat 150'ye biniyorum. ama sen yinede Dorado'nun motorlarına bk bir de İstanbul gümrüğünde Tasiş te güzel motorlar olabiliyor. Ankara da vardır. Outcast arkadaşım.

Sen 1975 motokros bölge birincisinin sözünü dinle...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
bu motorun tasarımı gercekten harıka ama 10.000 ytl fazla bence ayrıca 2 zamanlı..
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Bütün aprilia ların bu tasarım ödülünü alması gerek bence.Fiyatının on milyar olmasının sebebi bence 125-600 arası geçiş modellerinin Türkiye de olmaması.Böylece bizi kazıklayabiliyorlar:jocolor:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1
arkadaşlar fiyat açıklandı suan kı fıyatı 5925 € + plaka
ALmanız için bıraz daha bekleyın
euro suan :1.937 ytl
yani motor : 11.476 ytl :( ve + plaka masrafı :D
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
4
bu kadar da fazla ama..11 milyar

:farao: :pr: butun hayaller suya düştü...kim alabilir şimdi RS 125 i ?...ayrıca bu motoru satamayacaklar arkadaslar..satamasınlar abi türkiyede 11 milyara alan olursa ayıp eder...2 zamanlı 125 e o kadar verilmez..saygılar
 
Katılım
23 May 2005
Mesajlar
45
Alan var abi, daha gelmeden alan var... yakında foruma düşerler motomax böyle yaptı diye...
GPR125'e yöneldim onunda fiyatına %15 koymuşlar, ah euro yaktın bizi bee... valla yazın sonuna kadar beklerim, euro inerde fiyatlar düşerse diye, düşmez ise almam bu sene... 2. ele yönelmekte fayda var gibi...
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
12
48 yaşındayım,yamaha r6 vede aprilla 125 rs gibi bir model hatırlamıyorum arkadaşlar.süper.süper.süper. fevkaladenin feevkinde yani...
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
şimdi bikaç şey !!!

1.ben aprilia ya laf etmiyorum!!!sadece Türkiye şartlarında aprilia gibi bir motora yukarda bahsedilen fiyatı vermek mantıklı değil!!!
(servisi var parcası war!!!)

2.forumda mesaj yazmadan önce okuman da hoş olur mesela!!!
adam araştırmış özenmiş bezenmiş fiyatla gelecei zamanı yazmıs!!!
Konuya bakıp resme bakıp direk mesaj yazmayalım pliizz:queen:

3.Moto gp kökenli olması yurdum yolları için avantaj mıdır!!!

4.Ben bu fiyata honda twister alırım (6.413 YTL)!!! hiç olmazsa 250, 4 zamanlı, servisi tamam, fazla yakmıo(125 cc 2 zamanlı we 33 beygir bir makinayla bu konuda yarısabilir:cat: )

5.ayrıca bunlarda kişisel görüşümdür...ona bakarsanız derbi GPR125 racing de cok hos görünüyor, ama tutupda hoş görünüyor diye elimde patlayacak motor almam şahsen:)

saygılarsss!!!:bounce:




İşte tipik bir hondacı konuşması. Her yönüyle Hondadan iyi motor işte adamlar daha ne yapsın fiyatta bu kadar fark varsa herhalde bir bildikleri var adamların

Moto gp kökenli olması yurdum yolları için avantaj mıdır diye sorar arkadaşlarımız ama 600 cc kategorisine gelince aaa race replika tabi ki avantajdır der . ama Aprilia'ya gelince böyle konuşulur . Concept dizayn konularında hondanın adı bile geçmemiş herşeyiyle 10 numara motorsiklettir ya o yüzden herhalde :mrgreen:

Ayrıca Aprilia dayanıksız diye kim söylemiş bilmiyorum ama yalan söylemiş. Aprilia Ducati bunlar özel yapım motorlardır . Sınırlı üretimdir bunlar milyonlarca üretilmemişlerdir cbr 125 gibi . Ayrıca sadece motor klansmanındadır bunlar araba vs. de üretmezler . Bilmem yeteri kadar açık oldu mu .

O fiyata bunu alırım onu alırım bu yargı kişiden kişiye değişir. Arkadaşımız güzelce yazmış modelleri paylaşım için teşekkürler. Ve bence en iyi 125 cc motorsiklet :cat:


2 zamanlı bir motorda 4 zamanlı motorun performansının olması bence güzel birşey . Bu yetenek işidir 2 zamanlı diye bence küçümsenecek bir olay değil çünkü gerçekten harika alet . 2 zamanlı motor yapamayan ve bu teknolojiyi kullanamayanlar düşünsün
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst