MT [ İZMİR ] Kan Bağışı Kampanyası 26 Kasım / Pazar

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
kanka kan hangi şehir de lazım!

tamam şimdik gördm!
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
7 yaşınndaki lösemili bir çocuğa ab rh negatif kan gerekiyor. annesinin tel 0532 411 32 53 lütfen bu mesajı herkesegönderirmisiniz. çok acil(izmir)

o mesaj banada 3 gün önce geldi numarayı aradım kapalıydı ve hala kapalı konunun ne olduğunu çözünce ben 9 eylül kan merkezindende yardımcı olmaya çalışacağım
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
inşallah o gün bende aranızda olacağım arakadaşlar.inşallah bi engel çıkmaz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
ben hastaneye domates kasasıyla gelcem tabi şule ablamız kabul buyururlarsa...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
abla domates kan yapmaz mı?:)ama istemiyosan getirmem kızma:mrgreen: işin şakası geliyorum abla bende tamam?görüşürüz,irtibatı koparmayalım!
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
sevgili şule abla
çalışmaların ve yardımseverliğin için sana tşk ediyorum.. benim arkadaşım 3 ay sonra gine gelicek inş :) bende mayıstan sonra yanındayım ;) ha unutmadan o günkü arkadaşımın adı MUSTAFA (pheatonw12) adamın adı arkadaş diye kalmasın :p
kendine dikkat et
kolay gelsin...
burak
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
kamberhan montu sattın mı?
aslında benim ihtiyacım var ama sen yüksek istiyorsun.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Seve seve kan veririm.Listede varım,ama diğer sürprizi de merak etmiyor değilim.:bounce:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
yarın değil ama sanırım ayvalığa geleceğim. görüşmek dileğiyle. kal sağlıcakla...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
kardeşim topikten bakarsın saat ve yerine tamam mı?18kasım adına açılmış topikten!
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
sevgili şule abla
çalışmaların ve yardımseverliğin için sana tşk ediyorum.. benim arkadaşım 3 ay sonra gine gelicek inş :) bende mayıstan sonra yanındayım ;) ha unutmadan o günkü arkadaşımın adı MUSTAFA (pheatonw12) adamın adı arkadaş diye kalmasın :p
kendine dikkat et
kolay gelsin...
burak

evet arkadaşlar buradan birkez daha burak a teşekkür etmek istiyorum geçen gün kanser tedavisi alan genç bir arkadaşımıza kan gerekiyordu. hiç üşenmeden akşamın bir vaktinde bornova dan çıkıp geldi. kendi yetmiyor gibi birde yanında mustafa arkadaşımı getirmiş. vallahi gözlerim yaşardı. bu olaya bu kadar duyarlı yaklaştığı için tekrar tekrar teşekkür ediyorum iki arkadaşımada :rendeer:
süpersiniz ya sinema biletleriniz bende :queen:
not: zaten ben kayıt tutuyorum 3 ay sonra tekrar aranacak mustafa arkadaşım:mrgreen:
senide unutmadım tabi mayısta görüşürüz :cherry: :p

Super güzel bir fikir Bende varım. herhangi bir saat var mı?
tam olarak saati belirtiriz sen gel yeterki :rendeer: :cat:

abla domates kan yapmaz mı?:)ama istemiyosan getirmem kızma:mrgreen: işin şakası geliyorum abla bende tamam?görüşürüz,irtibatı koparmayalım!

24 kasımda akşam çay bahçesinde domates ikramında bulunayım bari:p
senin hiç kaçarın yok zaten hem ben alıcam kanı senden:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
daha önce böyle bir başlık açılmış ve hatta turlabo, arkadaşımız konu hakkında
bir hayli ilgilenmişti ama ne yazık ki yazılanlar suya yazılmış, bu sefer umarım
amacına ulaşır, ben işim dolayısıyle gelemiyorum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
oolmadı murat abi yaaaa! neyse senin kanıda başka zaman alırız.kanka olmayacaz mı be abi?ölümüne kankayıııııııııııızzz!:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst