MT [ İZMİR ] Kan Bağışı Kampanyası 26 Kasım / Pazar

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Kan bağıına ve bunun gibi organizasyonlara hep destek tam destek..:rendeer:
Teşekkürler MT İZMİR..Sağolasın şulecim tabi ki yanındayım:cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
speedygirl şule;493657' Alıntı:
evet arkadaşlar buradan birkez daha burak a teşekkür etmek istiyorum geçen gün kanser tedavisi alan genç bir arkadaşımıza kan gerekiyordu. hiç üşenmeden akşamın bir vaktinde bornova dan çıkıp geldi. kendi yetmiyor gibi birde yanında mustafa arkadaşımı getirmiş. vallahi gözlerim yaşardı. bu olaya bu kadar duyarlı yaklaştığı için tekrar tekrar teşekkür ediyorum iki arkadaşımada :rendeer:
süpersiniz ya sinema biletleriniz bende :queen:
not: zaten ben kayıt tutuyorum 3 ay sonra tekrar aranacak mustafa arkadaşım:mrgreen:
senide unutmadım tabi mayısta görüşürüz :cherry: :p
ne gerenk var sinema biletine o akşam ki güzel sohbet bize yetti de arttı :wiinkk: umarım gereken ilgi gösterilir...:bounce:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tarih 26 kasım pazar günü olarak değiştirilmiştir buluşma saatimiz çarşamba günü toplantıda kararlaştırılacaktır...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
arkadaşlar vızem var 23-30 u arası hergun:pale: artık bıtınce bu çile kendim mutlaka gidecem :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen hala alamadınmı vizeyi :mrgreen: neyse şaka bi yana başarılar dilerim

şule hanım yardımcı olacaktır vizeleriniz sonrası gidip kan verebilirsiniz...
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
1
merhabalar.ben yeni üye oldum ve kan vermek istiyorum.izmirde nerde olacaksınız bilgi verir misiniz lütfen
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Herkese merhaba,

epeyden beri kan bağışında bulunmadım...bu banada iyi gelecek:)

Tam olarak nerede ve saat kaçta buluşacağımızı bildirirseniz sevinirim.

Pazar günü görüşmek üzere.

Selamlar,
Özer
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
merhaba arkadaşlar
pazar günü için kan bağışı kampanyasında hepinizi aramızda görmeyi diliyorum bunun yanında kan veremeyecek arkadaşlarımızında mutlaka bizimle olmasını istiyorum çünkü kan bağışı öncesinde ve sonrasında güzel programlarımız olacak
kan bağışında bulunurken tok karnına olunması gerekiyor bu yüzden hep birlikte bağış öncesinde yemek yiyelim diyorum balçovada herkesin ağız tadına hitabedebilecek en güzel yer agora. yemek için çok çeşitli alternatif var.orada buluşup yemek yedikten sonra hastaneye geçeriz. hastanede bizim için özel ayarlamalar yapılıyor. personel otoparkı bizim için kullanıma açılacak. kan bağışı sonrasında özel ikram olacak. ve belli bir zaman kısıtlaması olmayan çift kişilik Desem sinema biletlerimizi alıcaz. sonrasında başka birgün için programlama yaparak bu biletlerle hep birlikte sinema keyfi yaparız diye düşündüm. hepimiz için uygunsa tabi.
bu arada gazetecimiz olacak yani meşhur olucaaaaaaaaaaz :queen: şaka bir yana kenancım senden ricam motosiklet.net pankartımızı yanında getirmen. ortalığı biraz hareketlendirelim. görsün tüm TÜRKİYE bizi:cat: valla ne yalan söyleyeyim tüm 9eylül ü ayağa kaldırdım.
sonra hastaneden çıkışta çok yakında Time Out adında çok hoş bir mekanla tanıştırmak istiyorum sizi. çok beğeneceğinizden eminim. nezih bir ortam. ve oranın işletmeciside Eşref adında genç bir motorcu arkadaş.
eğlenceli bir o kadarda GÖNÜLLÜ bir gün geçirebilmemiz dileğiyle
sevgiler:rendeer:

buluşma yeri:Balçova AGORA alışveriş merkezi (Balçova kavşağını geçince hemen solda ana cadde üzerinde kalıyor)
saat:13.00

listeyi yapalım hemen:cat: (bu listedeki isimler sadece kan verecek olan arkadaşların isimleridir. bunun dışındaki ben dahil bütün arkadaşları orada olması diliyorum)
Egeknn
Tenten
Özer
Starwars
Tess
Karakız
Taner_k
Racing iski
Volkan çimen
Kamberhan
Gittardando
Offroad
Forrap
Mny46 (senide ekledim bak listeye bekliyorum mutlaka)
adını yazmadığım kim kaldı??????
manisaaaaaaaaaaaaaaa nerde eller göremiyorum
sadece iskenderimi misafir edicez aaa mecit özlem kevser onur ve adını sayamadığım diğer arkadaşlaaaaaaaaar kan veremeyecek olsanızda lütfen programımıza dahil olun sizlerle olmaktan mutluluk duyacağız
bir terslik olursa bana aşağıdaki numaradan ulaşabilirsiniz
0 533 618 92 71
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
Arkadaşlar bu hafta sonu şehir dışında olacağımdan ken bağışı kampanyasına katılamıycam.Katılacak olan duyarlı arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.

Bu arada Şulecim bende kansızlık var...Eğer burda bi şekilde olabilirsem kan vermem de bi sorun olur mu merak ettim..?:silent: Normalde herhangi bi test bile yaparken kanımı sıktıra sıktıra çıkarırlar ama belkide bu bi engel teşkil etmiyodur.Cevaplarsan çok sevinirim,şimdiden kolay gelsin :cat:

Bu arada tabiki ken bağışı olmaz "KAN" bağışı olur düzeltiyorum,şimdi fark ettim:p
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
çok isterdim o listede adımın geçmesini aranızda olamıyacağım için beni affedin 1.si kan şekerim ve tansiyonum düşük olduğu için veremiyorum 2.si 10 günden öncede aranızda olamam mecburen yollardayım gene iş görüşmeleri var gazete ilanlarında bulmuştum kesin değil.istanbuldakl kampanyadada almamışlardı tansiyonum düşük olduğu için marmaristen barışın ordan selam.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Arkadaşlar bu hafta sonu şehir dışında olacağımdan ken bağışı kampanyasına katılamıycam.Katılacak olan duyarlı arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.

Bu arada Şulecim bende kansızlık var...Eğer burda bi şekilde olabilirsem kan vermem de bi sorun olur mu merak ettim..?:silent: Normalde herhangi bi test bile yaparken kanımı sıktıra sıktıra çıkarırlar ama belkide bu bi engel teşkil etmiyodur.Cevaplarsan çok sevinirim,şimdiden kolay gelsin :cat:

Bu arada tabiki ken bağışı olmaz "KAN" bağışı olur düzeltiyorum,şimdi fark ettim:p
merhaba amongtus
keşke sende yanımızda olabilseydin. neyse başka buluşmalarda inşallah.
kansızlık teşhisin tahlil yapılarak doktor tarfındanmı konuldu yoksa kan alınırken kanının zor çıktığı düşüncesinden mi böyle bir kanıya vardın merak ettim. kanının zor çıkması kansızlıkla alakalı birşey değil o senin damar yapından kaynaklanıyor. ama eğer tahil sonucunda kansızlık teşhisi konduysa zaten senden kan almazlar. çünkü orada kan bağışından önce hemogram adı verilen kan sayımı testi yapılıyor 1 dakikada çıkıyor sonuç ve ona göre değerlendirme yapılarak alınıp alınmayacağına karar veriliyor.

arkadaşlar bunun yanısıra sizinle paylaşmak istediğim bir bilgi var. kan bağışı esnasında sizin
kan sayımı
kan grubu
HIV (AİDS)
syphillis ( bel soğukluğu , frengi yada diğer adı VDRL)
HBsAg (hepatit B)
Anti HCV (hepatit C)
testleriniz mutlaka yapılıyor. bu testlerin sonuçlarınıda kan grubu kartıyla birlikte alacaksınız
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
arkadaşlar walla çok hayırlı bi organizasyona el atmışsınız
dicek bişey kalmıyor

bende akdeniz anemisi var yasaklıyım kaç defa vermek istediysemde almadılar.
ama yinede aranızda olmak
en azından meyve suyu servisi yapmak isterdim
ama cmt-pzr 9-5 hizmetiçi eğitimim var ekme şansım yok
kalbim sizinle
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
çok isterdim o listede adımın geçmesini aranızda olamıyacağım için beni affedin 1.si kan şekerim ve tansiyonum düşük olduğu için veremiyorum 2.si 10 günden öncede aranızda olamam mecburen yollardayım gene iş görüşmeleri var gazete ilanlarında bulmuştum kesin değil.istanbuldakl kampanyadada almamışlardı tansiyonum düşük olduğu için marmaristen barışın ordan selam.

olsun ümmet abicim canın sağolsun BBRR abimede selam ilet bizden
marmarise sevgiler:rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
selamlar arkadaşlar..ben de 9 eylül de okuyan bi kardeşinizim..Hem tanışmak hem de hayırlı ve son derece önemli bi iş için bu kampanyaya katılmak istiyorum..Nsıl yapacaz bu işi nerde ne zaman buluşacaz..Lütfen cevap yazın:)
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
selamlar arkadaşlar..ben de 9 eylül de okuyan bi kardeşinizim..Hem tanışmak hem de hayırlı ve son derece önemli bi iş için bu kampanyaya katılmak istiyorum..Nsıl yapacaz bu işi nerde ne zaman buluşacaz..Lütfen cevap yazın:)

buluşma yeri:Balçova AGORA alışveriş merkezi (Balçova kavşağını geçince hemen solda ana cadde üzerinde kalıyor)
saat:13.00

listeyi yapalım hemen (bu listedeki isimler sadece kan verecek olan arkadaşların isimleridir. bunun dışındaki ben dahil bütün arkadaşları orada olması diliyorum)
Egeknn
Tenten
Özer
Starwars
Tess
Karakız
Taner_k
Racing iski
Volkan çimen
Kamberhan
Gittardando
Offroad
Forrap
Mny46 (senide ekledim bak listeye bekliyorum mutlaka)
adını yazmadığım kim kaldı??????
manisaaaaaaaaaaaaaaa nerde eller göremiyorum
sadece iskenderimi misafir edicez aaa mecit özlem kevser onur ve adını sayamadığım diğer arkadaşlaaaaaaaaar kan veremeyecek olsanızda lütfen programımıza dahil olun sizlerle olmaktan mutluluk duyacağız
bir terslik olursa bana aşağıdaki numaradan ulaşabilirsiniz
0 533 618 92 71
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
Şulecim aslında teşhis olarak konmadı kansızlık ama çok üşüme falan gibi belirtilerini taşıorum yada biraz korkuoda olabilirm iğneden :salut:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
toplantiya gelemedim bari buna yetiseyim... gelmek istyorum ama bi sorum var, kan verince vucudumdan alkol de eksilir simdi... o yuzden yerine koymak lazim yenisini, time out u severim, orda bi sise kirmizi sarap ismarlayan var mi?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Sevgili şule ve Egeknn,toplantımızda belirttiğimiz gibi şehir dışında olacağımızdan bu seferlik bizi affedin ne olur..:rendeer: Tabi ki bütün organizasyonlarda olduğu gibi bu organizasyonda da aranızda olmak isterdik şüphesiz..ama ekliyorum ki bizler kan vermeye her an müsaitiz ve seve seve şule arkadaşımız bizi her an hastaneden arayabilir..
Gönlümüz ve aklımız sizlerde kalacak..:rendeer: sevgi ve saygılarımla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst