MT [ İZMİR ] Kan Bağışı Kampanyası 26 Kasım / Pazar

Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Sulecim,

valla sorular cok zordu , hani tuzak sorularda yok degil , efendim diyorki son bir yil icinde para karsiligi ........ , yok efendim uyusturucu kullandinizmi bunlar hep tuzak sorular hani burdan olayi yakalayip dogru narkotige
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
sevgili hakan, umarım alıntı yaptığım hikayeye arkadaşlar dikkat eder. zira güzel bir hemşire görüp hikayedeki gibi bir duruma düşmekte var. arkadaşlar aman dikkat.

hikaye kısaca şöyle:

atillatheturk; Cinsiyet: Erkek; Yaş: 28; İl: Eskişehir
Bugün radyoda duyduğum kan anonusu üzerine kan vermek için hasteneye gittim. Kan vermek
isteyenlere doldurtulan ve içinde bir çok sorunun olduğu formu doldurmaya
başladım. Soruların biri "Son iki yıl içinde cinsel ilişkiye girdiniz
mi?"
şeklindeydi. Kan alacak hemşireyi beğendiğim ve karşısında karizmayı
çizdirmek istemediğim için "evet" cevabını işaretledim. Fakat testi
hemşireye verirken gözüm o soruya takıldı. Soruyu yanlış okumuşum. Meğer
"Son iki yıl içinde eşcinsel ilişkiye girdiniz mi?" diye soruyormuş..
Sonuç: Blimum HIV testlerinin yapılmasını beklemek için saatlerce lobide
oturdum. Üstelik bu da yetmiyormuş gibi o güzelim hemşireye de rezil
oldum. Neyime benim elin hemşiresini etkilemek. Ver kanını git işte!
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
sevgili hakan, umarım alıntı yaptığım hikayeye arkadaşlar dikkat eder. zira güzel bir hemşire görüp hikayedeki gibi bir duruma düşmekte var. arkadaşlar aman dikkat.

hikaye kısaca şöyle:

atillatheturk; Cinsiyet: Erkek; Yaş: 28; İl: Eskişehir
Bugün radyoda duyduğum kan anonusu üzerine kan vermek için hasteneye gittim. Kan vermek
isteyenlere doldurtulan ve içinde bir çok sorunun olduğu formu doldurmaya
başladım. Soruların biri "Son iki yıl içinde cinsel ilişkiye girdiniz
mi?"
şeklindeydi. Kan alacak hemşireyi beğendiğim ve karşısında karizmayı
çizdirmek istemediğim için "evet" cevabını işaretledim. Fakat testi
hemşireye verirken gözüm o soruya takıldı. Soruyu yanlış okumuşum. Meğer
"Son iki yıl içinde eşcinsel ilişkiye girdiniz mi?" diye soruyormuş..
Sonuç: Blimum HIV testlerinin yapılmasını beklemek için saatlerce lobide
oturdum. Üstelik bu da yetmiyormuş gibi o güzelim hemşireye de rezil
oldum. Neyime benim elin hemşiresini etkilemek. Ver kanını git işte!


Abş gecenlerde bir tabdiga aci kan lazim oldu tesadufen benim kanimda tutuyor tereddutsuz hastanenin yolunu tuttum. Kan merkezinde sekreterlikte formu verdiler elime ve doldurun lutfen dediler. Basladim doldurmaya. Hani sorulari okuyorum okudukca vay canina diyorum hic bu aklima gelmemisti. Elbette hersey fix hayir isaretli saibeli olsada durum vahim kani vericen kardesim hasta gidici bi sekilde damara kan vermek lazim
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
para dediğin nedirki.... uyuşturucuya hayır ( tenten.....kankaaa biz yine kan veremicez... ) :p
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar su an dokuzeylul hastanesındeyız ben kan verebıldım ama ıkı saat motor kullanamıyormusuz :cyclopsan veremeyen arkadasları 3 ay sonra arıyıcaklar ve tekrar denıyıceklermıs. bu arada kenanın mıdesı donmus bası bulanıyormus sanırım kusacak saga sola :p saygılar F.T.T.
Simdilik Kan Verenler
ironline
tenten
egeknn
taner_k
volkan
gureli
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
kan bağışı

Ben ne yazık ki antibiyotik aldıgımdan ve de rahatasızlığım geçmediğinden dolayı kan veremedim ama en azından veren arkadasların yanındayız.
Şule ye bu organizasyondan dolayı teşekkür ederiz ayrıca kek ve meyva suyu için tşkler :)
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
ARKADAŞLAAAAAAAAAAAR:rendeer:
harikasınız gelip kan bağışında bulunan yada problem nedeniyle kan veremeyen, kan bağışı programına katılan yada katılamayıp yüreklerinin bizimle olduğunu bildiğim bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. ayağınıza yüreğinize kanınıza sağlık.
bugün 9eylül kan merkezinde kan veren
egeknn
tenten
ironline
taner_k
volkan
güreli

geçen hafta hastaya acil kan ihtiyacı olduğunda kan veren
rüzgar bey
mustafa
burka

bu buluşmada bizi yalnız bırakmayan
karakız
özgür
başak
mecit
özer
anna marina
sedat
sercan
arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler:rendeer:
sizleri çok seviyorum hep sağlıklı kalmanız dileğiyle
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Önce kan değerlerim yüksek olup kan veremiyeceğim için çok üzüldüm .Sonra doktor verebileceğimi söyleyince Dünyalar benim oldu .Şule arkadaşım bundan sonra ki tekrar kan verebileceğimiz zaman tekrar bir organize yaparsan başa beni yaz :mrgreen: Sağlıklı olmak çok güzel Teşekkür ediyorum herşey için ve katılan bütün arkadaşlara da teşekkür ediyorum Sağlıkla kalın
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kan verdıkten sonra kendımı cok ıyı hıssettım :cat: herkeze tavsıye ederım :cat: ben bu duyguları seneler evvel orta okulda odevımı yapınca hıssederdım :p :p ne alaka bılmıyorum ama nese. Şule'ye cok tesekkur ederım bızı boyle bır organızasyonla sereflendirdiği için. Saygılarımla F.T.T.:bounce:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
arkadaşlar aranızda olamadım ama kalbim sizleydi
şulecim ellerine sağlık
bu arada özgür götürmemişsin sanırım selamlarımı alacağın olsunnn
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Bende katılan tüm dostlarımıza teşşekkür ediyorum. Herhalde almazlar dedik, ama aldılar. Alınıyormuş, gerçekten güzel bi duygu. herkeze tavsiye ederim. Bi üç sonra tekrar aynı organizasyonda görüşmek üzere....
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
tenten günaydıun erkencisin maşalllaaahh

güzel ve anlamlı birgündü..verdikk kancazımızı 500 gram kadar :cherry: rahatlayıvediikkkkk..ben zaten sinema bileti için gelmişştimmm :bounce: artıkın toplu bir sinema olayına girişelim...:)))))))))))) ayrıca bizsana teşekküürr ederiz şuleeee..misafirperveliğinden dolayı sana ve kan merkezinde çalışan arkadaşlara herşey için teşekkürlerr..verdiğim kan helal olsunnnnn:queen:

http://www.desem.net/sinema.asp:mrgreen: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
56
Arkadaşlar böyle güzel bir etkinlikte bulunamadığım için çok üzgünüm. maalesef pazarda çalışmak durumunda kaldım.Şule teşekkür ederim böyle anlamlı bir etkinliğe imza attığın için... Görüşmek üzere...
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
resimler













Şule bizi sinemaya götür .!!!Şule bizi sinemaya götür .!!!
Arkadaslar davetiyeleri aldık artık gün belirleyip sinema yapalım.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotolar için sağol .... benim bileti bilet almayan bir arkadaşa verebilirim çift kişilikmiş hem birinin işine yarar :) ben sinema ya pek gitmem buna da gideceğimi sanmıyorum hafta sonu görüşmek üzere....
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
100 üncü mesaj çoşkusu(100.MESAJ)
bir çok güzelliğeee birlikte imza atmak dileklerimleee..izmir mt deki tüm arkadaşlara sevgiler saygılar ..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
sayın abilerim ablalarım kardeşlerim hafta sonu üst solunum yolu enfeksiyonu teşhisiyle evde boylu boyunca yatıyordum.gerçekten gelicektim ama nasip değilmiş ama kalbim aklım hep sizlerdeydi.meyve sularında ve keklerdeydi.ama söz bundan sooraki kan verimine damacanayla gelicem isterseniz çuvaldızla kan alabilirsiniz(şule abla)herkese çok saygılar sizlere seviyoruuuuuuuum:)
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
sayın abilerim ablalarım kardeşlerim hafta sonu üst solunum yolu enfeksiyonu teşhisiyle evde boylu boyunca yatıyordum.gerçekten gelicektim ama nasip değilmiş ama kalbim aklım hep sizlerdeydi.meyve sularında ve keklerdeydi.ama söz bundan sooraki kan verimine damacanayla gelicem isterseniz çuvaldızla kan alabilirsiniz(şule abla)herkese çok saygılar sizlere seviyoruuuuuuuum:)

geçmiş olsun erhancım
elimden kurtulduğunumu sanıyorsunki zaten ...:p
sinema biletin hazır bekliyorum senide
sevgiler hepinize teşekkürler
sizi seviyorum
:rendeer:

fotolar için sağol .... benim bileti bilet almayan bir arkadaşa verebilirim çift kişilikmiş hem birinin işine yarar :) ben sinema ya pek gitmem buna da gideceğimi sanmıyorum hafta sonu görüşmek üzere....

bir mod olarak çıkıntılık kabul etmiyorum kenan...
aaaaaaa çok ayıp valla tabiki sensiz olmaz sende geleceksin:cat: :rendeer:













Şule bizi sinemaya götür .!!!Şule bizi sinemaya götür .!!!
Arkadaslar davetiyeleri aldık artık gün belirleyip sinema yapalım.

özgürcüm en kısa zamanda onunda organizasyonunu yaparız tabiki. www.deu.edu.tr adresinden filme bakıp hoşumuza giden birşey varsa toplanalım gidelim
:queen: :cat: :rendeer: :cherry: :p :) :mrgreen: :wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst