7 yaşınndaki lösemili bir çocuğa ab rh negatif kan gerekiyor. annesinin tel 0532 411 32 53 lütfen bu mesajı herkesegönderirmisiniz. çok acil(izmir)
o mesaj banada 3 gün önce geldi numarayı aradım kapalıydı ve hala kapalı konunun ne olduğunu çözünce ben 9 eylül kan merkezindende yardımcı olmaya çalışacağım
ben hastaneye domates kasasıyla gelcem tabi şule ablamız kabul buyururlarsa...
kamberhan montu sattın mı?
aslında benim ihtiyacım var ama sen yüksek istiyorsun.
ya öyle mi? ilgine teşekkürler. gelirsem ayvalıkta görüşürüz.
sevgili şule abla
çalışmaların ve yardımseverliğin için sana tşk ediyorum.. benim arkadaşım 3 ay sonra gine gelicek inşbende mayıstan sonra yanındayım
ha unutmadan o günkü arkadaşımın adı MUSTAFA (pheatonw12) adamın adı arkadaş diye kalmasın
kendine dikkat et
kolay gelsin...
burak
tam olarak saati belirtiriz sen gel yeterki :rendeer: :cat:Super güzel bir fikir Bende varım. herhangi bir saat var mı?
abla domates kan yapmaz mı?ama istemiyosan getirmem kızma:mrgreen: işin şakası geliyorum abla bende tamam?görüşürüz,irtibatı koparmayalım!