Lastikleri değiştirmeli miyim?

Katılım
17 Tem 2015
Mesajlar
23
Merhabalar, 2026 model bajaj pulsar rs200 aldım motor şuan 360km de.

Forumlarda vs okuduğum kadarıyla lastiklerinin çok kötü olduğu belirtilmiş, lakin şuan maddi durumum çok yerinde olmamasına rağmen öncelik güvenlik olduğunu düşündüğümden kaynaklı lastikleri değiştirmeli miyim yoksa bu lastikler beni bir süre idare eder mi?
Teşekkürler iyi günler
 
Katılım
10 May 2025
Mesajlar
298
Ben olsam şu an için lastikleri değiştirmezdim. Ama illa değiştirmek istiyorsanız, öncelikle mevcut lastiklerinize bir alıcı bulup satabilirsiniz. Üzerine bir miktar ekleyerek temiz ve uygun fiyatlı ikinci el lastiklere bakmanız daha mantıklı olacaktır.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,734
Bazen öyle kötü durumdaki asfalta denk geliyorum ki yumuşak hamurlu ve ısınmış olan lastikle bile tedirgin oluyorum. Kendine güveniyorsan devam et o lastikle.
 
Katılım
9 Haz 2025
Mesajlar
38
Merhabalar, 2026 model bajaj pulsar rs200 aldım motor şuan 360km de.

Forumlarda vs okuduğum kadarıyla lastiklerinin çok kötü olduğu belirtilmiş, lakin şuan maddi durumum çok yerinde olmamasına rağmen öncelik güvenlik olduğunu düşündüğümden kaynaklı lastikleri değiştirmeli miyim yoksa bu lastikler beni bir süre idare eder mi?
Teşekkürler iyi günler
maddi durumun el verene kadar stok lastiği dikkatli bilinçli şekilde kullanırım diyorsan kullan bence sonra taksitle falan güzel bir tekere geçersin motorda tutuş her şey
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
213
Motosikleti
Bajaj Pulsar NS 400 Z
Mutlaka değiştirmelisin.

Üzerindeki lastikler rodaj bakımına kadar idare edebilir. Rodaj bakımına kadar 6000 devirin üstüne çıkmadan sürmeni tavsiye edecekler.
Bende NS400 var. Muhtemelen lastikleri aynıdır. Rodaj zamanı fark edemedim. Rodajdan sonra normal şekilde sürmeye başlayınca orijinal lastiklerin ülkemizin normal asfaltında bile tutmadığını anladım.
RS200 almışsın. Hepimiz insanız bu model sizi gaza getirecektir. Akıllı uslu sürerim diye düşünmeyin. Haydi peygamber sabrınız var diyelim. Bu seferde trafikte önünüze bir dengesiz çıkacak, hayvan veya çocuk atlayacak. Frenlere asılmak durumunda kalacaksınız. Orijinal lastiklerinin size yaşatacağı tüm olumsuzluklar size bir çift lastikten daha pahalıya mal olacak.
En azından sezonluk da olsa Mitas Sport Force+, Anlas Turnee Sport, Anlas Viento Sport, Michelin Pilot Street tarzı gücünüzün yetebileceği bir lastik alın. Bu lastiklerin çifti 8-13k aralığında. Sizin canınızdan ve hayat kalitenizden daha kıymetli değil
Motosikletin marka ve modelinden bağımsız bizleri yola tutan tek şey lastikler. Ben lastikleri değiştirdim. Lastiğin mumlu hali bile orijinalde gelen lastiğin ısınmış halinden daha iyi tutuyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst