Sport Touring Arayışı ve Tavsiye Beklentisi

Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,870
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Suzuki ne bakım veya parça değişimi yaptın da bakımı parçası pahalı diyorsun acaba? :)

4 bakımlık (24.000km'lik) malzeme (yağ hariç) ve zincir dişli takımı aldım geçen hafta, hepsi 11.500₺ tuttu. (Zincir dişli bunun 7.300₺'si. Yani 4 bakımlık hava ve yağ filtreleri 4.200₺, bakım başına 1.050₺! 3L yağ da eklersen litresi 600₺ olsa eder 1.800₺. Sarf malzeme - tapasıdır, temizlik spreyidir falan da ekle - bakım başına toplam 3.000₺...) V Strom 650'nin parçası malzemesi piyasada zebil gibi; 22 yıldır piyasada olan bir motosiklet bu. Bu klasmanda daha uygununu biraz zor bulursun.
650den değil 800den bahsediyorum evimde kendim aldığım parçalarla yapsam tuaregin de bakımına ucuz derim bi gün 800ü yetkili servise yaptır o zaman konuşalım bunları :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

N'ooldu len uzun aran 10 gün mü sürdü? :)

finallar sınavlar bitti derken bilgisayar başına oturdum refleksen insan giriyor buraya nolsun alışmışız :ROFLMAO:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam sen baya italyanseversin o yüzden soracağım, 950 hakkında düşüncen nedir?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


cyan benim için önerini merak ediyorum 187 boya göre yazdığım kriterlerde sence dl650 hariç ne alabilirim
sadece asfalt odaklı bi alet düşünseydim kesinlikle multistrada alacaktım kıyısından döndüm tasarımını teknolojisi performansını her şeyini beğeniyorum gerçekten premium bi motor ve bizdeki desmo korkusundan heralde 2. elleri hakettiğinden ucuza satılıyor benim tuaregde bile eksantrik zinciri gergisi 30 binde ağır bakımla birlikte değişmesi gerekiyor yetkili serviste 70 80 yetkisiz serviste 25 30a yaptırabiliyorum desmoyu da ucuza yaptırabileceğinizi düşünüyorum garantisi vs derdi olmayacak sonuçta ben olsam 10-15bin kmlerde bitane alıp binerdim desmosu geldiğinde de 20bin km sürmüş olurdum koymazdı
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
650den değil 800den bahsediyorum evimde kendim aldığım parçalarla yapsam tuaregin de bakımına ucuz derim bi gün 800ü yetkili servise yaptır o zaman konuşalım bunları :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


finallar sınavlar bitti derken bilgisayar başına oturdum refleksen insan giriyor buraya nolsun alışmışız :ROFLMAO:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sadece asfalt odaklı bi alet düşünseydim kesinlikle multistrada alacaktım kıyısından döndüm tasarımını teknolojisi performansını her şeyini beğeniyorum gerçekten premium bi motor ve bizdeki desmo korkusundan heralde 2. elleri hakettiğinden ucuza satılıyor benim tuaregde bile eksantrik zinciri gergisi 30 binde ağır bakımla birlikte değişmesi gerekiyor yetkili serviste 70 80 yetkisiz serviste 25 30a yaptırabiliyorum desmoyu da ucuza yaptırabileceğinizi düşünüyorum garantisi vs derdi olmayacak sonuçta ben olsam 10-15bin kmlerde bitane alıp binerdim desmosu geldiğinde de 20bin km sürmüş olurdum koymazdı
Nasıl geçti sınavlar?
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,870
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Nasıl geçti sınavlar?
üniversite bitti yksye girdim iyi yaptım şimdi keyfine bitane daha üniversite okumayı düşünüyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şimdi hatırladım multistrada 950nin şanzımanı problemliydi diye hatırlıyorum bozulduğundan değil de geçişleri problemli
 
Katılım
16 Haz 2026
Mesajlar
18
Motosikleti
Dominar 250
650den değil 800den bahsediyorum evimde kendim aldığım parçalarla yapsam tuaregin de bakımına ucuz derim bi gün 800ü yetkili servise yaptır o zaman konuşalım bunları :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


finallar sınavlar bitti derken bilgisayar başına oturdum refleksen insan giriyor buraya nolsun alışmışız :ROFLMAO:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sadece asfalt odaklı bi alet düşünseydim kesinlikle multistrada alacaktım kıyısından döndüm tasarımını teknolojisi performansını her şeyini beğeniyorum gerçekten premium bi motor ve bizdeki desmo korkusundan heralde 2. elleri hakettiğinden ucuza satılıyor benim tuaregde bile eksantrik zinciri gergisi 30 binde ağır bakımla birlikte değişmesi gerekiyor yetkili serviste 70 80 yetkisiz serviste 25 30a yaptırabiliyorum desmoyu da ucuza yaptırabileceğinizi düşünüyorum garantisi vs derdi olmayacak sonuçta ben olsam 10-15bin kmlerde bitane alıp binerdim desmosu geldiğinde de 20bin km sürmüş olurdum koymazdı
Hmm aslında mantıklı Antalya'da yetkili servisler nasıl acaba bilsem rahat ederdim. Triumph da aynı sebepten gözümü korkutuyor. Ducati premium bir marka ama şehir içi ısınır gibi geliyor. Crossrunner 800e bayılıyorum ama o da aynı sebepten muzdarip
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
486
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
bende honda x adv 750 diyorum
şehir içi ve şehir dışı konforu oldugu için.
( v stromcular üzgün kalıyormuş bu motoru görünce 😂)
 
Katılım
16 Haz 2026
Mesajlar
18
Motosikleti
Dominar 250
konuya beklediklerim
@ceyhunsen @F54 @espresso
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bende honda x adv 750 diyorum
şehir içi ve şehir dışı konforu oldugu için.
( v stromcular üzgün kalıyormuş bu motoru görünce 😂)
Hocam gereksiz bir pahası yok mu... bir de scooter çok açmıyor beni ama makine çok güzel
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,468
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Hmm aslında mantıklı Antalya'da yetkili servisler nasıl acaba bilsem rahat ederdim. Triumph da aynı sebepten gözümü korkutuyor. Ducati premium bir marka ama şehir içi ısınır gibi geliyor. Crossrunner 800e bayılıyorum ama o da aynı sebepten muzdarip
Korkma korkma. Antalyadasin sanirim, oradaki servis hakkinda kotu seyler duymadim. Korlas ile ilgili sorunum telefon ile ulasamamak. Servise bi sekilde ulasiyorum da yedek parca hayatta acmiyor telefonu, bence fisini cekmisler😂 neyse, korlasta deskte duran iki kisi var, ikisi ile de sıkıntı yasamadim, hatta bazi konularda hondanin hayatta yapmayacagi seyleri de yaptilar. Iletisim kurma konusunda cok iyi olmayan benim bile ne satisindan ne de servisinden sikayetim olmadi. Motopeak ozkan ustaya telefonla ulasmak daha zor, oyle soyleyeyim. Zaten motopeak agustosa kadar doluymus😂
660in artilari:
- gazi yarim aciyon, guzel gidiyor
- yarim gaz ile giderken gazi hizlica ceviriyorsun, deliriyor
-konforu iyi
-sesi cok guzel diyorlar ama kaskin icinden ben anlamiyorum
-kalitesi cok iyi, belli ediyor kendini
-tipini seviyorum
-virajda guvensizlik hissi vermiyor
-gaz kolu tepkileri cok iyi, gecikme var diyenler ne kullaniyor merak ediyorum
-ikinci el temizlerini iyi fiyata bulmak mumkun, bugun baktim, 450 500 bandinda var sari sitede
-sifirlari pahali demesin kimse, benzer cc benzer gucteki motosiklerden daha uygun ya da ayni para
-Dun 1 km kadar tozlu, kumlu ve cakilli bir kismi islatmislardi, arkanin oynadigini hissetmedim. Ama tabi ki asfalt makinasi
-ortalama yakit tuketimi 4,9 ile 5,3 arasi
eksileri:
-ikinci eli dusuk, temiz ikinci el bulmak dahs mantikli gibi
-gidon saglam titriyor, triumph tiger trident grubuna sordum, titremiyor dediler, sanirim benim gidondaki elcik koruma kaynakli
-uzun adventure bot ile kullanmasam bacaklara isi veriyor ama silindirlerin oldugu yer ile alakali, silindirleri ayni konumdaki tum motorlar ayni isiyi verir bence
-bizim millet cok onyargili bu markaya karsi. Ben neredeyse tum modellerini begeniyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

konuya beklediklerim
@ceyhunsen @F54 @espresso
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam gereksiz bir pahası yok mu... bir de scooter çok açmıyor beni ama makine çok güzel
Gecen sene honda surus gunlerinde kullandim. Guzel alet ama bence olmasi gerekenin 1,5 kati fiyati var. O paraya tracer 7 9, xsr 900, tenere, ducati multistrada aliyorsun, ustune para kaliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...cyan benim için önerini merak ediyorum 187 boya göre yazdığım kriterlerde sence dl650 hariç ne alabilirim
Tiger Sport 850, 900 GT falan, hatta F950GSA bile olabilir ama bunlar şehir içi biraz fazla sanki? Şehir içi çok kullanılacaksa DL650 eline su dökmek zor olur. Ekonomik bir model.

Bütçe nedir? Mesela yeni 2026 model e-Clutch XL750'ler de güzel bir alternatif olabilir ama alt devirleri konusunda emin değilim, denemedim de. Burada kullanan bazı arkadaşlar çok titreşimli dediler.

Denemek lazım nitekim...
 
Katılım
16 Haz 2026
Mesajlar
18
Motosikleti
Dominar 250
Tiger Sport 850, 900 GT falan, hatta F950GSA bile olabilir ama bunlar şehir içi biraz fazla sanki? Şehir içi çok kullanılacaksa DL650 eline su dökmek zor olur. Ekonomik bir model.

Bütçe nedir? Mesela yeni 2026 model e-Clutch XL750'ler de güzel bir alternatif olabilir ama alt devirleri konusunda emin değilim, denemedim de. Burada kullanan bazı arkadaşlar çok titreşimli dediler.

Denemek lazım nitekim...
Bütçe 400-500 bandı, arayış orta segment hocam. Şu an güncel aklımda yarışanlar Tracer 700 - Tiger 660 - DL650 (Sürpriz olarak Versys 650 veya Multi 950)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Korkma korkma. Antalyadasin sanirim, oradaki servis hakkinda kotu seyler duymadim. Korlas ile ilgili sorunum telefon ile ulasamamak. Servise bi sekilde ulasiyorum da yedek parca hayatta acmiyor telefonu, bence fisini cekmisler😂 neyse, korlasta deskte duran iki kisi var, ikisi ile de sıkıntı yasamadim, hatta bazi konularda hondanin hayatta yapmayacagi seyleri de yaptilar. Iletisim kurma konusunda cok iyi olmayan benim bile ne satisindan ne de servisinden sikayetim olmadi. Motopeak ozkan ustaya telefonla ulasmak daha zor, oyle soyleyeyim. Zaten motopeak agustosa kadar doluymus😂
660in artilari:
- gazi yarim aciyon, guzel gidiyor
- yarim gaz ile giderken gazi hizlica ceviriyorsun, deliriyor
-konforu iyi
-sesi cok guzel diyorlar ama kaskin icinden ben anlamiyorum
-kalitesi cok iyi, belli ediyor kendini
-tipini seviyorum
-virajda guvensizlik hissi vermiyor
-gaz kolu tepkileri cok iyi, gecikme var diyenler ne kullaniyor merak ediyorum
-ikinci el temizlerini iyi fiyata bulmak mumkun, bugun baktim, 450 500 bandinda var sari sitede
-sifirlari pahali demesin kimse, benzer cc benzer gucteki motosiklerden daha uygun ya da ayni para
-Dun 1 km kadar tozlu, kumlu ve cakilli bir kismi islatmislardi, arkanin oynadigini hissetmedim. Ama tabi ki asfalt makinasi
-ortalama yakit tuketimi 4,9 ile 5,3 arasi
eksileri:
-ikinci eli dusuk, temiz ikinci el bulmak dahs mantikli gibi
-gidon saglam titriyor, triumph tiger trident grubuna sordum, titremiyor dediler, sanirim benim gidondaki elcik koruma kaynakli
-uzun adventure bot ile kullanmasam bacaklara isi veriyor ama silindirlerin oldugu yer ile alakali, silindirleri ayni konumdaki tum motorlar ayni isiyi verir bence
-bizim millet cok onyargili bu markaya karsi. Ben neredeyse tum modellerini begeniyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Gecen sene honda surus gunlerinde kullandim. Guzel alet ama bence olmasi gerekenin 1,5 kati fiyati var. O paraya tracer 7 9, xsr 900, tenere, ducati multistrada aliyorsun, ustune para kaliyor.
Eline sağlık hocam tiger düşünenler için de güzel bir anlatı oldu, şimdi buna karşıt bir tracer 700 yorumu bekleyeceğim
 
  • Beğen
Tepkiler: Ged
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bütçe 400-500 bandı, arayış orta segment hocam. Şu an güncel aklımda yarışanlar Tracer 700 - Tiger 660 - DL650 (Sürpriz olarak Versys 650 veya Multi 950)
İki kişi için DL650. Yoksa Tracer. Tiger Sport 660 da çok iyi fiyata dolu dolu bulunuyor ama bence biraz ufak. Denemek lazım. Herkesin boyut ve konfor anlayışı aynı değil. En f/p Tiger Sport 660 olur gibi @Ged geçenlerde o fiyat bandında harika bir makine aldı full+full.
 
Katılım
16 Haz 2026
Mesajlar
18
Motosikleti
Dominar 250
İki kişi için DL650. Yoksa Tracer. Tiger Sport 660 da çok iyi fiyata dolu dolu bulunuyor ama bence biraz ufak. Denemek lazım. Herkesin boyut ve konfor anlayışı aynı değil. En f/p Tiger Sport 660 olur gibi @Ged geçenlerde o fiyat bandında harika bir makine aldı full+full.
Mantıklı geliyor tiger, inşallah forumda tracercı birisi vardır da yeşillendirir
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Herkese güvenli sürüşler,

Şimdiye kadar 500ccye kadar tecrübem var. Bir süredir motorsuzdum, tekrar motor almayı düşünüyorum. Şehir içerisinde kullanacağım, haftasonları şehirler arası gezilere gidebileceğim, araziye çok girmeyeceğim, artçım için konforlu olacak bir motor arayışım var. Boy 187.

Orta segment odaklıyım. V-strom 650 XT, Tracer 700, Tiger 660, KTM 790 adv şimdilik takip ettiklerim. Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.

Tekerinize taş değmesin.
Maksimum Bütçe nedir diyecektim yazılmış zaten. Boy ve artçı faktörü düşünüldüğünde bana göre DL650 seçenekler arasında daha konforlu olur. Tiger 660 sport touring tanımına tam uyan bir motor ama biraz ufak kalabilir boyut olarak. Gelelim seçenek dışı önerime; bulunabilirse(alan satmak istemiyor😀)2017-2018 model Gen 3 Tiger 800 XRx ya da XRt sizin motosikletiniz. Sıralı üç silindir, 95 beygir, konfor ve güvenlik odaklı gayet donanımlıdır. V-stromcular kızacak ama Tiger'ı bir kere süren süren bir daha inmek istemiyor ya da @tommygun gibi bir daha binmek istemiyor😂
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Maksimum Bütçe nedir diyecektim yazılmış zaten. Boy ve artçı faktörü düşünüldüğünde bana göre DL650 seçenekler arasında daha konforlu olur. Tiger 660 sport touring tanımına tam uyan bir motor ama biraz ufak kalabilir boyut olarak. Gelelim seçenek dışı önerime; bulunabilirse(alan satmak istemiyor😀)2017-2018 model Gen 3 Tiger 800 XRx ya da XRt sizin motosikletiniz. Sıralı üç silindir, 95 beygir, konfor ve güvenlik odaklı gayet donanımlıdır. V-stromcular kızacak ama Tiger'ı bir kere süren süren bir daha inmek istemiyor ya da @tommygun gibi bir daha binmek istemiyor😂
Senin tiger'ı görünce bu yüzden bi tur versene dememiştim. :)
 
Katılım
17 Eki 2024
Mesajlar
369
Motosikleti
2025 Triumph Tiger Sport 660
konuya beklediklerim
@ceyhunsen @F54 @espresso
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam gereksiz bir pahası yok mu... bir de scooter çok açmıyor beni ama makine çok güzel
Kusura bakmayın tam konuyu okuyamadım ama okuduklarım kadarıyla birkaç kelam da ben edeyim:

Ben motoru geçen sene kasımda alırken hem sıfır hem de ikinci el bakarken 100k'ya yakın fiyat farkı ile TS660 daha ucuzdu. Bu benim seçimimde ana sebep olmuştu. Geçenlerde baktığımda en azından sıfır fiyatları yakın seviyedeydi. Durum hâlâ aynıysa benim eski motivasyonlar biraz anlamsız kaçabilir.

Benim de boyum 187 cm. Evet biraz küçük kaçıyor. Ancak ben biraz da sportif bir şey istediğimden çoğu zaman beni tatmin ediyor. Mecburen gidon yükseltme takmak gerekiyor. Yine de doğal oturuş pozisyonu biraz öne doğru olduğundan şehir içinde veya yavaş trafikte uzun süreler sürüldüğünde biraz yorucu olabiliyor. Tabiri caizse ivmeden doğan o geriye atmaya ihtiyacınız oluyor rahatlık için.

Kendim motor üstünde şöyle gözüküyorum:

p0w8zkr.jpg

1qr5dg2.png


Tur için Puig tur camı + GP deflektör kullanıyorum. Şu an türbülansı minimuma indirecek şekilde bu ikisini ayarladım sayılır. Geçen pazar kalkıp İstanbul'dan İznik'e gittim ve saat başı mola verdiğimden yorgunluk olmadı. Tabi uzun cama deflektör takınca çok çirkin gözüküyor ama iyi iş yaptığından katlanıyorum. Bu kombinasyon rüzgarı neredeyse yok ettiğinden de öne doğru olan oturuş pozisyonu 60-70 gibi hızlarda bile soruna neden olabiliyor. Çünkü sizin yükünüzü taşıyacak bir rüzgar yok ortada. Olumlu yön olarak da azalan rüzgar gürültüsü sebebiyle 3 silindir senfonisini 5. vitese kadar net olarak dinleyebilirsunuz. Çantalı ve camlı hâli ile üstünde oturduğum net bir fotoğraf yok maalesef şimdilik.

Ben işe bu motorla giden, hafta sonları bununla gazlayan ve ayda bir iki kez şehir dışına çıkan biri olarak motordan genel olarak memnunum. Daha arkama artçı almış sayılmam, o yüzden ona yorum yapamayacağım. Kıçı fazla rahatsız olan birine göre de selesini beğendim.

Ben yavaş yavaş gezerim diyen biri için adventure motorlar daha iyi olabilir saydığım olumsuzluklardan dolayı. Yok biri bana bi yerlerden sürekli iğne batırıyor diyorsanız da bu güzel motor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
BEN çok fazla motor kullanmadım ama kullandıklarımı çok uzun süre kullandım test ettiklerimi de çok uzun test ettim
eğer 650 cc birşey alacak olursam ve sportif sürüş seviyorsam tracer 7 biraz daha üstüruplu olsun dersen vstorm 650 bunu uzun süre test ettim arkadaşım sana küçük gelir dediği için almadım iyi gider ekonomik kullanıcı dostu sağlam
eğer 800 cc birşey alacak olsam v strom 800 güzel motor afrika twin 1000 den hiçbir fark hissettirmedi bana kullanırken ne titreşim ne hissiyat olarak gayet güzel gidiyor güzel duruyor fiyat olarakta 2023 model motorlar 550 civarı hem yeni hem az km avantajı var arkadaşımda aldı beğendim
yani gidip 10 yaşında afrika almaktan iyi diyeceğim ama km 20000 civarı afrika twin i 550 verseler gene gider afrika alırım 35000 km kullandım sıfır problem
diğer ktm 790 verseys 650 vs kullanmadım bilgim yok
yani sıralama yapacak olursam
tracer
v storm 650
v storm 800
afrika twin 1000
triumph'un 800 cc sport modelini de beğeniyorum ama biraz pahalı
bunlara alternatif olarak 2015 model tiger 800/850 de bakılır temizi alınır binilir orta sınıftan çok daha iyi bir motor
 
Katılım
16 Haz 2026
Mesajlar
18
Motosikleti
Dominar 250
Kusura bakmayın tam konuyu okuyamadım ama okuduklarım kadarıyla birkaç kelam da ben edeyim:

Ben motoru geçen sene kasımda alırken hem sıfır hem de ikinci el bakarken 100k'ya yakın fiyat farkı ile TS660 daha ucuzdu. Bu benim seçimimde ana sebep olmuştu. Geçenlerde baktığımda en azından sıfır fiyatları yakın seviyedeydi. Durum hâlâ aynıysa benim eski motivasyonlar biraz anlamsız kaçabilir.

Benim de boyum 187 cm. Evet biraz küçük kaçıyor. Ancak ben biraz da sportif bir şey istediğimden çoğu zaman beni tatmin ediyor. Mecburen gidon yükseltme takmak gerekiyor. Yine de doğal oturuş pozisyonu biraz öne doğru olduğundan şehir içinde veya yavaş trafikte uzun süreler sürüldüğünde biraz yorucu olabiliyor. Tabiri caizse ivmeden doğan o geriye atmaya ihtiyacınız oluyor rahatlık için.

Kendim motor üstünde şöyle gözüküyorum:

p0w8zkr.jpg

1qr5dg2.png


Tur için Puig tur camı + GP deflektör kullanıyorum. Şu an türbülansı minimuma indirecek şekilde bu ikisini ayarladım sayılır. Geçen pazar kalkıp İstanbul'dan İznik'e gittim ve saat başı mola verdiğimden yorgunluk olmadı. Tabi uzun cama deflektör takınca çok çirkin gözüküyor ama iyi iş yaptığından katlanıyorum. Bu kombinasyon rüzgarı neredeyse yok ettiğinden de öne doğru olan oturuş pozisyonu 60-70 gibi hızlarda bile soruna neden olabiliyor. Çünkü sizin yükünüzü taşıyacak bir rüzgar yok ortada. Olumlu yön olarak da azalan rüzgar gürültüsü sebebiyle 3 silindir senfonisini 5. vitese kadar net olarak dinleyebilirsunuz. Çantalı ve camlı hâli ile üstünde oturduğum net bir fotoğraf yok maalesef şimdilik.

Ben işe bu motorla giden, hafta sonları bununla gazlayan ve ayda bir iki kez şehir dışına çıkan biri olarak motordan genel olarak memnunum. Daha arkama artçı almış sayılmam, o yüzden ona yorum yapamayacağım. Kıçı fazla rahatsız olan birine göre de selesini beğendim.

Ben yavaş yavaş gezerim diyen biri için adventure motorlar daha iyi olabilir saydığım olumsuzluklardan dolayı. Yok biri bana bi yerlerden sürekli iğne batırıyor diyorsanız da bu güzel motor.
Elinize sağlık hocam TS660 taraftarı bol sitede ama keşke tracer 700 konusunda bu tarz açıklama yapsa keşke birileri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

BEN çok fazla motor kullanmadım ama kullandıklarımı çok uzun süre kullandım test ettiklerimi de çok uzun test ettim
eğer 650 cc birşey alacak olursam ve sportif sürüş seviyorsam tracer 7 biraz daha üstüruplu olsun dersen vstorm 650 bunu uzun süre test ettim arkadaşım sana küçük gelir dediği için almadım iyi gider ekonomik kullanıcı dostu sağlam
eğer 800 cc birşey alacak olsam v strom 800 güzel motor afrika twin 1000 den hiçbir fark hissettirmedi bana kullanırken ne titreşim ne hissiyat olarak gayet güzel gidiyor güzel duruyor fiyat olarakta 2023 model motorlar 550 civarı hem yeni hem az km avantajı var arkadaşımda aldı beğendim
yani gidip 10 yaşında afrika almaktan iyi diyeceğim ama km 20000 civarı afrika twin i 550 verseler gene gider afrika alırım 35000 km kullandım sıfır problem
diğer ktm 790 verseys 650 vs kullanmadım bilgim yok
yani sıralama yapacak olursam
tracer
v storm 650
v storm 800
afrika twin 1000
triumph'un 800 cc sport modelini de beğeniyorum ama biraz pahalı
bunlara alternatif olarak 2015 model tiger 800/850 de bakılır temizi alınır binilir orta sınıftan çok daha iyi bir motor
Benim listemde de tracer ve ts zirvede tracer 700 - TS660 veya Tracer 900 - Tiger 900
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,468
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
BEN çok fazla motor kullanmadım ama kullandıklarımı çok uzun süre kullandım test ettiklerimi de çok uzun test ettim
eğer 650 cc birşey alacak olursam ve sportif sürüş seviyorsam tracer 7 biraz daha üstüruplu olsun dersen vstorm 650 bunu uzun süre test ettim arkadaşım sana küçük gelir dediği için almadım iyi gider ekonomik kullanıcı dostu sağlam
eğer 800 cc birşey alacak olsam v strom 800 güzel motor afrika twin 1000 den hiçbir fark hissettirmedi bana kullanırken ne titreşim ne hissiyat olarak gayet güzel gidiyor güzel duruyor fiyat olarakta 2023 model motorlar 550 civarı hem yeni hem az km avantajı var arkadaşımda aldı beğendim
yani gidip 10 yaşında afrika almaktan iyi diyeceğim ama km 20000 civarı afrika twin i 550 verseler gene gider afrika alırım 35000 km kullandım sıfır problem
diğer ktm 790 verseys 650 vs kullanmadım bilgim yok
yani sıralama yapacak olursam
tracer
v storm 650
v storm 800
afrika twin 1000
triumph'un 800 cc sport modelini de beğeniyorum ama biraz pahalı
bunlara alternatif olarak 2015 model tiger 800/850 de bakılır temizi alınır binilir orta sınıftan çok daha iyi bir motor
Tiger sport 800un fiyati 875bin, 500 bin tlsini de 5e boluyorlar. Suzuki vstrom 800 2025 modelinin kampanyali tamami pesin fiyati 779bintl, normal fiyati 895bin tl.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst