Ya da muadili yuki donkeyvar tabi honda monkey, adamlar guzel bit custom yapiyorlar. youtubede bir cok videosu var![]()
Ya da muadili yuki donkeyvar tabi honda monkey, adamlar guzel bit custom yapiyorlar. youtubede bir cok videosu var![]()
estağfurullah sizi dinlememek olur mu? sadece vida dökmesi falan değil chopper cruiserda seçenek zaten az var olan en bilindik iki marka var birinde çok kötü yorum var süperlight ı kast ediyorum regal de de yorum yok şahsen regali sevdim ama kullanıcı deneyimi duymak da istiyorum. belki ona göre gider başka bir motor alırım. regal kötü marka diyen 2 kişi varsa 3 kişide iyi marka demiş bu yorum sayısı çok az geldi belki yeni fikirler duyarım diye sordum sizlere. söylediklerinizde de haklısınız bazı yerlerde. zaman gösterecek regal kullanan biri gelip çok iyi motor demediği sürece zaten almaya çekiniyorumMesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bizleri dinlemeyeceğinden emin oldum benTabi ki son karar kendisine ait." Bir müsibet bin nasihatten iyidir." Sözü tekrar hayat bulacak.
Umarım öyle bir motor vardır da ben bilmiyorumdur.
- İstenilen motor cruiser
- Hiç problem yaşatmayacak
- Vidaları bile gevşemeyecek
- 100.000 TL nin altında olacak
- Daha önce kullanan herkes o motordan memnun olacak.
- 125 cc olacak
- Uzun yol yapabilecek
- Yokuşlarda çekişi düşmeyecek ve 90/100 km altına düşmeyecek.
Bu fiyat bandinda ve bu markalarda kalite beklentisi dusuk olmali, sorunlara hazirlikli olmali. Sansa sorun cikartmayabilir belki ama sans iste.estağfurullah sizi dinlememek olur mu? sadece vida dökmesi falan değil chopper cruiserda seçenek zaten az var olan en bilindik iki marka var birinde çok kötü yorum var süperlight ı kast ediyorum regal de de yorum yok şahsen regali sevdim ama kullanıcı deneyimi duymak da istiyorum. belki ona göre gider başka bir motor alırım. regal kötü marka diyen 2 kişi varsa 3 kişide iyi marka demiş bu yorum sayısı çok az geldi belki yeni fikirler duyarım diye sordum sizlere. söylediklerinizde de haklısınız bazı yerlerde. zaman gösterecek regal kullanan biri gelip çok iyi motor demediği sürece zaten almaya çekiniyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bizleri dinlemeyeceğinden emin oldum benTabi ki son karar kendisine ait." Bir müsibet bin nasihatten iyidir." Sözü tekrar hayat bulacak.
Umarım öyle bir motor vardır da ben bilmiyorumdur.
- İstenilen motor cruiser
- Hiç problem yaşatmayacak
- Vidaları bile gevşemeyecek
- 100.000 TL nin altında olacak
- Daha önce kullanan herkes o motordan memnun olacak.
- 125 cc olacak
- Uzun yol yapabilecek
- Yokuşlarda çekişi düşmeyecek ve 90/100 km altına düşmeyecek.
desteğin için teşekkür ederim abi. zaten ehliyeti almadan 2 ay önce başladım ve ehliyeti alalı 3-4 ay oldu hala motor alamadım. çok kararsız ve parasız olmamın da etkisi ve kağıt üzerinde çok iyi ama bazı kullanıcların sevip bazılarının sövdüğü bir motor regal. benim bütçeme uygun 2 motor var şuan satılık Türkiye çapında. yani kullanan da az zaten ö yüzden tereddüt ediyorum. ve regallerden anlıyorum dediğin için sana soruyorum 2022 model classic 125 yada daytona 125 sence alınır mı. zaten pilder istemiyorum özellikle herkes de arıza yapmış herkes 1000 km yi geçmeden satılığa koymuş onlardan istemiyorum.MerhabalarMesajımı alıntı olarak görünce en baştan okuyup bu kısma kadar geldim
Evet, Pilder haberi Türkiye'ye gelir gelmez akbaba gibi üşüşmüştüm.. Araştırdım, bekledim ve sabrettim tabiri caizse... Şuan 2024 model 2. jenerasyon Pilder 250 sahibiyim.
Sebebi de şuydu; piyasaya yeni gelen veya yeni tanınan hep dikkat çeker. Çünkü ilk üretimdir, test edilmemiş olabilir yada ülkemiz için pek de uygun olmayabilir düzenindeydi... Bir çok soru işaretini kaldırıp araştırmaları da teknik olarak yapıp yeni almaya karar verdim. Alsam da bir kaç problemle de karşılaştım ama çözülmeyecek yada kafa ağrıtacak şeyler değildi
Konu sahibi arkadaşa şunu diyebilirim... @yaşlıveacemi ağabeyimiz, dostumuz gereken cevabı vermiş... Önce üst baş giyinmek, ardından da bütçene uygun, başını olabildiğince az ağrıtacak, tarzına ve ruhuna hitap edebilecek, bakımlarında arızalarında vs. parçası bir şekilde bulunabilecek ve sana hitap eden bir motosikleti almanı ben de tavsiye ederim...
Ülkemizde "kimse" bindiğini de, hayranı olduğunu da kötülemez... Kimse kimsenin cebini de, hevesini de, hayallerini de, ruhunu da bilip tahmin edemez... Fikir her zaman üretilir, kimi taraftarlıktan, kimi ise tecrübeden ötürü... Eğer bir şeyi tecrübe etmek istiyorsak, aynaya bakıp "ne yapabileceğimizi" konuşmak gerekiyor...
Bugün basit bir telefon bile almak istesek mutlaka "üstüne 2000 daha koy şunu al" diye başlayan ve ucu bir şekilde "10k bütçe ile ne alacağım" diye girdiğin bu bilgi deryasında "100 küsür bin tl'lik telefonlara" ulaşırYa hevesini kırar, ya da hayallerini erteler...
Ben Regal Raptor kullanıyorum... Motosikletin olabilecek problemlerine kadar her şeyine, hatta beklenmeyecek konularına kadar her şeye hakimim, bu böyle bir şey... Sevgi işte, seviyoruz nazına da katlanıyoruz yani
Alıntı yaptığım mesajda Cavalier güzel bir şey demiş. 100k'nın altında öyle bir motosiklet yok ne yazık ki... Olmadığı için de haliyle "sorunlarını tahmin edip önlemini alabileceğimiz" motosikletleri seçmek hiç değilse sürprizlerin önüne geçecektir. Dolayısıyla da beklenti - ulaşılabilirlik konusunda da arayacağımız cevaplara ulaşabileceğiz haliyle...
Abi, o kadar konuştun da, ne öneriyorsun? İnsanlar Honda diyor, Yamaha diyor... Evet abim, derler... Çin'e bineni Japon'a binenler, Japona bineni Avusturyalılar, Avusturya'yı seçeni, İtalyanlar, İtalyanlara bineni de Almanlar, 1200GS'e bineni de kimseler sevmiyor... Hayabusa'ya bineni H2 kullananlar, H2'ye bineni Panigale sürenler, onları da Aprilia'cılar eleştiriyor... Hep bir çiş yarışı var ama kimse "senin ne istediğini" sormuyor
Ruhunu yakın gördüğün motosikleti önce kendin araştır, sorma.. Forumlarda, videolarda araştır, hiç değilse izle... Gemini, ChatGPT yada Co-Pilot gibi uygulamalara gönül rahatlığıyla da sorabilirsin... En son, kullanıcı yorumlarıdır bakıp, alırsın...
Bugün sınırsız param olsa ve Cruiser tarzı almak istesem büyük ihtimalle Ducati Diavel alırım... Öğrenciysem de bindiğim Falcon, Kuba, Regal Raptor bana dokunmaz. Keyfimin estiği gibi sürerim, kimseyi de ilgilendirmez... Bu forumda 50cc cup ile Türkiye'yi karış karış gezen İsmet amca vardı.. Sorsan Falcon leş ama kullanan kullanınca da, makinesine bakınca da o motor dünyadaki en güzel motordur...
Evet, çok uzun yazdım biliyorum... Burada herkesin ne dediği değil (herkesin fikrine saç telinden ayak tırnağına kadar saygım var, bu ayrı), senin kalbinin hangi markaya modele nasıl çarptığı ve o hayale ulaşmak için neler yaptığındırHaricen, hakikaten de kroniklerden boğulan motosikletlerle uğraşmanı önermem.. Bu kronikler her markanın her modelinde bir şekilde var, sadece nüksedilecek zamanı arar...
Motosikletten önce ekipmanın önemli olduğunu tekrar belirterek, keyifli sürüşler![]()
Öncelikle bir video önereyim, video sahibi Çağrı. Kendisine çok saygı duyarım.desteğin için teşekkür ederim abi. zaten ehliyeti almadan 2 ay önce başladım ve ehliyeti alalı 3-4 ay oldu hala motor alamadım. çok kararsız ve parasız olmamın da etkisi ve kağıt üzerinde çok iyi ama bazı kullanıcların sevip bazılarının sövdüğü bir motor regal. benim bütçeme uygun 2 motor var şuan satılık Türkiye çapında. yani kullanan da az zaten ö yüzden tereddüt ediyorum. ve regallerden anlıyorum dediğin için sana soruyorum 2022 model classic 125 yada daytona 125 sence alınır mı. zaten pilder istemiyorum özellikle herkes de arıza yapmış herkes 1000 km yi geçmeden satılığa koymuş onlardan istemiyorum.
ben de aşağı yukarı aynı yollardan geçmiş birisi olarak ( 5 ay önce ehliyet aldım 3 ay önce ilk motorumu 2 ay önce de ikincisini aldım) şöyle söyleyeyim, ben alırken 1. kriter bütçem 2. kriter o bütçe içinde acemi olmam sebebi ile abs li motor bulmaktı. kendimi de biliyorum keyfe keder süreceğim bazen haftada 50 km yapmayacağım bazen günde 100 km yapacağım o yüzden dayanıklılık, uzun ömür gibi safsatalar beni hiç ilgilendirmedi. ben de apec ile rks freccia arasında kaldım apec apx7 aldım son derece de memnunum. ha dünyanın en iyisi yada kalitelisi değil ama verdiğim para karşılığında benim istediğimi sunuyor, şekli güzel, yol tutuş maxi scooter için gayet iyi 100 e kadar bir nefeste çıkıyor sele altı tam kask almasa da ihtiyaçları karşılıyor. sonra yine fiyatı sebebi ile gittim bir de um 250 renegade aldım. ondan da çok memnunum. yani bütçen 100 iken sana 200 lük motorların övülmesi nedir bilirim. benim için bana 2 sene dayansın yeter 2 sene sonra atarım zaten. o yüzden arkadaşın dediğine katılıyorum mümkün mertebe test videoları izle hatta mümkünse profesyonel olarak bu işi yapmayanların videolarını izle. orada da çok enteresan şeyler öğrenebiliyorsun. sonra da aklının kestiğini al. eğer bir yanlış olacaksa senin yanlışın olsun başkasının değil.desteğin için teşekkür ederim abi. zaten ehliyeti almadan 2 ay önce başladım ve ehliyeti alalı 3-4 ay oldu hala motor alamadım. çok kararsız ve parasız olmamın da etkisi ve kağıt üzerinde çok iyi ama bazı kullanıcların sevip bazılarının sövdüğü bir motor regal. benim bütçeme uygun 2 motor var şuan satılık Türkiye çapında. yani kullanan da az zaten ö yüzden tereddüt ediyorum. ve regallerden anlıyorum dediğin için sana soruyorum 2022 model classic 125 yada daytona 125 sence alınır mı. zaten pilder istemiyorum özellikle herkes de arıza yapmış herkes 1000 km yi geçmeden satılığa koymuş onlardan istemiyorum.
elim anahtar tutar ben vida sıkamam demedim çok büyük sorun çıkartmasın,şanzıman sübap piston yamuldu kırıldı motor inecek olsun istemiyorum. yoksa vida sıkmak hava basmak yağ su antifriz değişimleri kolay iş. yeni modellere baktım süperlight ve regaller var o yüzden regalle ilgili bilgi almak istedim. şanzımanı sürekli arızalı değişip duran sağı solu dağılan uzun uzun serviste sanayide yatıp kalan motor istemiyorum,bide 100 km görsün otobana çıkayım bu kadar. ben ilçeler arası şehirler arası gitmek istiyorum. ve sürekli büyük arızalar çıkaran bir motoru karşılayamam. aldığım motor 20 bin ve altı ise ben onu 100 e 150 bin e kadar kullanacağım. sürekli motor al sat istemiyorum. ehliyet değişim fiyatları da çok pahalı a1 için 19 bin tl harcadım zaten 18 yaşında a2 yerine direkt 22 de A sınıfı almak istiyorum sürekli masraf çıkmasın diye,yani önümüzdeki 3 yıl aynı motoru kullanacağım zaten 125 ten başka çarem yok.selam kardeşim.
yukarıda linki bırakılmış chopper mühendisi'nin youtube kanalına bakmalı ve diğer videolarını da izlemelisin. tüm videolarını izlersen
- bu ülkede uygun maliyetli chopper kullanmak istiyorsan elin anahtar tutmalı
- kendi motorunun arızalarını kendin yapmayı öğrenmelisin
- karbüratörlü motor tercih etmelisin
- elinde 100 bin TL varsa 60-70 binlik motor al, gerisini çıkaracağı probleme/arızaya ayır
gibi tavsiyelerini de duyacaksın.
beklentilerini yazmışsın, arıza çıkarmasın, masraf açmasın, beni şehirler arası gezdirsin, 90 kilometre hız beni kesmez... böyle bir chopper/cruiser yok, kimse de üretemez. mantıklı tavsiye istersen, bütçene göre bir commuter al. motosiklet sahibi olmanın tüm avantajlarını kullan, gez, dolaş, tecrübe kazan. ileride imkanın düzeldiğinde gönlündeki motoru alırsın.
yazıktır, biriktirdiğin 100 bin TL'ni bir sorun yumağına vereceksin. haftada değilse 15 günde bir arıza çıkaracak. ustaya her selam verdiğinde cüzdanın hafifleyecek ve 6 ay sonra öyle bıkacaksın ki 50'ye verdim kurtuldum noktasına geleceksin.
Modeller konusunda da çok eskilere gitmeni istemem... Eğer gidersen de bazı bir kaç karbüratörlü modeller var. O modelleri daha iyi bilen ve tanıyan kişilere sorarak, kronik olacak problemleri araştırıp, biraz da olsa bilgi sahibi olup ona göre motosikletleri, modelleri ve cepleri yoklamak gerekiyor. Önereceğim de Daytona 125V olur, bak S demiyorum, V diyorum...