- Katılım
- 24 Şub 2015
- Mesajlar
- 1,525
- Motosikleti
- K 1600 GTL
Önemli değil... Biz her zaman doğrunun haklının yanındayız....hoşbulduk alpcim..
bi baslık acılmış sonra erhan kapatmış.
yazılanlar dışarıya acık değildi ama neyseki mertowski bana yazılanları aktardı.
doğruları soylediğin için tesekkur ederım. forumda doğruları konusabilecek cesarette olan 3 5 kişi kaldı
@Beto87 de tesekkur..