Neden ağır motorla enduro olmaz videosu (komikli)

Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,525
Motosikleti
K 1600 GTL
hoşbulduk alpcim..

bi baslık acılmış sonra erhan kapatmış.

yazılanlar dışarıya acık değildi ama neyseki mertowski bana yazılanları aktardı.

doğruları soylediğin için tesekkur ederım. forumda doğruları konusabilecek cesarette olan 3 5 kişi kaldı 😌

@Beto87 de tesekkur..
Önemli değil... Biz her zaman doğrunun haklının yanındayız....
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
daha dün bunun aynısını yaşadık, allahtan 2 kişiydikte kurtardık tenereyi :)

gerçekten çok ağır makine, aynı lastik olmasına rağmen hero hafif olması avantajıyla daha rahat çıkıyor
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,609
Motosikleti
Pilsan Cobra
:d

sana act nin unlu bir sozunu hatırlatayım.

"suzuki ziktirsin gitsin yapıştırıcı yapsın"

"ziktirsin" dedi miydi tam emin değilim ama sanki demişti.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



aç bi başlık yardımcı olalım sana.

gs1250 vs africa vs tiger 900 vs suzi1050

14 sayfa konusma...

3 ay gecer...


ve sen karşımıza alemlerin kralı 2025 model nc750x le çıkacaksınn sdsbsnblf
Benim öyle bir sözüm yok, küfürde etmedim.

Şöyle bir sözüm var;

Japonlar gitsin yapıştırıcı yapsın.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim öyle bir sözüm yok, küfürde etmedim.

Şöyle bir sözüm var;

Japonlar gitsin yapıştırıcı yapsın.


yoooooo

cok iyi hatırlıyorum suzuki yapsın dedin.

madem fil hafızalısın o mesajı bul !

hodri meydan.. zekama ben de guveniyorum
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,609
Motosikleti
Pilsan Cobra
Uğraşamam muzo. Kendin bul. Yoğunum foruma girmiyorum bile doğru düzgün. Bu saat oldu çalışıyorum, adımı görmesem yazmazdım bile. Vaktim yok inan.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Japonlar yapıştırıcı yapsın dedi diye hatırlıyorum...

bizim kamyomcu suzuki jimny övüyodu,
türkiye ye gelen ilk jimny i almış falan sdshfj

act de suzuki gitsin yapıştırıcı yapsın dedi gibi.. yuzde 90 eminim yuzde 10 yanılma payım var 😌
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,525
Motosikleti
K 1600 GTL
bizim kamyomcu suzuki jimny övüyodu,
türkiye ye gelen ilk jimny i almış falan sdshfj

act de suzuki gitsin yapıştırıcı yapsın dedi gibi.. yuzde 90 eminim yuzde 10 yanılma payım var 😌
Muhtemelen kamyoncu benim ne zaman jimny m oldu ki diye düşünüyor şuan...😀
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muhtemelen kamyoncu benim ne zaman jimny m oldu ki diye düşünüyor şuan...😀




chatgpt sağolsun :d



You said:​

motosiklet.net te kamyoncumemo adlı kullanıcı en fazla 7 ay öncesine kadar suzuki jimny den bahsetti bu paylaşımı nasıl bulurum

ChatGPT said:​

Evet — “kamyoncumemo” adlı kullanıcı tarafından Suzuki Jimny ile ilgili bir paylaşım motosiklet.net forumunda bulunabiliyor. Örneğin bu mesajda Jimny’den bahsetmiş: Motosiklet.net
👉 Örnek alıntı:
“Bende 2016 Jimny var arazide üstüne araç yok dünyada. Suzukiye laf ettirmem edenede yan gözle bakarım.” — kamyoncumemo Motosiklet.net

Bu paylaşımı nasıl bulursun​

  1. Aşağıdaki bağlantıya git:
    Bu konu başlığında kamyoncumemo‘nun Jimny ile ilgili mesajı var. Motosiklet.net
  2. Sayfayı açtıktan sonra forum içi arama (CTRL+F / “Jimny” veya “kamyoncumemo”) yaparak ilgili mesajı hızlıca bulabilirsin.



noldu @ACT fshgkhkhlh

iq 1500 benim
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,525
Motosikleti
K 1600 GTL


chatgpt sağolsun :d



You said:​

motosiklet.net te kamyoncumemo adlı kullanıcı en fazla 7 ay öncesine kadar suzuki jimny den bahsetti bu paylaşımı nasıl bulurum

ChatGPT said:​

Evet — “kamyoncumemo” adlı kullanıcı tarafından Suzuki Jimny ile ilgili bir paylaşım motosiklet.net forumunda bulunabiliyor. Örneğin bu mesajda Jimny’den bahsetmiş: Motosiklet.net
👉 Örnek alıntı:

Bu paylaşımı nasıl bulursun​

  1. Aşağıdaki bağlantıya git:
    Bu konu başlığında kamyoncumemo‘nun Jimny ile ilgili mesajı var. Motosiklet.net
  2. Sayfayı açtıktan sonra forum içi arama (CTRL+F / “Jimny” veya “kamyoncumemo”) yaparak ilgili mesajı hızlıca bulabilirsin.



noldu @ACT fshgkhkhlh

iq 1500 benim
Demek istediğim kamyoncu bile unutmuştur bu yazdığını 😂😂
Koyduğu fotolar da bana fotoshop gibi geliyor....
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Demek istediğim kamyoncu bile unutmuştur bu yazdığını 😂😂
Koyduğu fotolar da bana fotoshop gibi geliyor....

kamyoncumemo olmasa foruma girilmez ya.

@arndiol amatoru ne yazdı o kapanan başlıkta gordun di mi ?

kamyoncu benmişim sgdggjhkgkf

ulen ben forumda 7 8 kişiyle tanıştım. eee kamyoncunun videolarda ortada..

millet paranoyak olmuş sgfggkg

@mertowski de bana gelmiş act sen misin diyo..

lan diyorum sen act ile tanıştın , ee benle de tanıştın nasıl aynı kişi olabiliriz diyorum. .. ya bilmiyorum hala şüpheliyim diyor dgghgjklgjg
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
millet paranoyak olmuş sgfggkg

@mertowski de bana gelmiş act sen misin diyo..

lan diyorum sen act ile tanıştın , ee benle de tanıştın nasıl aynı kişi olabiliriz diyorum. .. ya bilmiyorum hala şüpheliyim diyor dgghgjklgjg

"ACT bile sen olabilirsin, şaşırmam" dedim. Ulen 1515486 tane hesabın var. Neredeyse her taşın altından çıkıyorsun. Kamyoncugeyemmi de sen olabilirsin, mertowski de, bu durum şaşırtmaz beni.


Pazar günü gelecek misin sen onu söyle. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yine kafayı yedrttin bana. Senin yazıyı gerçek engelliler diye okudum. Sonradan engeli olanlarıda okuyunca, acama muzafferin engeli vardı da ben mi farketmedim diye 2 dakika düşündüm.

puhsdggjfhhjnögh :d
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,609
Motosikleti
Pilsan Cobra
Motor konusunda da demiş olmam lazım. Çünkü ben bu sözü hep söylerim. Bi de onu arasana.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,753
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
ne gelecem yaaa... sürekli et yiyosunuz bi de.

ebe göbeci, labada, arap sacı, semizlik, hardal otu , turp otu, hindiba, acıfiliz, babasakalı gibi otlardan parti yapalım.

sadece gercek egeliler gelsin.. sonradan egeli olanlar giremesin.


ulen bu hesaptan baska hesabım varsa o eleştirdiğim yavsak forumculardan bile daha beter bir durumdayımdır.

coklu uyelik benim tarzım değil.
daha ne diyim sana ?
Kanlıca mantarı etin pabucunu dama atar.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

onu bunu bilmem.
lafını caldım. heryerde kullacam

"suzuki gitsin yapıştırıcı yapsın" cok guzel.

ama honda yamaha ya da yapıştırıcı yapsın diyerek genelleme yapmanı tavsiye etmem.

bak, daha sıcak sıcak geldi video


yapıştırıcı yapacak bir durumumuz yok allaha sukur, yola devam :cool:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst