Aşk Mi Para Mi?

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde o eski aşklarrrrrrr.......:bounce:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ah o eski zeki müren aşkları ..

ah eski Nayır nolamazlar nerdee bea !!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah o eski zeki müren aşkları ..

ah eski Nayır nolamazlar nerdee bea !!!

eleman denizcidir bahriyelidir. seferden döner.karıyı at hırsızı aşığıyla basar.

(at hırsızı tipli figuran turkiyenin en taş hatununun koynunda olabilmekten çok memnundur. sahne hiç bitmesin der gibi bakar.)

neeeeaaalan!
neeeeayıııır, nolamaaaaaz,seni hiç bir zaman nafffetmiycimm, naffetmiyciiiim , tertemiz hislerimle oynadın...bunu bana yapmicaktin, seni tıpkı bi köpek gibi geeeeeberticiiiim ! DUPÇİİİİUV!
(kısa namnulu toplu silahtan çıkan kurşunla, kaşar kadın gögüsleri löngürdeye löngürdeye yere yığılır.)
aşığı gerçekten de köpek gibi yalvarır.(yalvarma sahneleri çok komik olur , gerçekten köpek gibidir.)
şeytana uydum , kulun köpeğin olurum öldürme beni, çoluğum çocuğma bağışla diye yalvarır .
DUPÇİUUUUUV! sesiyle sahne biter.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eleman denizcidir bahriyelidir. seferden döner.karıyı at hırsızı aşığıyla basar.

(at hırsızı tipli figuran turkiyenin en taş hatununun koynunda olabilmekten çok memnundur. sahne hiç bitmesin der gibi bakar.)

neeeeaaalan!
neeeeayıııır, nolamaaaaaz,seni hiç bir zaman nafffetmiycimm, naffetmiyciiiim , tertemiz hislerimle oynadın...bunu bana yapmicaktin, seni tıpkı bi köpek gibi geeeeeberticiiiim ! DUPÇİİİİUV!
(kısa namnulu toplu silahtan çıkan kurşunla, kaşar kadın gögüsleri löngürdeye löngürdeye yere yığılır.)
aşığı gerçekten de köpek gibi yalvarır.(yalvarma sahneleri çok komik olur , gerçekten köpek gibidir.)
şeytana uydum , kulun köpeğin olurum öldürme beni, çoluğum çocuğma bağışla diye yalvarır .
DUPÇİUUUUUV! sesiyle sahne biter.



Zuhahaa.ben çok iyi biliyom böle filmleri...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o dediğim bahriyeli herif genelde murat soydan, kaşar karı da sevdaĞI ferdaĞI falan olurdu.........(o karı bi filminde doğuruyodu, ben heyetımda bu kadar erotik doğuran bi karı görmedim bilader, çocuk mu doğuruyo bi taraftan çocuk mu yapıyo belli değildi.)
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rafi kızgınım sana,::angry2:: ::rantinp:

geliyon gidiyon bi selam vermiyon kanka...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya haklisin da çok kısıtlı aralıklarla giriyorum pek zaman olmuyo be hacı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok valla akşam 7 olmus hala işteyim ekmek parası.ama 2-3 gun giremeyince hatunla uğraşıyor oluyorum evet. çok ilgi bekleyen bi tip benimki. anlatamıyosun bak benimnette bi sosyal çevrem muhitim var diye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla hacı, ben de o konuda hiç anlaşamıyorum benim hatunla.zırt pırt arayan, aşkım , hayatım, canım cicim diyen adam seviyo.haliyle ben de hiç öyle bi adam değilim. çok soğuk ve kabasın romantizm sıfır ayrıca da cimrisin diyor. ben de kıızn gönlü olsun diye telefonu "efendim hayatım" diye açınca da sen maçosun ,sana öyle kelimeler hiç yakışmıyo çok yapmacık oluyosun ya diyor. tam sit kom yaşıyoruz yane.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla hacı, ben de o konuda hiç anlaşamıyorum benim hatunla.zırt pırt arayan, aşkım , hayatım, canım cicim diyen adam seviyo.haliyle ben de hiç öyle bi adam değilim. çok soğuk ve kabasın romantizm sıfır ayrıca da cimrisin diyor. ben de kıızn gönlü olsun diye telefonu "efendim hayatım" diye açınca da sen maçosun ,sana öyle kelimeler hiç yakışmıyo çok yapmacık oluyosun ya diyor. tam sit kom yaşıyoruz yane.

bu ne la kanka delikanlılığa laf sürdürme dostum...:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya hacı öyle diyosun da, kıızn arkadaşlarının aşkaaaaaaaam diye iki de bi sarılan öpen yavşak sevgilileri olunca kız da onlara özeniyo.

bi de kızların allah gibi taptıkları ikide bi arayan soran yavşak erkek kankaları vardır bilirsin (türkiyedeki ilişkilerin %99 unun bitme sebebi) onların senden daha ilgili olduğunu düşündüğünde seni şutluyo onunla çıkıyo(bu ihtimal her zaman vardır ve çok kuvvetlidir.)

öyle olunca da olan kıza değil bana oluyor , işin yoksa 8 ay da yenisini ara.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst