Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
cantın boyanacak yerlerini hafif zımpara yapman gerekli yoksa boya tutmaz
dökülme yapar zımpara bulamazsan hafif bulaşık teli ilede yapsan olur
önce ince bir kat atarsın sonrada tam kat sıkarsın canavar gibi olur
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
arkadaşlar, bende jantları boyamak istiyorum ama arka tekeri kendim söküp takabilirmiyim?
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
karabatu kardeş ön teker kolay sökülür ama arka teker biraz uğraştırır
bilen birinin sökmesi daha iyi olur başına iş alma
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
Kentacdis ben o tamircinin adresini rica ediyim hakikatten çok makbule geçer varsa tel inide alıyım

Kartal amperi yükselterek sakata bağlamıyalım işi bide bunların sigortası benzincilerde falan var dimi.

motorunun sigortasını eline alıp inceledin mi... o kadar ince bir tel varki ben 1 tanesini yaktım.. 1 tanesi sağlam göründüğü halde marşı çok zor aldırıyordu... bende 15a yerine araç parçacılarına baktım ve 20a lık 2 tane sigorta aldım o anda eskiyi çıkartıp yeniyi taktım ve motor canavar gibi çalışmaya başladı.. sigortada çinli olunca kaliteli sigorta anında farkediyor.. belkide motorun farlarını değiştirdiğinizde 20a lık sigortayla problemsiz şarj olup seyahat imkanı sağlar...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
arkadaşlar nerdesiniz ya yağışlardan dolayımı yoksunuz? tecrübelerinizi paylaşın bilgimiz artsın
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Arkadaşlar merhaba benim motor soğukken ilk çalıştığında gaza çok güzel tepkiveriyor ama ısınınca gaz hantallaşıyor acaba normalmi yoksa bir ayar proplememi?
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
motor rodaj damı? rampa çıkarken mi oluyor? rampada şişme olur hava sogutmalı motorlar fazlada yüklü ise dinlendirmen gerekir:)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
karabatu büyük bir ihtimalle hava filitren kirlenmiş olabilir çünki
ilk çalıştırma anında zaten havanın az gelmesi gerekiyor hava
basıncı nedeniyle motor boğulma yapar ısındıktan sonrada
havanın bol gelmesi gerekli yoksa çekiş düşer ikinci şık
buji aralığı düzgün değilse ateşleme yeterli gelmeyeceğinden
yine aynı sorun olur bir kontrolde fayda var
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Dayı, 3100 de bakım yapıldı hava filtresi buji değişti acaba rolanti vidası gibi hava ayarı yapılabilen bir hava ayarı varmı yoksa karbratöremi ayar yaptırmak lazım motor soğukken ilk çalıştırdığımda gaz enufak tepkiye acayip cevep veriyor ok gibi ama motor rolantide 4veya 5 dakika çalıştıktan sonra gaz verdiğimde sanki üzerinde 200 kg varmış gibi kalkıyor.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
karışım ayarı sağ tarafta yan grenaj plastiğinde küçük kapak çıkınca
iç kısımda görünen karbiratör üzerindeki vidadan yapılıyor sıcakken
yapılan ayar daha sağlıklı olur
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
Arkadaslar Benim 150 T yi el marsindan cok ayak marsiyla calistirmisimdir..Akuyu mu degistiriyim sizce aku ye baktim yousa diye bir marka 12 6 ah yaziyor ..Bu akunun adi olmasindamı kaynaklaniyor ..Bide motor birkac gun binmeyince aku dolu olsa bile bosaliyor Sizce ne marka aku almaliyim
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
Dayı, ben o vidayı bulamadım rolanti vidasının orda mı?

karabatu vida iç kısımda küçük bir vida dikkatli bakman lazım sağa çevirince
kısılıyor

Arkadaslar Benim 150 T yi el marsindan cok ayak marsiyla calistirmisimdir..Akuyu mu degistiriyim sizce aku ye baktim yousa diye bir marka 12 6 ah yaziyor ..Bu akunun adi olmasindamı kaynaklaniyor ..Bide motor birkac gun binmeyince aku dolu olsa bile bosaliyor Sizce ne marka aku almaliyim

aküyü değiştireceksen kuru akü al en azından bakım derdi olmaz hemde
daha dayanıklı olur
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Ayarlı amortisör almaya asya motora gittin bizimkilerden çıktı bi bulamadım şu ayarlı amortisörlerden (3 kademeli)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
arkadaşlar kimsenin sesi çıkmaz oldu gene ,her kış bu suskunluk yaşanacak
herhalde .mersinde yaz kış motora biniyoruz ,geçen selde bile motorla
gidip geldim arabayla gitmiş olsam kesin araba akvaryum gibi suyla dolardı
motorla sulardan geçip gittim ne yolda kaldım nede ıslandım 150 t1 i
beyenmeyenlere duyurulur iyiki bu motoru almışım....
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Eee dayı biz istanbulda serin havada sadece 2 kilometre gittim ondada grip oldum, mersin gibi iklim bizdede olsun bizde bineriz yoksa istanbul trafiği çekilirmi.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
arkadaslar harbi amartisorleri degistirmek lazim cok sert ..Arkadaslar honda scooterlarin amartisörlerinden taksak olurmu Onlan cok yumusak ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst