- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 2,986
- Konu Yazar
- #1
Sosyal medyada paylaşılan bir video, yağmurlu havada çalışan bir motosikletli kuryenin yaşadığı zorlukları yeniden gündeme getirdi.
Videoda, bir kurye yalnızca 17 paket sakız siparişini teslim etmek için yağmur altında uzun bir yol kat ettiğini belirterek sitem ediyor. Kuryenin,
“Sakız için yağmurda bu kadar yol gitmeye değer mi?”
sözleri kısa sürede sosyal medyada gündem oldu.
Birçok kullanıcı, kuryenin tepkisine hak vererek küçük siparişler için bu kadar zor şartlarda çalışan kuryelerin yaşadığı zorluklara dikkat çekti.
Bazı yorumlarda ise, siparişlerin değerine bakılmaksızın teslimatın meslek gereği olduğu savunuldu.
Kuryenin videosu kısa sürede binlerce beğeni ve paylaşım alırken, konuyla ilgili tartışmalar “kuryelerin çalışma koşulları” ve “minimum sipariş tutarı” konularını yeniden gündeme taşıdı.
Haberin devamı için tıklayın.