- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 8,913
Hacım parayı bulsan ilk işin o Adv ler den birtane alırsın gibime geliyorBunca yıldır gözlemlediğim ADV tayfasının aslında motora 3-5 yıl önce başlayan para sıkıntısı ve sosyal çevresi pek olmayan adamlardan oluştuğu..
Söylediğim büyük çoğunluğu kapsıyor.. Herkes üzerine alınmasın..Bakın yolda gördüğünüz GS lerin yan çantaları hep boştur.. Aksesuar olarak taşırlar.. Olmazsa olmazdır..
Araziye dağlık taşlık yollara çıkmazlar ,asfalt onlar için nimettir..
Popüler mola mekanlarında tamamen piyasa yapmak için mesai dolduran tiplerdir.. Eşyalarını sandalyelerin üzerine mağaza gibi yayıp , o kocaman botlarını ayak ayak üstüne atıp göstermeye bayılırar..
Akşamı kamp atıp çadırda yatmak hak getire.. 5 yıldızlı otellerde kalırlar..
Hakkıyla ADV ye binenler de var.. övgüyü ve saygıyı hakediyorlar ama çok az bir bölümü bu dediğim kısımda..
Alınanlar olduysa da alınsınlar.. Hiç ipimde diil.. Gözlemim bu...
Neden yaşları ileri kısmına gelirsek , benim 20 li 30 lu yaşlarda hiç milyonun üzerinde para verip motor alacak durumum olmadı..İnsana para 40 ın üzerinde geliyor.. Kah miras kah şansın dönmesi.. 30 lu yaşlarda crf ye falan binenler kendimizi şanslı sayardık..
ADV bence güç meselesi..
PARA bende, Motorun kralı bende , e tabi hatunlar meselesine girmiyorum..![]()
yani öyle detaylı yazmışsın ki ilgini çekiyor diye düşündüm yalan yok , yoksa sanane adamın çantasından , botundan yav , parası olan şeklini yapacak elbet gayet normal kefenin cebi yok
Ayrıca Antalya'da falan 34 plaka çantalı motor gördüysen doludur içi , kimse boş çantayla 1000 km gitmez ,
Birde 250 kg motor , yolcu , ful çanta vs 350-400 kg ile arazide ne işin var mübarek dertsiz başına dertmi arıyorsun ,
5000 km lik tura çıkmışız orda kıralım kaval kemiğini mi istiyorsun