Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu forumun en büyük sorunu kaliteden anlamıyor Burak...
Birkaç tane Gusto'su yüksek arkadaşımız var tabii ama farkındaysan onlar da senin benimle muhatap bile olmuyorlar.
Hasmet gittiğinden beri KTM biraz öksüz kaldı forumda, onu cilalayan kankası da anında sattı adamı, hiç o eski tadı kalmadı KTM'nin. Küçük bir ihtimal tabii ama Türkiye'de eskisi kadar tercih edilmemesinin bir sebebi de bu olabilir diye düşünüyorum.
Ne dersin?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Yanlış modeli almışsın. Şunlardan birini alacaksın. Safkan Avusturya'lı
AUSTRIA KTM – Europe's largest motorcycle manufacturer has set its sights on becoming the largest motorcycle manufacturer in the world with production > Read more
Değişen kur dan dolayı, nisan ayı fiyat listesinde yukarı yönlü büyük bir değişim görebiliriz. Bugün pahalı diye almadığımız her bir şey yarın dan ucuz olacaktır.
Hasmet gittiğinden beri KTM biraz öksüz kaldı forumda, onu cilalayan kankası da anında sattı adamı, hiç o eski tadı kalmadı KTM'nin. Küçük bir ihtimal tabii ama Türkiye'de eskisi kadar tercih edilmemesinin bir sebebi de bu olabilir diye düşünüyorum.
Valla Punctum ben yeniyim o bahsettiğin arkadaşları hiç görmedim,tanımadım.
Söylediğin kadar etkili olabiliyorsa helal olsun valla.. ama ben pek ihtimal veremiyorum buna.
Valla Punctum ben yeniyim o bahsettiğin arkadaşları hiç görmedim,tanımadım.
Söylediğin kadar etkili olabiliyorsa helal olsun valla.. ama ben pek ihtimal veremiyorum buna.
Almayın kısa ve net yıl sonu 110 yakın diolar 81den satıldı bakalım ayni talep oranlarına düşünce fazla arzı nasıl değerlendirilecekler ama bizim millet uslanmayacagini da düşünüyorum talep belki bir ihtimal yüksek olabilir
Özet tek kelime ile almayın