vıceroy;477808' Alıntı:
Değerli sl 150 kullanıcıları bayramın 2. günü sağ şeritte ilerlerken bayan bir polo sürücüsünün aniden sağ şeride hatalı geçişi sonucu kaza yapmıştım. sol ayaklık braketi 18 ytl, sol ayak lastiği 3 ytl, sol ayaklık demiri 5.67 ytl vites pedalı 25 ytl onların kargo siparişini bile beklemeden sıfır satılık motorunkileri söküp taktılar sağolsunlar. Herkese böyle dürüst satış personeli,servis ustası ve kazasız sürüşler temenni ederim.
öncelikle geçmiş olsun dostum... bende yazın didim de ıslatılmış bir viraj ile süpriz karşılaşmam sonucu kayan ön tekerim yüzünden kaza yapmıştım ... 6mt sürüklendim hala yürüyebiliyor olmamı taktığım dizliğe borçluyum zira 6mt sol dizimin üzerinde motorla surf yaptığımda beni o kurtardı... koruma demiri kendini heba etti ama motorun geri kalanına bişii olmadı... sol ayaklık yamuldu vs bir kac cekic darbesi ile o da düzeldi

...
Neyse sadede geleyim şu sözünü ettiğin iyi niyetli uygun parca fiyatı söyleyen servisinin ve ustanın adını verir misin? iyi bir servise ve ustaya ihtiyacım varda

...
sayın aidikurt sen vermezsin ama bu sitede en eski ben varım bu motoru kullanan aktif olarak inan regalden bence kat kat iyidir. neden dersen senin bindiğin alet 1 mola ile 480 km gittimi 1500 rakıma torosları aştımı ve bunları kaç saat te yapabilir bu alet 6.5 saat te 1 mola ile gitti tek derdi biraz titreşimdi oda olur bence çünkü tek silindir ve tek silidir bütün motarlarda titreşim olur. sakın alın ama sence regal güzel bence benim karakız


km soran varsa 30.000 km
Valla ben yazın 10 saatte 2 mola ile 920km yol kat edip istanbuldan didime girdim ve yol boyunca 100-110 km süratle gazı dayadım gitti yani resmen stress testi oldu ama 920 km nin sonunda tek çıkan sorun titreşimden düşen eksoz arka bağlantı vidasaydı

... bu yolculuktan sağsalim çıksada sonrasında şehir icinde krank rulmanı bilyası fabrikasyon bir hatanın nihai çuvallaması sonucu dağıldı... 3ncü ayını doldurmak üzere olan bu hikayenin sonucunda motorum hala sorunlu... önce didimde motomax ın yönlendirdiği servisin ustadan çok ancak çırağa benzeyen elemanı gercek conta yerine sıvı contayı motora sıvadığı icin ciddi yağ sızıntıları oldu ve motor tüm randımanını yitirdi... lanet olsun dedim ve motor kamyon ile istanbula geldi... doğru göztepedeki uzman grup a teslim ettim... Motora yanlış kalınlıkta rulmanın zorlanarak takıldığı, motor bloğunun tüm vidalarının birbirinden farklı güclerde sıkılmış olması gibi bir sürü hata bulundu... motomax a yeni krank ve rulman siparişi verildi 15 küsür gün sonra, servis yerine benim motomax ı arayıp durmam sayesinde, parca geldi ama gelmese daha iyiydi zira motomax da rulmanları takacağız diye mengenede krank dişlilerine zarar verilmişti... Coşkun usta yeniden dişlileri düzeltti fakat sorun bitmemişti zira teki yanlış olan rulman yerine motomax da krank a iki tane standart dışı rulman takılmıştı... onlarda uygun forma sokuldu ve motor toplandı... bu arada ben hala motomax ile titreşimden metali çatlayan ve benzin akıtan depomun yenisini yollamaları konusunda kavga ediyordum ki buda ayrı bir macera... ilk yolladıkları depo kutusundan iki yanından ciddi ezilmiş montaj kulakcıkları metal yırtığı olacak kadar ezilip bükülmüş şekilde çıktı haliyle aynen geri iade edildi ve uzun çabalar sonucu 1 hafta küsür sonra yenisi geldi..
bitti mi hayır bitmedi... şimdide motorum 6000 deviri gecince silkelemeye devir kesmeye başladı... ve nereden damlattığı belli olmayan bir yerden yağ damlatıyor... bu sorunun çözülmesi icin gittiğim bir kac seferde uzman grup sorunu çözmeyi başaramadı... yeni beyne kadar herşey denendi ama sorunun nedeni belirsiz... 6900km boyunca 10500 devirde devreye giren devir kesicimin arızalı olabileceğini var sayıyorlar ... benimde merak ettiğim bunca bin km düzgün çalışan devir kesicimin nasıl olupta uzman a girdikten sonra birden arızalandığı? şimdi sorun bundan çıkarsa faturasını kim ödeyecek merak ediyorum... benim ödemeyeceğim kesin... zira uzman a girdikten sonra motorumun elektirik aksamı sapıttı ... uzun yerine kısa, kısa yerine uzun far yanar oldu. motoru yıkamak istediklerinde alarmıda yıkadıklarından arızalandı sonra tamir ettiler ve hassasiyetini arttırdılar ve artık o kadar hassas ki üstüne çıkıp hakkaten tepinmesseniz alarm ötmüyor

... ve varsayım doğru çıkarsa devir kesicimde sapıttı... bu saydıklarımın hepsi motorun sorunu olmayan parcalarıydı ve servise girdikten sonra hepsi sapıttı nedense ... sonucta bunları servise girmeden önceki halleriyle yani çalışır geri istemek ve bu isteğim icin hic bişii ödememek gibi bir niyetim var... bakalım neler olacak...
Ve sadede gelelim kısmında diyorum ki görüntü güzel şehir ici kullanımı keyifli uzun yola dayanıklı kıpraşımlı SL imi seviyor olsamda ... ilk fırsatta Hyosung GV250 ye transfer olacağım ve bence asla bırak 4000 i 3000 bile etmes SL e veda edeceğim...