Periyodik bakım yapılmayan her motorda yaşanacak arızalar gibi bir durum şaft paslanması , körük yırtıksa değiştireceksin başka bir sebebi yok , düşük kilometrelerde yaşanan arızalar ise hem mühendislikle ilgili hemde yanlış müdahale sonucu oluşan problemler , mesela Bmw hafif olsun diye arka teker poryasını alüminyum alaşımdan yapmış , ama jant sök tak yaparken havalı tabancayı dayayıp ölümüne sıkınca alayı çatlamış , şimdi 20 yaşında Bmw nin bile poryasını servis recall kapsamında demir olan ile ücretsiz değişiyor..yukarda yazmıştım adamlar difransiyel rulmanı kolayca değiştirilsin diye dizayn yapmış , ama temizlik hastası manyaklar tazyikli suyu dayayınca rulman cortlamış Bmw de 2010 dan sonraki modellerde bunu difransiyelin içine koymuş falan filan

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
Hep Bmw ye gömmeyelim dimi birazda Honda dan yazalım , yeni Africa Twin ler de bir çok ekran pert oldu , sebep ? orjinal harici telefon tutucu şarj cihazı yada sis takmak , Honda hiçbirine iyi niyet garantiside uygulamadı bildiğim kadarıyla ki aralarında 500 km de bile motorlar var , ekranın fiyatıda kallavi bir rakkam..