Bmw BMW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ağustos'da Çaycuma'ya yakın Göbü de kamp attım bir iki defa , ben sahilden Kurucaşile , Gideros , Cide , Amasra ya kadar her sene Batı Karadeniz yapıyorum vakit varsa Rize Batum yaparım , Nisan'da sıkıntılı olur Ramazan kısmet olur tanışırsak belki Batı Karadeniz yaparız ;)
Kayınpederler orda olacak eşim araba ile gidecek bende peşlerinden motosikletim ile

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:44 ----------

Vefat eden sınıf arkadaşımın vstrom 650'sini kardeşi satıyor haberi alınca hemen aradım, anlaştık, benim xmax satılınca hemen alıcam onu. Cyan'ın vstroma baktığı gibi titiz bakılmış, her türlü aksesuarı olan çok temiz bir motor hem de kırmızı hem de manevi değeri var 7 yıl yatılı okulda beraber vaktimizin geçtiği sevdiğim bir arkadaşımdan miras kalmış gibi olacak, umarım ben de düşürmeden kaldırmadan kazasız belasız hakkını veririm o motorun.

Hem de kırmızı demiş miydim?

Şimdiden hayırlı olsun hemde kırmızı
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
166
Dostlar , R1200 GS Servis konusunda baglanip bikac konu danisacagim , bakimlarini kendisi yapabilen , servis sedulu konusunda kapsamli bilgi sahibi olan arkadaslara ulasmaya calisiyorum
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Dostlar , R1200 GS Servis konusunda baglanip bikac konu danisacagim , bakimlarini kendisi yapabilen , servis sedulu konusunda kapsamli bilgi sahibi olan arkadaslara ulasmaya calisiyorum

Bakımlarımı kendim yapıyorum mekanik olarak elimden geleni yapmaya çalışırım .

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

Bakım videosu

https://youtu.be/FS6TbD9Kke0?si=ppeCQ6qkxRsNzy7D
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Arkadaşlar merhaba
Aliekspress den söylediğim led far elime ulaştı. Hafta sonu montaj yapıp size bilgi vereceğim.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Eline sağlık motorun çehresi bir anda değişti , benim ampuller led diye henüz almadım ama R1250 nin far şekline benzer var bizim eski nesil GS için onu düşünüyorum , hangi siteden aldın fiyatı nedir link paylaş hele ;)


Link ekliyorum. Aydınlatma ciddi anlamda süper diyorum.

AliExpress'te bu muhteşem ürünü buldum. Hemen göz atın! 4.652,30TL 54% İndirim | BMW R1200GS R 1200 GS ADV R1200GS LC 2004-2012 için LED far (uygun yağ soğutucusu)
https://a.aliexpress.com/_EG3zfbd
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Bu fari 2006 model R1200GS'imde ben de kullandim; park aydinlatmasi olan serit 1 ayda patladi ve tamiri ugrasmaya degmeyebilir bir de bu fara gecince farin yukari-asagi ayari ozelligini kaybediyorsunuz ama aydinlatma farkina gercekten deger. On ve arka far ile sinyalleri komple lede gecirmistim, ozellikle arka fari lede cevirmek motorun goruntusunu cok degistirmisti.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Bu fari 2006 model R1200GS'imde ben de kullandim; park aydinlatmasi olan serit 1 ayda patladi ve tamiri ugrasmaya degmeyebilir bir de bu fara gecince farin yukari-asagi ayari ozelligini kaybediyorsunuz ama aydinlatma farkina gercekten deger. On ve arka far ile sinyalleri komple lede gecirmistim, ozellikle arka fari lede cevirmek motorun goruntusunu cok degistirmisti.

Bu 7. Far aynı yerden aldığımız ben en son kendime alabildim. O arkadaşlarda sorun yok inşallah benimkindede olmaz. Arka far led idi söktüm orjinalini taktım. Ben stop lambasının frende çok belirgin olmadığını düşündüğüm için söktüm.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Bu 7. Far aynı yerden aldığımız ben en son kendime alabildim. O arkadaşlarda sorun yok inşallah benimkindede olmaz. Arka far led idi söktüm orjinalini taktım. Ben stop lambasının frende çok belirgin olmadığını düşündüğüm için söktüm.

Evet hocam led stopta oyle bir problem var. BMW'nin elektrik hatti biraz enteresandi simdi cok hatirlayamiyorum ama olcerek bir deger belirleyip direncleyerek daha belirgin hale getirmistim.
 
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
435
Motosikleti
Kymco Xciting VS 400
c3u0nul.jpg
[/url][/IMG]

2016 GS sahibi olduk, hadi hayırlısı...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Öz kadro her geçen gün genişliyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Tur camını değiştirdim hepsiyle de foto çektim. Bilgi olsun .








 
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
435
Motosikleti
Kymco Xciting VS 400
Vayyyy hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.

Teşekkürler. Daha iyisi senin olsun inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

İlk izlenimlerimi paylaşayım. Vites söylendiği kadar varmış, her vites atışta ruhumu teslim ediyorum :)
Sesi traktör gibi, ama güzel. Motor alıştıklarıma nazaran oldukça ağır. İlk gün ışıklarda devirdim :( Rezillik
Güçlü, atak, dengeli ve teknolojik. Heee birde havalı namussuz...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Teşekkürler. Daha iyisi senin olsun inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

İlk izlenimlerimi paylaşayım. Vites söylendiği kadar varmış, her vites atışta ruhumu teslim ediyorum :)
Sesi traktör gibi, ama güzel. Motor alıştıklarıma nazaran oldukça ağır. İlk gün ışıklarda devirdim :( Rezillik
Güçlü, atak, dengeli ve teknolojik. Heee birde havalı namussuz...

en güzel yönü bence havalı oluşu..!

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

Whatsap grubumuzun bağlantı linki

https://chat.whatsapp.com/DksVN8oiBQa70Ta3qh1nyJ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst