- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Kayınpederler orda olacak eşim araba ile gidecek bende peşlerinden motosikletim ileAğustos'da Çaycuma'ya yakın Göbü de kamp attım bir iki defa , ben sahilden Kurucaşile , Gideros , Cide , Amasra ya kadar her sene Batı Karadeniz yapıyorum vakit varsa Rize Batum yaparım , Nisan'da sıkıntılı olur Ramazan kısmet olur tanışırsak belki Batı Karadeniz yaparız![]()
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:44 ----------
Vefat eden sınıf arkadaşımın vstrom 650'sini kardeşi satıyor haberi alınca hemen aradım, anlaştık, benim xmax satılınca hemen alıcam onu. Cyan'ın vstroma baktığı gibi titiz bakılmış, her türlü aksesuarı olan çok temiz bir motor hem de kırmızı hem de manevi değeri var 7 yıl yatılı okulda beraber vaktimizin geçtiği sevdiğim bir arkadaşımdan miras kalmış gibi olacak, umarım ben de düşürmeden kaldırmadan kazasız belasız hakkını veririm o motorun.
Hem de kırmızı demiş miydim?
Şimdiden hayırlı olsun hemde kırmızı



