ben uzun yolda ayarlıyorum genelde tek kişi kullanıyorum ama.Komik bir soru olabilir ama öğreneyim.
Artçılı şehiriçi kullanımda süspansiyon ayarını çift kişiye getirmek gerekli mi yoksa sadece seyahatte mi yapılmalı?
Namussuz zaten ağır ve yüksek, iyice yükseliyor.
15 model 18 binde 1 yıl yatmış gs alınır mı bende gs lere bakıyorum
Alınır elbette , en fazla aküsü yağı değişir keyifle binilir..
15 model 18 binde 1 yıl yatmış gs alınır mı bende gs lere bakıyorum
Ortalama Yakıtları nasıldır acaba,Bende gs'e geçmeyi düşünüyorum.Orta sınıf nc,vstrom,vercys,tracer hepsi birbirinin benzeri sonuçta.
Bi 1250 gs kullanıcı arkadaşım 6-7 lt ortalamam var demişti.
Alınır hemide tertemiz binilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
2006 model benim motorum ve ben 5,5 şehir içi 4,5 şehirler arası ortalaması ile kullanıyorum.
sizin AAfrica'dan az yakıyor o zaman değilmi?
Ortalama Yakıtları nasıldır acaba,Bende gs'e geçmeyi düşünüyorum.Orta sınıf nc,vstrom,vercys,tracer hepsi birbirinin benzeri sonuçta.
Bi 1250 gs kullanıcı arkadaşım 6-7 lt ortalamam var demişti.
Africa şehir içi8-9 litre ile dolaşoyor uzun yolda 8 ile 11 litre arasında . Dct modeli.
Bendeki 2012 modelin katalog verisi 100 km ortalama 4,3 lt , 1250 GS 136 bg ortalaması 4,8 lt , yeni 1300 GS 145 bg ortalaması 4,5 lt bu motor tüketim açısından kendi sınıfının NC si dir , rakiplerinden güçsüz top speed düşük , benim 30.000 km lik ortalamam 5,5 lt dir biraz daha sakin sürsem 5 lt ye rahat düşer yolu boş gördükçe 150-160 gidiyorum genellikle..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
11 lt ye nasıl bir kullanım sonucu çıkıyor Ramazan hocam , Africa gibi bir motor için ciddi yüksek rakkam merak ettim..



2006 model benim gs, debriyajı bırakınca ses geliyor boşluk var nedendir bu sizce?
2006 model benim gs, debriyajı bırakınca ses geliyor boşluk var nedendir bu sizce?
Sanziman - saft - arka disli bosluk olcmek icin;
- motosikleti orta sehpaya alin
- vitese takin
- arka tekeri elinizle ileri dogru dondurun
- arka tekeri elinizle geriye dogru dondurun
arka tekerin bir uctan diger uca aldigi yol ~7.5cm'den fazla degilse bir sorun yok. O sirada dislilerin konumu ve debriyaji birakma ivmenize gore daha sesli veya sessiz kavrama olabilir.
Bazı ustalar 10 cm e kadar tölerans var diyor
Aklimda 3 inc diye kalmis hocam. Fabrika cikisi 2 inc de duydum 3.5 inc de duydum, bence cok takilmaya gerek yok. Cok pimpirikliyseniz yilda bir arka dif'i indirip saft kontrolu yapilabilir; biraz pratiklik kazanmak lazim indirmesi takmasi dert bir is ancak icinize kurt dustuyse ugrasmaya deger basit bir islem.
Aklimda 3 inc diye kalmis hocam. Fabrika cikisi 2 inc de duydum 3.5 inc de duydum, bence cok takilmaya gerek yok. Cok pimpirikliyseniz yilda bir arka dif'i indirip saft kontrolu yapilabilir; biraz pratiklik kazanmak lazim indirmesi takmasi dert bir is ancak icinize kurt dustuyse ugrasmaya deger basit bir islem.
Arka difransiyeli indirmek çok basit ve muhakkak yılda bir bakmak lazım , körükde kılcal çatlaklar varsa yada bir şekilde su girmişse kayar frezeler pas yapıp sıkışıyor , şaftı bozmaktan kötüsü yüksek hızda şaft kovanı dağıtabilir , difransiyeli indirip özel gres yağı ile yağlayıp istavrozlarıda elle kontrol şart sonra bir yıl kafa rahat , 2010 öncesi modellerde de difransiyel rulmanı tazyikli suyla yıkamaya karşı hassastır muhakkak kontrol edilmeli , rulman bozulmuşsa ve o şekilde kullanılırsa difransiyel dişlileri aşınıp bahsettiğiniz boşluk oluşuyor , ilerleyen zamanlarda arka teker sağa sola da elle sallanır hale gelir , şu GS kullanıp klank kulunk vites geçişi var diyenler işte böyle motorları sürenlerdir..
Defransiyeli indirmek şaftı çıkarmak zor değil .
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------
Ben açtığımda şaftı ve istavrozları komple gress yağa buluyorum. Yoksa içime sinmiyor. Birde iç kısma su tahliye kanalı açmak lazım kovanın bittiği yere.