- Katılım
- 23 Haz 2021
- Mesajlar
- 424
- Motosikleti
- S1000XR
xmax'den vstrom 650'ye geçince bu dev gibi motorun üzerine tırmanmak biel zor iş deyip kapalı alanda hakimiyet eğitimi aldım.
Bir pazar günü grup eğitimi şeklinde 9-10 kişiydik, 2 eğitmen 2 de yardımcı eğitmen vardı. Eğitmenler hepimizle tek tek ilgilenebildi, hatalı gördükleri yerleri düzelttirdiler, sabah 9 akşam 5 arası gayet yoğun bir eğitim çok faydalı oldu. Eğitim yerine giderken bile vstrom ile trafiğe çıkmayayım diye kardeşim sürdü ben peşinden xmax ile gittim. Bu eğitimin ertesi günü trafiğe çıkabilip istanbul'dan 200km yol gidip yaşadığım ilçeye dönebildim, şimdi de bir aydır Trakya yollarında sürüyorum. Ara ara fırsat buldukça eğitimdeki parkurları kendi kendime antreman yapıyorum, bir kaç ay sonra yol eğitimi ile eğitimlere devame etme niyetim var.
Eğitim aldığım kurum İMÇ akademi. İzmirde kurulmuş ama eğitimcilerindne biri istanbula taşınınca İstanbulda da şube açmışlar, izmirde yaşayan okuldan bir arkadaşım emekli olunca habire motorla gezdiği için buradan eğitim almıştı sonra kendisi de eğitim ala ala eğitmen oldu, ona sormuştum bana bir eğitim kurumu öner diye. Verdikleri eğitimden memnun kaldım. Birebir eğitim bir eğitmenin bir gününü size ayıracağı için daha faydalı olabilir ama maliyeti de artıyor bu nedenler grup eğitimi tercih ettim.
Bende eğitim almak istiyorum, neler öğrenebileceğimi görmek istiyorum, bu kadar faydası oluyor mu? Sizin aksinize benim de gözüm kara biraz. Yani şöyle hızdı agresiflikti oydu buydu değil de, motor büyükmüş küçükmüş altımda bitane olsun sürerim kafasındayım. :mrgreen: İlk vitesli motorumu aldığımda da hiç vitesli motora binmemiştim, 5-10 dk da öğrenip trafiğe çıkmıştım (kimseye önermiyorum tabi).
Düzeltme: Yeni ekipman aldım motomaxten, şimdi aklıma geldi, 25bin ve üzerinde alışveriş yaparsanız 6bin liralık eğitim veriyorlarmış. Haziran'ın 17sinden sonra İstanbul'a gelicem, o zamana denk getiricem inş.
Ekipman alışverişi yapmak isteyen olursa da böyle bir şey var, dip not olarak kalsın, eğitim yanında.
Son olarakta konu sahibine, ben eğitim alabileceğim herkesten almak isterdim, herkesin farklı bir bakış açısı vardır. Her birinden farklı bir şey öğrenebilirsin.
Son düzenleme:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.