8 saat bedava motosiklet eğitimi var deseler

Eğitim için terciğiniz

  • Zafer Akçay

    Oy: 15 33.3%
  • Funda Akçay

    Oy: 0 0.0%
  • Uğur Ertekin

    Oy: 11 24.4%
  • Honda akademi

    Oy: 7 15.6%
  • İsmini yazacagim başka kişi/kuruluş

    Oy: 4 8.9%
  • Ben eğitim almam, veririm

    Oy: 8 17.8%

  • Kullanılan toplam oy
    45
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2024
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Terciğiniz hangi kişi/kuruluş olur arkadaşlar ?
Yakin zamanda kötü bir kaza geçirdim. benim başima gelmez diyordum,gelebiliyormuş maalesef.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Ne absürt bir konu ne demek kimi tercih edersiniz?

Ortalıkta olmayan bir kurs için hoca seçiyorsunuz. :)

Kaza yaptım kurs almak istiyorum kimi tavsiye edersiniz deseniz olur.

En azından kurs alanların hocası ile ilgili olumlu veya olumsuz bir görüşü vardır. Burada paylaşırlar veya paylaşmazlar ayrı konu.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2024
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne absürt bir konu ne demek kimi tercih edersiniz?

Ortalıkta olmayan bir kurs için hoca seçiyorsunuz. :)

haha,biraz öyle.favori egitimciniz kim diye de sorulabilir.
Ama bu soru şekli bana daha güzel geliyor :mrgreen:
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,036
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Bireysel eğitim veriyor mu bilmiyorum. Veriyorsa almak isteyeceğim yegane insandır. En son CRA'daydı.
Devrim Sirmen.
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,233
Motosikleti
DUKE 250
ben zafer akçay derim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------

hem funda değil, fulya akçay o :)
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,215
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Terciğiniz hangi kişi/kuruluş olur arkadaşlar ?
Yakin zamanda kötü bir kaza geçirdim. benim başima gelmez diyordum,gelebiliyormuş maalesef.

Forumda çok var. Hatta İngilizceniz eksikse, onu da tamamlarlar, iki işiniz bir arada görülür...
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Yakin zamanda kötü bir kaza geçirdim.

Şu an büyük olasılıkla motoru korkarak kullanıyorsunuz ve kendi motorunuzla eğitime girerseniz rahat etmeyeceksiniz.
O yüzden Honda'nın eğitimini öneririm :) Honda'nın motorları ve ekipmanlarıyla bu korkuyu üstünüzden atarsınız. Sonrasında da trafikte sürüş eğitimi veren diğer kursları düşünürsünüz.
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
611
Sag eliyle surekli aragaz veren herhangi bir cg surucusunu tercih ederim.
viraj alma,downshift upshift,straight line herseye hakimler
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,215
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Sag eliyle surekli aragaz veren herhangi bir cg surucusunu tercih ederim.
viraj alma,downshift upshift,straight line herseye hakimler

Viraj alma değil "cornering" olacak...(dogleg de derler)

Bu forum da öğrenemedi gitti şu İngilizceyi :)
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Ben yanlış olmasın martta zafer akçay’dan eğitim aldım o dönem 300 dolar bi ücreti vardı,yanlış hatırlamıyorsam sabah 9-9.30 gibi başlayıp 5 e kadar motor sürdük şile virajlarında.Kendi limitimi bulmam adına bana epey yardımcı oldu diyebilirim.Sanırsam yapabileceğim tek eleştiri böyle bi programı 1 gün yerine 2 güne çekmek olurdu.Her ne kadar 1e1 de olsa yoruyor insanı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

Ama Zafer Hoca o virajları hatim etmiş resmen sürüşün ilk 2 saati arka stopları bozuk sandım,adam meğersem frene basmıyormuş hiç bir zaman ahahah
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,215
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Vay arkadaş, bir günlük eğitim! 300 Dolar = 10 000 TL

Bu motosiklet eğitim işinde güzel çorba var valla :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2024
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
6 kisi egitim almam veririm demesi enteresan.target fixation(hedefe kitlenme)nedeniyle kaza geçirdim.bu konuda kendimi geliştirmem gerekiyor, hayirlisiyla önce bir iyileşeyim tabi.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Ben eğitim almam veririmi işaretledim :queen:

Şaka bir yana motosiklet konusunda biraz eskikafalıyım, kendi kendime yetiştim, eğitim almaya pek yanaşamıyorum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
xmax'den vstrom 650'ye geçince bu dev gibi motorun üzerine tırmanmak biel zor iş deyip kapalı alanda hakimiyet eğitimi aldım.
Bir pazar günü grup eğitimi şeklinde 9-10 kişiydik, 2 eğitmen 2 de yardımcı eğitmen vardı. Eğitmenler hepimizle tek tek ilgilenebildi, hatalı gördükleri yerleri düzelttirdiler, sabah 9 akşam 5 arası gayet yoğun bir eğitim çok faydalı oldu. Eğitim yerine giderken bile vstrom ile trafiğe çıkmayayım diye kardeşim sürdü ben peşinden xmax ile gittim. Bu eğitimin ertesi günü trafiğe çıkabilip istanbul'dan 200km yol gidip yaşadığım ilçeye dönebildim, şimdi de bir aydır Trakya yollarında sürüyorum. Ara ara fırsat buldukça eğitimdeki parkurları kendi kendime antreman yapıyorum, bir kaç ay sonra yol eğitimi ile eğitimlere devame etme niyetim var.

Eğitim aldığım kurum İMÇ akademi. İzmirde kurulmuş ama eğitimcilerindne biri istanbula taşınınca İstanbulda da şube açmışlar, izmirde yaşayan okuldan bir arkadaşım emekli olunca habire motorla gezdiği için buradan eğitim almıştı sonra kendisi de eğitim ala ala eğitmen oldu, ona sormuştum bana bir eğitim kurumu öner diye. Verdikleri eğitimden memnun kaldım. Birebir eğitim bir eğitmenin bir gününü size ayıracağı için daha faydalı olabilir ama maliyeti de artıyor bu nedenler grup eğitimi tercih ettim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst