8 saat bedava motosiklet eğitimi var deseler

Eğitim için terciğiniz

  • Zafer Akçay

    Oy: 15 33.3%
  • Funda Akçay

    Oy: 0 0.0%
  • Uğur Ertekin

    Oy: 11 24.4%
  • Honda akademi

    Oy: 7 15.6%
  • İsmini yazacagim başka kişi/kuruluş

    Oy: 4 8.9%
  • Ben eğitim almam, veririm

    Oy: 8 17.8%

  • Kullanılan toplam oy
    45
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Haz 2021
Mesajlar
424
Motosikleti
S1000XR
xmax'den vstrom 650'ye geçince bu dev gibi motorun üzerine tırmanmak biel zor iş deyip kapalı alanda hakimiyet eğitimi aldım.
Bir pazar günü grup eğitimi şeklinde 9-10 kişiydik, 2 eğitmen 2 de yardımcı eğitmen vardı. Eğitmenler hepimizle tek tek ilgilenebildi, hatalı gördükleri yerleri düzelttirdiler, sabah 9 akşam 5 arası gayet yoğun bir eğitim çok faydalı oldu. Eğitim yerine giderken bile vstrom ile trafiğe çıkmayayım diye kardeşim sürdü ben peşinden xmax ile gittim. Bu eğitimin ertesi günü trafiğe çıkabilip istanbul'dan 200km yol gidip yaşadığım ilçeye dönebildim, şimdi de bir aydır Trakya yollarında sürüyorum. Ara ara fırsat buldukça eğitimdeki parkurları kendi kendime antreman yapıyorum, bir kaç ay sonra yol eğitimi ile eğitimlere devame etme niyetim var.

Eğitim aldığım kurum İMÇ akademi. İzmirde kurulmuş ama eğitimcilerindne biri istanbula taşınınca İstanbulda da şube açmışlar, izmirde yaşayan okuldan bir arkadaşım emekli olunca habire motorla gezdiği için buradan eğitim almıştı sonra kendisi de eğitim ala ala eğitmen oldu, ona sormuştum bana bir eğitim kurumu öner diye. Verdikleri eğitimden memnun kaldım. Birebir eğitim bir eğitmenin bir gününü size ayıracağı için daha faydalı olabilir ama maliyeti de artıyor bu nedenler grup eğitimi tercih ettim.

Bende eğitim almak istiyorum, neler öğrenebileceğimi görmek istiyorum, bu kadar faydası oluyor mu? Sizin aksinize benim de gözüm kara biraz. Yani şöyle hızdı agresiflikti oydu buydu değil de, motor büyükmüş küçükmüş altımda bitane olsun sürerim kafasındayım. :mrgreen: İlk vitesli motorumu aldığımda da hiç vitesli motora binmemiştim, 5-10 dk da öğrenip trafiğe çıkmıştım (kimseye önermiyorum tabi).

Düzeltme: Yeni ekipman aldım motomaxten, şimdi aklıma geldi, 25bin ve üzerinde alışveriş yaparsanız 6bin liralık eğitim veriyorlarmış. Haziran'ın 17sinden sonra İstanbul'a gelicem, o zamana denk getiricem inş.

Ekipman alışverişi yapmak isteyen olursa da böyle bir şey var, dip not olarak kalsın, eğitim yanında.

Son olarakta konu sahibine, ben eğitim alabileceğim herkesten almak isterdim, herkesin farklı bir bakış açısı vardır. Her birinden farklı bir şey öğrenebilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İstanbul'a geldiğinde forum kıdemli üyelerimizden Osocan ile bir görüşün derim, size memnuniyetle destek olacaktır. Kendisi eğitmenlere eğitim veren biridir.

Ankette isim zikrettiğiniz herkesin size katacağı şeyler derya denizdir, imkanınız varsa hepsinin her eğitimine katılın, çok faydasını görürsünüz. Honda'nın eğitimi daha farklıdır. Ben olsam önce Honda'nın kapalı alan eğitimlerini yer yutar, sonrasında yol eğitimlerine odaklanırdım. Bu arada Uğur Ertekin dediğimiz kişi de hocaların hocasıdır.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bir de yaz dönemi eğitmenlerin çoğunun takvimi dolu oluyor.
Ben motoru aldım ama binemiyorum modunda olduğum için acilen Mayıs başında eğitim almam lazımdı, o zaman araştırırken grup eğitiminde zar zor yer bulmuştum.

Yani bu ismi geçen eğitmenlerin hepsi iyi ama çok para da verseniz sıraya girme durumu olabilir.

Bir de birebir eğitim pahalı deniyor ama mesela bir Zafer Aksay gibi kendi alanında bilinen birinin bir tam gününü kiralamış oluyorsunuz o zaman talebe göre o fiyat makul bile sayılabilir. Ben birebir eğitimlere bütçem yetmediği için grup eğitimi almıştım, o da kişi sayısına göre ortamdaki eğitmen sayısı yeterliydi bir de kapalı alan eğitimi olunca birebir eğitimden çok farkı olmamıştı, parkurlardan herhangi birinde zorlanınca tam yapabilene kadar uğraşmıştı eğitmenler.

Bir de yaz sıcağında eğitim de zor olabilir ama kan çıkacağına ter çıksın, eğitim fırsatı bulunca alın eğitim.
Yol eğitimleri nasıl oluyor bilmiyorum ama kapalı alan eğitimi sonrası 3-4bin km yol yaptıktan sonra niyetliyim onlara da.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yanlış anlaşılma var belli ki. Arkadaş varsa eğitmen tavsiyenizi sormuş arkadaşlar, kuyruk acınızı değil. :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
İstanbul'a geldiğinde forum kıdemli üyelerimizden Osocan ile bir görüşün derim, size memnuniyetle destek olacaktır. Kendisi eğitmenlere eğitim veren biridir.

Ankette isim zikrettiğiniz herkesin size katacağı şeyler derya denizdir, imkanınız varsa hepsinin her eğitimine katılın, çok faydasını görürsünüz. Honda'nın eğitimi daha farklıdır. Ben olsam önce Honda'nın kapalı alan eğitimlerini yer yutar, sonrasında yol eğitimlerine odaklanırdım. Bu arada Uğur Ertekin dediğimiz kişi de hocaların hocasıdır.

Abi bişey soracağım. Sen İzmir'e de ne iş yapıyorsun? Üyelik bilgisi altındaki "Pornova" beni biraz kıllandırdı.
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,217
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Önümüzdeki iki gün Honda Motosiklet Gelişim Merkezinde (Safety Türkiye) eğitime katılıyorum. Bakalım nasılmış?

Gözlemlerimi ve deneyimlerimi burada paylaşırım.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
İstanbul'a geldiğinde forum kıdemli üyelerimizden Osocan ile bir görüşün derim, size memnuniyetle destek olacaktır. Kendisi eğitmenlere eğitim veren biridir.

Ankette isim zikrettiğiniz herkesin size katacağı şeyler derya denizdir, imkanınız varsa hepsinin her eğitimine katılın, çok faydasını görürsünüz. Honda'nın eğitimi daha farklıdır. Ben olsam önce Honda'nın kapalı alan eğitimlerini yer yutar, sonrasında yol eğitimlerine odaklanırdım. Bu arada Uğur Ertekin dediğimiz kişi de hocaların hocasıdır.

Tesekkür ederim Tommy beni onore ettin . Insallah buradaki egitimlerden firsat bulabilirsem bir tatil icin oralara gelebilmeyi umuyorum. Su anda hayatim Almanya , Belcika ve Hollanda arasinda mekik dokuyarak geciyor. Sadece gecen hafta sonu 1600 km yol yapmisim . BMW servisinden her iki ayda bir düzenli randevu aliyorum anca yetisiyorlar. Sanirim bu yaz yine 2 -3 set degisik lastigi tam anlami ile bitirerek test etme imkanim olacak. Buranin asfaltina 10K dayandirabilirsem iyi gitti diyorum. Ileri seviye egitimler yogunlastiginda bu 6K lara kadar düsebiliyor. Sanirim birkac sene icerisinde 100K yi devirmis bir XR sahibi olacagim :mrgreen:

Anket cevabima gelirsek ,son 14 yili profesyonel egitmenlik ile gecen neredeyse 40 yila yaklasan motosiklet macerama ragmen kendimde en son sikki isaretleyecek yeterliligi göremiyorum. Hala beni gelistirecek teknikleri ögreten egitmenleri ariyor ve buldugumda gücüm yetiyorsa mutlaka o dersleri almaya gayret gösteriyorum. Ben galiba ögretmek kadar ögrenmeyi de seviyorum.:joker:

Sevgilerimle
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Tesekkür ederim Tommy beni onore ettin . Insallah buradaki egitimlerden firsat bulabilirsem bir tatil icin oralara gelebilmeyi umuyorum. Su anda hayatim Almanya , Belcika ve Hollanda arasinda mekik dokuyarak geciyor. Sadece gecen hafta sonu 1600 km yol yapmisim . BMW servisinden her iki ayda bir düzenli randevu aliyorum anca yetisiyorlar. Sanirim bu yaz yine 2 -3 set degisik lastigi tam anlami ile bitirerek test etme imkanim olacak. Buranin asfaltina 10K dayandirabilirsem iyi gitti diyorum. Ileri seviye egitimler yogunlastiginda bu 6K lara kadar düsebiliyor. Sanirim birkac sene icerisinde 100K yi devirmis bir XR sahibi olacagim :mrgreen:

Anket cevabima gelirsek ,son 14 yili profesyonel egitmenlik ile gecen neredeyse 40 yila yaklasan motosiklet macerama ragmen kendimde en son sikki isaretleyecek yeterliligi göremiyorum. Hala beni gelistirecek teknikleri ögreten egitmenleri ariyor ve buldugumda gücüm yetiyorsa mutlaka o dersleri almaya gayret gösteriyorum. Ben galiba ögretmek kadar ögrenmeyi de seviyorum.:joker:

Sevgilerimle

Şu Youtube işlerine de yavaş yavaş girmelisin.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Yanlış anlaşılma var belli ki. Arkadaş varsa eğitmen tavsiyenizi sormuş arkadaşlar, kuyruk acınızı değil. :mrgreen:

Yok yav niye yanlış anlaşılsın. Beşinci şık başka isim de önerebilirsiniz diyor bende seni tavsiye ettim.

Senin diğer isimlerden eksiğin yok fazlan var. Online bile ders versen olur.

Yoksa ben acemilerle uğraşamam deyip başından mı sağmaya çalışıyorsun ? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2024
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbul'a geldiğinde forum kıdemli üyelerimizden Osocan ile bir görüşün derim, size memnuniyetle destek olacaktır. Kendisi eğitmenlere eğitim veren biridir.

Ankette isim zikrettiğiniz herkesin size katacağı şeyler derya denizdir, imkanınız varsa hepsinin her eğitimine katılın, çok faydasını görürsünüz. Honda'nın eğitimi daha farklıdır. Ben olsam önce Honda'nın kapalı alan eğitimlerini yer yutar, sonrasında yol eğitimlerine odaklanırdım. Bu arada Uğur Ertekin dediğimiz kişi de hocaların hocasıdır.

Ben de yilda 2-3 defa istanbul a geliyorum.
Denk gelir miyiz bilmiyorum ama bahsettiğiniz kişi yeterli mi acaba ?

Ben en iyi kimse ondan eğitim almak istiyorum.
Favorim Zafer Akçay.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben de yilda 2-3 defa istanbul a geliyorum.
Denk gelir miyiz bilmiyorum ama bahsettiğiniz kişi yeterli mi acaba ?

Ben en iyi kimse ondan eğitim almak istiyorum.
Favorim Zafer Akçay.

Ben bahsettiğim kişiden eğitim alan bir kaç kişiyle tesadüfen arkadaş oldum, onlar çok güzel anlattı, ben de geçmişte biraz sallamıştım sonra kantarın topuzunu fazla kaçırıp ayıp ettiğimi fark ettim.

En iyi kimdir, en iyinin kıstası nedir ben bilemem, ben anlamam. Kıyaslamaksa amaç hepsini deneyimlemek en sağlıklısı. Bu işler elbet imkan ve bütçe işi ama zamana yayarsak elbet iyi kötü bütçe yaratılır.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:   Forumdan uzaklaştırılmış eski üyeler tekrar üyelik açamaz, konu bu sebeple kilitlenmiştir
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst