- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Ben de kocaman motorlarla birlikte gezerken genellikle o köy yollarında ben arada bri yerde oluyorum, sağolsunlar beni kollayarak sürüyorlar. Özellikle köy içlerinde köpekler beni kovalıyor diye daha bir yakın gidiyoruz.Köy köpekleri büyük motorlara dönüp bakmıyor bile ama beni scooterla görünce fena kovalıyorlar, hatta yalnız yakalarlarsa 3-5 köpek yolu kesiyor, köy içi kasisli yol basıp kaçma imkanı da yok sırtımdan terler çıkıyor kış günü.
Köpekler korkulu rüyamiz zaten .