Bmw BMW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ben de kocaman motorlarla birlikte gezerken genellikle o köy yollarında ben arada bri yerde oluyorum, sağolsunlar beni kollayarak sürüyorlar. Özellikle köy içlerinde köpekler beni kovalıyor diye daha bir yakın gidiyoruz.Köy köpekleri büyük motorlara dönüp bakmıyor bile ama beni scooterla görünce fena kovalıyorlar, hatta yalnız yakalarlarsa 3-5 köpek yolu kesiyor, köy içi kasisli yol basıp kaçma imkanı da yok sırtımdan terler çıkıyor kış günü.

Köpekler korkulu rüyamiz zaten .
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Köpekler korkulu rüyamiz zaten .

Bir de bu beni korkutan köpekler sokak köpekleri de değil, onlar zavallı, pek saldırmıyorlar, köylerin içindeki besili köpekler fena, köylerin içinden geçerken yol kesiyorlar bölgeleirni korumak için aslında işlerini yapıyorlar.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Bir de bu beni korkutan köpekler sokak köpekleri de değil, onlar zavallı, pek saldırmıyorlar, köylerin içindeki besili köpekler fena, köylerin içinden geçerken yol kesiyorlar bölgeleirni korumak için aslında işlerini yapıyorlar.

Ben yinede köy yollarını seviyorum bu bayramda Çaycuma ya gideceğim
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
İnanki çok pratik motor

Olabilir ama beni aşıyor şu an. Bir de GS kullanan arkadaşlarım o kadar rahat ve kullanımı kolay bir motor ki başka motor kullanmak istemez bir kere kullanan şeklinde konuştukları için hiç denemem bile.

Ben şimdilik xmax kullandıktna sonra vstrom 650 kullanabilecek miyim onun derdindeyim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Olabilir ama beni aşıyor şu an. Bir de GS kullanan arkadaşlarım o kadar rahat ve kullanımı kolay bir motor ki başka motor kullanmak istemez bir kere kullanan şeklinde konuştukları için hiç denemem bile.

Ben şimdilik xmax kullandıktna sonra vstrom 650 kullanabilecek miyim onun derdindeyim.

Abi bence seneye bu zamanlar sana V-Strom da yetmeyecek "Bu motor neden gitmiyor? tüm işçiler birleşin" diyeceksin.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
aman aman, yetsin. :)
GS fiyat olarak da beni çok aşar.

Espresso o boya GS yakışır ;) çokda rahat kullanırsın ama önce Vstrom , Versys yada NC gibi bir motorun tadını al , bu ara temiz düşük kilometreli 650 lik 1000 lik Versys ler var ilanlarda , fiyatlarına bakınca insanın laps diye alası geliyor yahu , geçenlerde 2015 model 1000 lik Versys vardı üç çantalı dopdolu 50K km de kazasız 320 ye kadar indirdi fiyatı hatta Tommy e de göndermiştim ilanı ama o kazulet gibi motor sevmiyormuş :D
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Espresso o boya GS yakışır ;) çokda rahat kullanırsın ama önce Vstrom , Versys yada NC gibi bir motorun tadını al , bu ara temiz düşük kilometreli 650 lik 1000 lik Versys ler var ilanlarda , fiyatlarına bakınca insanın laps diye alası geliyor yahu , geçenlerde 2015 model 1000 lik Versys vardı üç çantalı dopdolu 50K km de kazasız 320 ye kadar indirdi fiyatı hatta Tommy e de göndermiştim ilanı ama o kazulet gibi motor sevmiyormuş :D

Bana piç motor lazım, ufak tefek olacak, anında ivmelenecek, gundiliğe izin verecek :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
4 Nisan Ege Akdeniz turu için benim teker döner , 12 gün çadırını kap gel bro ;)

Çok zor, bana daral gelir. Ben yol yapacağım, camış gibi yiyeceğim ve akşam ya evime döneceğim ya da otelde kalacağım. Lakin senden bol bol resim bekliyoruz.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bende İstanbul çaycuma yapacağım 7 nisan da

Ağustos'da Çaycuma'ya yakın Göbü de kamp attım bir iki defa , ben sahilden Kurucaşile , Gideros , Cide , Amasra ya kadar her sene Batı Karadeniz yapıyorum vakit varsa Rize Batum yaparım , Nisan'da sıkıntılı olur Ramazan kısmet olur tanışırsak belki Batı Karadeniz yaparız ;)
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,649
Motosikleti
Ns200 15"
Bana piç motor lazım, ufak tefek olacak, anında ivmelenecek, gundiliğe izin verecek :)

Bir an piç motor okuyunca aklım Tofaş'a gitti, sonra hemen sorulara daldım tommygun abim ve Tofaş ne alaka :queen:. Dahasını okuyunca jeton düştü :). Yok mu abi yanlaya yanlaya köfte ekmek yemeye gitmen :queen:.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Espresso o boya GS yakışır ;) çokda rahat kullanırsın ama önce Vstrom , Versys yada NC gibi bir motorun tadını al , bu ara temiz düşük kilometreli 650 lik 1000 lik Versys ler var ilanlarda , fiyatlarına bakınca insanın laps diye alası geliyor yahu , geçenlerde 2015 model 1000 lik Versys vardı üç çantalı dopdolu 50K km de kazasız 320 ye kadar indirdi fiyatı hatta Tommy e de göndermiştim ilanı ama o kazulet gibi motor sevmiyormuş :D

Vefat eden sınıf arkadaşımın vstrom 650'sini kardeşi satıyor haberi alınca hemen aradım, anlaştık, benim xmax satılınca hemen alıcam onu. Cyan'ın vstroma baktığı gibi titiz bakılmış, her türlü aksesuarı olan çok temiz bir motor hem de kırmızı hem de manevi değeri var 7 yıl yatılı okulda beraber vaktimizin geçtiği sevdiğim bir arkadaşımdan miras kalmış gibi olacak, umarım ben de düşürmeden kaldırmadan kazasız belasız hakkını veririm o motorun.

Hem de kırmızı demiş miydim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst