Bmw BMW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Dostum nasıl memnunmusun gs ten afrikadan soğuttumu seni? At de binlik ilk versiyon beni pek tatmin etmedi açıkçası... ya bekleyip test ettikten sonra at nin 2024 adv olmayan modelini alacağım yada iki motosikletimide satıp yine düz 1250 gs bakınacagım.

Africa garajda yatıyor. Gs ile mutluyum. Yol tutuşu yakıtı ve yoldaki rahatlığı beni mutlu ediyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

Biz Uçmakdere ve Subaşı-Ahmetbey arasında deneyimledik. Nikkfurie fena uzuyor, Darlık rotasında rezil kepaze eder bizi.

Uzun zaman oldu uçmakdere tarafına gitmeyeli

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

Arkadaşlar sanırım mekanik konularda çokça yazdığım için özelden yedek parça ve dükkan adresi istiyorsunuz , motorcu değilim ahanda benim dükkan bura , gemisi yatı kotrası guleti olan varsa çağırsın her limana gelirim ;)

[url]https://r.resimlink.com/YE7AeK-S.jpg[/url]

[url]https://r.resimlink.com/gB94k6iIR.jpg[/url]


Yedek parça için izin verirse Motosever rumuzlu arkadaşa danışın motosiklet servisinde çalışıyor yanılmıyorsam , güncel diye bu başlığın altına yazdım..

Patronlar da Absolute navetta 68 var . Geçen volvo penta kol çıkardı daha 8 saatte.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Patron zevkli adammış Numarin estetik işler yapıyor , tek makina seyir yada manevra yaptıysalar egzozdan deniz suyu girmiş olabilir..

Adalardan dönüyorduk 21 mil de bir anda yağ basıncı düşük dedi stop etti.
Daha önce 58 vardı . 68 var . Daha büyüğünü sipariş etti. 2 sene veya en fazla 3 sene binip satıyor. Yenisi gelince bir öncekini satıyor .
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Adalardan dönüyorduk 21 mil de bir anda yağ basıncı düşük dedi stop etti.
Daha önce 58 vardı . 68 var . Daha büyüğünü sipariş etti. 2 sene veya en fazla 3 sene binip satıyor. Yenisi gelince bir öncekini satıyor .

8 saatte makina tam yolda kol çıkarıyorsa montajda sorun olabilir , enjektör yakıt işemiş piston şişmiş delinmiş olabilir incelemek lazım Volvo TR de çok başarılı eğitimli mühendisler vardır , bu tekneler sınırlı sayıda üretildiği için güzel prim yapar , birde aile eş dost arttıkça tekne küçük gelir aynı cc yükseltmek isteyen biz motorcu tayfası gibi onlarda tekneyi büyütmek isteyebiliyor..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
8 saatte makina tam yolda kol çıkarıyorsa montajda sorun olabilir , enjektör yakıt işemiş piston şişmiş delinmiş olabilir incelemek lazım Volvo TR de çok başarılı eğitimli mühendisler vardır , bu tekneler sınırlı sayıda üretildiği için güzel prim yapar , birde aile eş dost arttıkça tekne küçük gelir aynı cc yükseltmek isteyen biz motorcu tayfası gibi onlarda tekneyi büyütmek isteyebiliyor..

Piston kolun tam torkla sıkılmamış olma ihtimali yüksek dediler. Komple sandık motor geldi .
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037




Üst koruma demirini montaj ettim. Birde yeni sisler taktım çok güzel oldu benim ihtiyar
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Sevgili kardesim,

Avatarindaki o güzel motorlar gibi motorlar dururken senin gibi gencecik bir kardesimin su traktöre bunca emek vermesi vallahi icimi acitiyor . Tamam güvenli sürüs egitmeni falaniz ama GS ne yaa. Tarla sürülmek icin tasarlanmis bir motoru , motosiklet sasesine takip altinada da iki tane leylek gibi bacak vermisler . Suspansyon ayarini tutturamayip Adalar Faytonu gibi yaylanan makinayi "konforlu" diye lanse etmisler. Illa BMW diyorsan K serisi , S serisi gibi inline 4 haysiyetli modeller var , birak su su pompasini Allah askina :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:

b-f_W2355997-bmw-boxer-feuerwehr-635464553378494001.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Sevgili kardesim,

Avatarindaki o güzel motorlar gibi motorlar dururken senin gibi gencecik bir kardesimin su traktöre bunca emek vermesi vallahi icimi acitiyor . Tamam güvenli sürüs egitmeni falaniz ama GS ne yaa. Tarla sürülmek icin tasarlanmis bir motoru , motosiklet sasesine takip altinada da iki tane leylek gibi bacak vermisler . Suspansyon ayarini tutturamayip Adalar Faytonu gibi yaylanan makinayi "konforlu" diye lanse etmisler. Illa BMW diyorsan K serisi , S serisi gibi inline 4 haysiyetli modeller var , birak su su pompasini Allah askina :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:

https://images5.1000ps.net/b-f_W2355997-bmw-boxer-feuerwehr-635464553378494001.jpg

Abi aşk bambaşka bir şey . Babam insan çekeceği çileye aşık olurmuş derdi.
Bende 3 motor var biliyorsun. Vespa şehir içi motorum. Africa 2017 model tepeden tırmanıyorum dolu bir dct ama ben 2006 modem gs i sürerken mutluyum. Africa twin ile son iki senede 3000 km bile yol yapmadım. Seviyorum sevdiğim için birlikteyim ama bi 10 yıl sonra yanlarına “K” serisi yakışır gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

Bu arada avatardaki motorum 2005 yılında bana ait olan motorum du şimdi sürat değil rahatlıktan yanayım😊
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Sevgili kardesim,

Avatarindaki o güzel motorlar gibi motorlar dururken senin gibi gencecik bir kardesimin su traktöre bunca emek vermesi vallahi icimi acitiyor . Tamam güvenli sürüs egitmeni falaniz ama GS ne yaa. Tarla sürülmek icin tasarlanmis bir motoru , motosiklet sasesine takip altinada da iki tane leylek gibi bacak vermisler . Suspansyon ayarini tutturamayip Adalar Faytonu gibi yaylanan makinayi "konforlu" diye lanse etmisler. Illa BMW diyorsan K serisi , S serisi gibi inline 4 haysiyetli modeller var , birak su su pompasini Allah askina :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:

https://images5.1000ps.net/b-f_W2355997-bmw-boxer-feuerwehr-635464553378494001.jpg

Mesajını yeni gördüm yazmak istedim , yaklaşık 15 sene önce amatör bir sürücüydün hatırlıyorum diğer web sitelerinden , 15 senede profesyonel eğitmen oldun eyvallah aynı zamanda da Bmw nin üretip best seller olmuş motoruna çakacak kadarda tecrüben birikmiş maşallah :) üstüne Bmw nin ürettiği en kötü modellerden birini de tavsiye etmişsin GS in yerine ne diyeyim takdire şayan bir tecrübe patlaması ;) hocam o kullandığın K1200 GT Bmw nin Kawasaki den birebir kopyaladığı bir üretim , ayrıca Türkiye şartlarını düşünürsek GS bir değil iki değil beş gömlek üstün bir motordur , bunu sende iyi biliyorsun ama 23 yaşındaki marka fanboyları gibi gelip GS başlığı altında kendi motorunu övüyorsun :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir hafta sonu klasiği

https://www.instagram.com/reel/C4oMzxTtOG5/?igsh=dW44aG91d3kzbHYx

Bir hafta sonu da böyle geçti güzel havayı yakalayınca
Bir hafta sonu klasiği

https://www.instagram.com/reel/C4oMzxTtOG5/?igsh=dW44aG91d3kzbHYx

Hemen altindaki bu paylasimin dikkatimi çekti Ramazan.

"Kahbelik bu kadar moda olmuşken adamlık mücadelesi veren herkese selam olsun"

Ya 4 adet motor yanyana, ama yorumun bir acayip.Bu arkadaslarin bir yamuğu mu oldu yolda ?




IMG-20240318-WA0000.jpg
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,646
Motosikleti
Ns200 15"
Arkadaşlar sanırım mekanik konularda çokça yazdığım için özelden yedek parça ve dükkan adresi istiyorsunuz , motorcu değilim ahanda benim dükkan bura , gemisi yatı kotrası guleti olan varsa çağırsın her limana gelirim ;)

[url]https://r.resimlink.com/YE7AeK-S.jpg[/url]

[url]https://r.resimlink.com/gB94k6iIR.jpg[/url]


Yedek parça için izin verirse Motosever rumuzlu arkadaşa danışın motosiklet servisinde çalışıyor yanılmıyorsam , güncel diye bu başlığın altına yazdım..

Abi bu yazıyı görmemiştim ama o işide bırakalı uzun zaman oldu ama edindiğim tecrübeler dahilinde her türlü yardım etmeye açığım, en büyük vereceğim tavsiye birden fazla motosiklet bayisine fiyat sorun ve fiyat karşılaştırın kimi bayiler yanlış parça fiyatları verebiliyor o ayrı konu, olmayan bir parçayı sipariş etmek istiyorsanız bayi yerine distribütörün bayisinden satın alın. Ktm sahipleri için diyeceğim konu ise elinizde parça kodu varsa Spormoto'nun web sitesine girin ve parça kodunu yazın direkt olarak çıkacaktır ve oradaki fiyatı bayi ile karşılaştırabilirsiniz, distribütörün kendi bayisi genellikle daha ucuz çıkacaktır. DoğanTrend grubu için konuşursam burdada aynı durum geçerli, bir keresinde Burgman 200 için parça soran bir müşteri aynı parçaları farklı bir bayiden ciddi bir fiyat farkı vermişler yine farklı bayilere sormanız avantajınız olur :), aynı parça listesine 1000-2000 TL vermek istemezsiniz :).

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:34 ----------

Abi bu yazıyı görmemiştim ama o işide bırakalı uzun zaman oldu ama edindiğim tecrübeler dahilinde her türlü yardım etmeye açığım, en büyük vereceğim tavsiye birden fazla motosiklet bayisine fiyat sorun ve fiyat karşılaştırın kimi bayiler yanlış parça fiyatları verebiliyor o ayrı konu, olmayan bir parçayı sipariş etmek istiyorsanız bayi yerine distribütörün bayisinden satın alın. Ktm sahipleri için diyeceğim konu ise elinizde parça kodu varsa Spormoto'nun web sitesine girin ve parça kodunu yazın direkt olarak çıkacaktır ve oradaki fiyatı bayi ile karşılaştırabilirsiniz, distribütörün kendi bayisi genellikle daha ucuz çıkacaktır. DoğanTrend grubu için konuşursam burdada aynı durum geçerli, bir keresinde Burgman 200 için parça soran bir müşteri aynı parçaları farklı bir bayiden ciddi bir fiyat farkı vermişler yine farklı bayilere sormanız avantajınız olur :), aynı parça listesine 1000-2000 TL vermek istemezsiniz :).

Bu durum Bajaj'da ters, E kuralkandan sipariş verirseniz yetkili servisten daha pahalıya geliyor yetkili servisinde bundan habersiz olmasıda trajik bir durum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Çok süratli gitmiyoruz ve altın kural arkandakini kollayarak gel diyoruz

Ben de kocaman motorlarla birlikte gezerken genellikle o köy yollarında ben arada bri yerde oluyorum, sağolsunlar beni kollayarak sürüyorlar. Özellikle köy içlerinde köpekler beni kovalıyor diye daha bir yakın gidiyoruz.Köy köpekleri büyük motorlara dönüp bakmıyor bile ama beni scooterla görünce fena kovalıyorlar, hatta yalnız yakalarlarsa 3-5 köpek yolu kesiyor, köy içi kasisli yol basıp kaçma imkanı da yok sırtımdan terler çıkıyor kış günü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst