Üstadım henüz yeni piyasa gerçeklerine adapte olamamışsın; 2021'de USD 10k fiyata aldığın AT şimdi nasıl USD 10k etsin? Hadi ABD enflasyonunu işletelim; 2021 Aralık'taki USD 10.000 2023 Aralık'taki USD 11.003 denk oluyor. Şimdi ilk yıl için %10, sonrakiler için %5 düşelim. 11k * 0,9 * 0,95 * 0,95 = USD 8.935 ediyor. 2. el aldığını farz edersek o halde her yıla %5 düşelim: 11k * 0,95 * 0,95 * 0,95 = USD 9.431 yapıyor. Enflasyon farkını bindirsek bile 10.000'e gelmedi. 9.000 alabilirsen öp başına koy.

Piyasa şu an mort, ben 4-5 ay sonra daha da mort olacağını düşünüyorum. Hayırlısıyla bakalım.
VUK'ta enflasyon muhasebesi geliyor, teknik tebliğ yayınlandı. Enflasyon muhasebesi öyle hop geçtim hop çıktım bir şey değil; 3 yıl devam ediyor. Sizce devlet 3 yıl devam edecek böyle bir sistemi devreye alırken enflasyonun düşeceği varsayımına göre mi hareket etmiştir?