Yeni CB125F gelsin kampanyasi

Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Keyif için kullaniyorsan commuter 125 CC motosiklet ne kadar keyif verebilir.

Şahsen tamamen keyif amaçlı 125 CC Commuter kullanıyorum.
Gittiği kadar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

Gelsin. Honda yakıt ekonomisinde başarılıdır. Fakat alternatifleri de gelsin ki insanlar bütçesine göre seçenekler bulabilsin.
TVS Raider 125 ve Hero İgnitor 125 gibi.
https://ic1.maxabout.us/autos/tw_india//T/2021/9/tvs-raider-125-side-view.jpg

Aslında en çok Latin Amerika pazarında satılan 160'lık CG Titanların gelmesini isterdim.
 
Katılım
9 May 2015
Mesajlar
746
125-150 komiterler çok yakışıklı motosikletler oluyorlar. Pratik, ekonomik, kullanışlı. Arkasına da çok kalitesiz olmayan bir arka çanta iliştirince gözüme çok güzel. Hala beyaz YBR mi satmasaydım da dursa mıydı acaba diye düşünürüm. Gelsin. Çok çeşit olsun. Hiç Honda motosiklete binmedim. Belki vesile olur.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Hırbonen kardeşimiz konuyu ilk açtığında fiyat olarak 50K lardan bahsediliyormuş.
Ne kadar masum muşuz
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Şimdi siteye baktım,fiyat koymamışlar henüz.
 
Katılım
15 Haz 2015
Mesajlar
43
Sonunda geliyor bu benzin fiyatları ve çin hindistan çöplüğünde çok satacak diye umuyorum. Bilakis kendim ilk müşterilerinden olacağım. 2018'de getirdiklerinde de ilk alanlardanım. Keşke brezilya arjantin pazarında sattıkları 250F ve twisteri da getirseler..
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
99.500 TL fiyatıyla aramıza katıldı.

Mondial drift ve tvs raider severleri piste davet ediyorum.

depo kapağı elde kalıyor, evet.
 
Katılım
10 May 2018
Mesajlar
374
gelmeseydi daha iyiydi.

berbat tasarım
kampana arka fren
abs yok
depo kapağı elde kalıyor
sinyaller led değil
4lü flaşör yok
arka monoshock amortisör yok
fahiş fiyat
sadece ismi honda çin/hint üretimi

hondanın türk halkına layık gördüğü motor bu
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
gelmeseydi daha iyiydi.

berbat tasarım
kampana arka fren
abs yok
depo kapağı elde kalıyor
sinyaller led değil
4lü flaşör yok
arka monoshock amortisör yok
fahiş fiyat
sadece ismi honda çin/hint üretimi

hondanın türk halkına layık gördüğü motor bu

Fiyat güncel kurlarla USD 3.300, bana çok makul geldi. LED ön ve arka far var, (vites göstergesi de koymuşlar; pek çok alıcı için önemli bir özellik...) Honda'nın daha üst modellerinde de halojen sinyaller var, benim DL650'de de. LED'lere bir şey olursa yenisi halojenlerden daha pahalı. Çok da mühim değil sanki. Çok sevilen CBF150 de Japon üretimi değildi ama kendini ispatlamış bir motordur. Bence oldukça satar. İsmi Honda olunca yanında yaygın servis ve yedek parça ağı gibi avantajlar geliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
1,006
Motosikleti
Dominar D250
Senelerce YBR kullanmış bir arkadaşınız olarak bu motor bana çok fena göz kırpıyo. Ama mevcut motorumla devam edeceğim. Fazladan masrafa gerek yok. O da götürüyor bu da nihayetinde... Ama motor ne diyeyim, Harika görünüyor bence.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Fiyat güncel kurlarla USD 3.300, bana çok makul geldi. LED ön ve arka far var, (vites göstergesi de koymuşlar; pek çok alıcı için önemli bir özellik...) Honda'nın daha üst modellerinde de halojen sinyaller var, benim DL650'de de. LED'lere bir şey olursa yenisi halojenlerden daha pahalı. Çok da mühim değil sanki. Çok sevilen CBF150 de Japon üretimi değildi ama kendini ispatlamış bir motordur. Bence oldukça satar. İsmi Honda olunca yanında yaygın servis ve yedek parça ağı gibi avantajlar geliyor.

Buna saygı duyuyorum. Ama böyle yetinince maalesef cb500x gibi makinalar gelmiyor. Talep ettiğimiz kadarız.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Buna saygı duyuyorum. Ama böyle yetinince maalesef cb500x gibi makinalar gelmiyor. Talep ettiğimiz kadarız.

Hep laf ettik Honda'ya CB500X (ve dahi 500 serisinin diğer modellerini) getirmiyorlar diye ama objektif bakınca da burada koyacakları fiyata satamazlardı diye düşünüyorum. Bir seviyeden sonra motosiklet ensesi kalın adam işine döndü; o seviyelere çıkınca alıcılar ekstra bir 2-3.000 USD daha çıkartabiliyorlar üst model için, paranın karşılığı biraz daha fazla alınıyor.
 
Katılım
15 Eki 2020
Mesajlar
168
Motosikleti
Ducati 848, Suzuki SV650
Şahsen şehir içi veya toz toprakta kullanmaya yeni motor alacak olsam bunun yerine xpulse alırım (aldım da), kuryelik için alacak olsam zibil alternatif arasından scooter seçer alırım, illa commuter olsun taş gibi olsun köy kasaba gezeyim ucuza yürüteyim vurayım kırbacı desem bir YBR yapıştırırım, zaten ölümsüz motor. Rebel 500, CB500X ve benzeri peynir ekmek gibi satacak modellerin yerine neden bu çöpleri getiriyorlar anlamıyorum. Zaten önce bir bayilerine çeki düzen versinler, o bile satışlarını ikiye katlamaya yeter aslında.
 
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
510
Motosikleti
Suzuki Inazuma
Bir kişi düşünelim adı Mete Siklet olsun. Diyelim ki Mete arkadaşımızın henüz A2 veya A ehliyeti yok, sadece 125CC'ye kadar kullanabiliyor motosikleti.

Şimdi bu Mete, TVS Raider veya Bajaj NS125 de alabilir. TVS alırsa 20k lirayı kurtarıyor ilk alışverişte.
Mete arkadaşımız genç. Bu ilk 125cc motosikletini kullansa kullansa 1-2 sene kullanıp A2 almaya geçmez mi zaten? O 1-2 sene için 20k fazla vermeye gerek yok bence. Yakıt sarfı da yakın iki motorun, o periyodik yağ değişimi şusu busu da muhtemelen Honda'dan ucuz olur.

Bajaj alırsa orada kafam karıştı daha bilgili kişiler benden çok daha iyi yorum yapabilir o konuda. Bajaj NS125, liste fiyatı olarak Honda'dan çok talep etmiş. Sunduğu özellikler de daha fazla. Benim motorumda herhangi bir sorun yok 10 yaşına basmasına rağmen ama Bajaj'la sorun yaşayanlar olduğunu duydum.

Honda, Bajaj'dan daha ucuza 125cc bir motosiklet sürdü piyasaya. Bu konuda onları takdir ediyorum, doğru yöne bir adım bence. FAKAT dijital panel, vites göstergesi, anlık ve ortalama yakıt tüketimi, menzil gibi bilgilere falan gerek var mı? 125CC bir motosiklette devir saatine bile gerek olduğunu düşünmüyorum. Onlardan kısıp arka freni disk yapsalar, bir de ABS ekleseler daha iyi olurmuş bence. Bu seviyede bir motosiklette hız göstergesi, km saati ve yakıt göstergesi yeterli olurmuş bence.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
100 kağıt deselerdi nasıl alırdık :) :p
1.4 yakıt değeri vermişler birşey demiyorum da biraz afaki bir değer gibi duruyor benim dio nun fabrika verisi 1.7 lt ben hiç 60 km/h geçmem 1.8 yaktığını gördüm 1.7 yi yakalamak için 50 kg adam rüzgarsız hep rampa aşşağı gitmen lazım herhalde
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
100 kağıt deselerdi nasıl alırdık :) :p
1.4 yakıt değeri vermişler birşey demiyorum da biraz afaki bir değer gibi duruyor benim dio nun fabrika verisi 1.7 lt ben hiç 60 km/h geçmem 1.8 yaktığını gördüm 1.7 yi yakalamak için 50 kg adam rüzgarsız hep rampa aşşağı gitmen lazım herhalde

İnmek kolay. İndiğine binmek imkansız.

Bizde bu "bana yeter" furyası oldukça cb500x falan 2050'de gelir gibi geliyor :D
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
İnmek kolay. İndiğine binmek imkansız.

Bizde bu "bana yeter" furyası oldukça cb500x falan 2050'de gelir gibi geliyor :D

Çok vurguluyorsunuz da millette para yok; 3-4 yıldır gelmeyen CB500X bu sene hiç gelmez, 6 aya kalmaz ortalık tarumar olacak. 4. Levent'te yaşıyorum 300m daire içinde son bir ayda üç dükkân kapandı. Az bekleyin sıfır CB500X fiyatına Africa Twin alabilecek duruma gelebilirsiniz...
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
şu hurdayı profesyönel kurye dışında alacak alabilicek aklına gelicek olan kimse yok.baya dinazor getirmişler 2024 demişler giydir gitsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst