- Katılım
- 17 May 2009
- Mesajlar
- 4,149
- Motosikleti
- BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Arkada üç çanta var hocam başka birşey yok birde Adv deki yüksek cam takılı , herhangi bir motosikleti bir hafta bana ver top speed i 20-25 km artırırım , dahada fazlasını beceririz ama egzantrik vs lazım hocam Alamanya dan yolla bizekendi motorumda sadece özel yapım şim var , subap ayarları ve senkron ayarı bana özel , istediğim final drive dişlilerini bulursam 240-250 rahat görür GS , hız merakım yok ama mekanikle oynamayı severim..
Tamam iste yüksek cam + 3 canta 15km ye elveda demissin . Yani yaptigin iyilestirmeleri sifirlamissin . Sakasi bir yana GS +200 km lerin motoru degil , o süspansiyon ile olmaz . Ayni makina RS süspansyonu ve sasesi üzerinde 240 lari zorlanmadan cikarabiliyor ama ona göre tutunuyor meret. Yapamaz demiyorum dikkatini cekerim olmaz diyorum. Benim yasima gelince insan daha bir temkinli oluyor.
Sevgilerimle
R1200R , 2015 model
https://www.youtube.com/watch?v=SB9nDmWZ84g
Son düzenleme: