Yeni motosiklet aldım, 890 Duke R

Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Arkada üç çanta var hocam başka birşey yok birde Adv deki yüksek cam takılı , herhangi bir motosikleti bir hafta bana ver top speed i 20-25 km artırırım , dahada fazlasını beceririz ama egzantrik vs lazım hocam Alamanya dan yolla bize ;) kendi motorumda sadece özel yapım şim var , subap ayarları ve senkron ayarı bana özel , istediğim final drive dişlilerini bulursam 240-250 rahat görür GS , hız merakım yok ama mekanikle oynamayı severim..

Tamam iste yüksek cam + 3 canta 15km ye elveda demissin . Yani yaptigin iyilestirmeleri sifirlamissin . Sakasi bir yana GS +200 km lerin motoru degil , o süspansiyon ile olmaz . Ayni makina RS süspansyonu ve sasesi üzerinde 240 lari zorlanmadan cikarabiliyor ama ona göre tutunuyor meret. Yapamaz demiyorum dikkatini cekerim olmaz diyorum. Benim yasima gelince insan daha bir temkinli oluyor.

Sevgilerimle

R1200R , 2015 model

https://www.youtube.com/watch?v=SB9nDmWZ84g
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
346
Motosikleti
Dominar 250
Çok geçmiş olsun hocam, bir an önce sağlığınıza kavuşup, mutlu mesut motorunuzu sürebilir, sapasağlam sağlıklı olabilirsiniz inşallah.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,001
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Geçmiş olsun, acil şifalar.
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
155
Geçmiş olsun hocam, umarım tez vakitte iyileşip motorunuza atlarsınız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yenisinde de yaptırmıyor. Kötem'in preload'la ilgili acayip bir takıntısı var.
Ben 75 kilo adama göre yaptım kardeşim, sen ağırsan veya hafifsen git yay al kendine göre diyor. Evet çoğu durumda yeterli geliyor ve en doğrusu da zaten kiloya uygun yay almak ama, böyle üstten bakan beylik bir duruşa gerek var mı? Koskoca motosiklet üreticisisin sen amacın millete ders vermek mi =)

Eski CB1000R'ımda on preload ayarı vardı. Gel gelelim bi b.ka yaramıyordu. Hatta bir kere bottom etti ve düştüm. Yay kiloya uygun olmadığında yapacak çok bir şey yok malesef. Bu arada 2020 ve sonrası Superduke'larda ön preload ayarı varmış. Arka preload hep vardı.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,361
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Güle güle kullanın, hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bende tam diyordum ki yolda bir tane duke 890 görsem de tokatlasam şöyle :)
hocam güle güle kullanın.

edit: aa, konu eskiymiş, 7 ay olmuş motoru alalı ve tesadüfen benim 3 gün önce yaptığım gibi kaza bile yapılmış... araba senin ön tekerine yandan çarptı dimi? kaza düşük hızlarda oldu sanırım. bende aynı şekilde kaza yaptım.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
bende tam diyordum ki yolda bir tane duke 890 görsem de tokatlasam şöyle :)
hocam güle güle kullanın.

edit: aa, konu eskiymiş, 7 ay olmuş motoru alalı ve tesadüfen benim 3 gün önce yaptığım gibi kaza bile yapılmış... araba senin ön tekerine yandan çarptı dimi? kaza düşük hızlarda oldu sanırım. bende aynı şekilde kaza yaptım.

ben yolumda giderken U çekecem diye önüme çıktı zart diye, sonra güm!
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ben yolumda giderken U çekecem diye önüme çıktı zart diye, sonra güm!

kaza oluyor ya, adı üstünde kaza işte...yani en dikkatli olanımız bile hiç beklenmedik şekilde boş bulunabiliyor... önemli olan iyi niyetli ve insancıl olmak.

karşı taraf kötü davranmıyorsa hiç takmamak gerek, maddi durum varsa zaten hiç kaza yokmuş gibi davranmak lazım.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
kaza oluyor ya, adı üstünde kaza işte...yani en dikkatli olanımız bile hiç beklenmedik şekilde boş bulunabiliyor... önemli olan iyi niyetli ve insancıl olmak.

karşı taraf kötü davranmıyorsa hiç takmamak gerek, maddi durum varsa zaten hiç kaza yokmuş gibi davranmak lazım.

gel de kafaya takma

k3cjx1c.png
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
407
Çok geçmiş olsun. Konuyu keyifli keyifli okurken kaza fotoğrafı ve yorumuna denk geldim. Gerçekten çok üzüldüm.

Umarım en kısa sürede sağlığınıza kavuşur ve tekrar iki teker üzerine dönersiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst