- Katılım
- 17 Nis 2018
- Mesajlar
- 13,464
- Motosikleti
- D400
motomaniadaki abiden geriliyorum ben. bilgili olduğu aşikar ama konuşma tarzı çok sert 
bu arada marka sevdası çok ergence birşey. bazı markaların kaliteli oldugu aşikar, honda iyidir, bmw iyidir. dunya turuna cıkacaksan bmw ile cıkacaksın vs. vs.
Ancak şu açıdan bakın; adam 2 kere honda marka motor almış sıfır, ikisinde de problem yaşamış. o adama desen ki dünyada sadece senin başına geldi, fark etmez o adama göre honda sıkıntılı motordur ve haklıdır da. herkes kendi tecrübesine göre yazar.
Mesela CF moto bence dandik; ancak kullanılar 1-2 motoru ile km yapıp hiçbişey yaşamamış ve servisinden memnun kalmıştır o adama göre CF moto kötü motor değildir.
İnsanları kutuplaştırma huyundan vazgeçmek lazım.
bu arada marka sevdası çok ergence birşey. bazı markaların kaliteli oldugu aşikar, honda iyidir, bmw iyidir. dunya turuna cıkacaksan bmw ile cıkacaksın vs. vs.
Ancak şu açıdan bakın; adam 2 kere honda marka motor almış sıfır, ikisinde de problem yaşamış. o adama desen ki dünyada sadece senin başına geldi, fark etmez o adama göre honda sıkıntılı motordur ve haklıdır da. herkes kendi tecrübesine göre yazar.
Mesela CF moto bence dandik; ancak kullanılar 1-2 motoru ile km yapıp hiçbişey yaşamamış ve servisinden memnun kalmıştır o adama göre CF moto kötü motor değildir.
İnsanları kutuplaştırma huyundan vazgeçmek lazım.
