Turkiye de yasayip Honda yi kotuleyen nankor motorcular

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Hayir olay bu degil ki..

Kalite ve donanim farki varsa neden tum dunyada verys 300 yerine crf250 rally daha populer ? Spesifik bir ornek uzerinden gidiyor gibi gorunenilirim de nerdeyse tum modellerde durum boyle.

Acaba insanlar honda ya daha cok guveniyor olmasin ?

Anlatamazsin bu amator turk motorcusuna bunlari..

Forumda bir anket yapsak,cbr650r mi yoksa ninja 650 mi desek hatta fiyati ayni tutsak bile amatorler gider ninja der..

Halbuki cbr650r tum dunyada hem daha yuksek fiyati var hem de daha populer bir motor..daha bir ton ornek bulurum bunun gibi..

Ama is lafa geldi mi honda en dandik japon..hadi ordan amatorler sizi..

Çift silindirli, kaydırmalı debriyajlı versy 300 ile crf 250 rally’yi kıyaslayan biriyle tartışmaya girmem 🤐
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Bu kawa'nın, suzuki nin fazla yorulmamış ikinci el 250cc bir modelini alsak, işletme maliyeti dolayısıyla astarı yüzünden pahalı gelir mi öğrenci adam için soruyorum abi?

ben 2015 yılında, 2006 model gsf 650 s bandit aldım... 68.000 km de... 4 ay önce sattım... 110.000 km...
bana tek masrafı normal bakım maliyeti oldu... fren balatası, debriyaj balatası zincir vs... yağ soğutmalı motor... kıbrısın 40-50 derece sıcaklıklarında kullandım... mükemmel... türkiye plakalı olduğu için sattım.. burda suzuki sv 650 aldım... bu da 62.000 km de...
suzukiciyiz... temiz bulursan korkma... boyasına grenajına farına sinyaline takılma... motoru,yürürü sağlam ise korkma... pişman olmazsın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda ya sesleniyorum;
her firsatta Honda yi gommeye calisan turk motorcusuna artik hakettigi sekilde davranmalisiniz..acimayin bu kitleye..motorlarinizin fiyati avrupa daki rekabete gore cok dusuk kaliyor..

Crf250 rally i 32700 tl ye satmak nedir ya ?
Yurtdisinda 44.000tl ye satiliyor bu motor..daha bunun gibi bircok model var..acil duzenlenme yapin,yaranamazsiniz bu nankor turk motorcusuna..

Naber la arkadaslar,napiyonuz ?

Aklima 3 sene önce açtigim başlik geldi.Aslinda basliklarimi hortlatmak gibi bir adetim yoktur,ama ne kadar vizyonlu bir adamimisim ya :D

Honda ve hatta yamaha beni dinlemis, turk motorcusunu kapida,kuyrukta surunduruyor.Honda esengul satis temsilcisine bile ulasilamiyor ahaha

Onu gectim,Honda testi icin millet birbirini yiyor eheh

Eeeee nankor turk motorcusu akillanacak,.hayati guzellestiren mis gibi modelleri ucuza sunarken "ayy honda mi ? geri donusturulmus celik kullaniyor motorlarinda" , "amerikada zenciler biniyor" , "motorlari heyecanlandirmiyor!"

denilirken, simdi millet almak icin rusvet veriyor rusveeet.


Ahaha,boyle devam.acimak yok bunlara honda,yamaha(hadi seni de kattim).zaten yuzde 52 veren millette ne kadar dayarsan o kadar kiymete binersin..Sakin bol bol motor getirmeyin...deveye diken lazim.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
Naber la arkadaslar,napiyonuz ?

Aklima 3 sene önce açtigim başlik geldi.Aslinda basliklarimi hortlatmak gibi bir adetim yoktur,ama ne kadar vizyonlu bir adamimisim ya :D

Honda ve hatta yamaha beni dinlemis, turk motorcusunu kapida,kuyrukta surunduruyor.Honda esengul satis temsilcisine bile ulasilamiyor ahaha

Onu gectim,Honda testi icin millet birbirini yiyor eheh

Eeeee nankor turk motorcusu akillanacak,.hayati guzellestiren mis gibi modelleri ucuza sunarken "ayy honda mi ? geri donusturulmus celik kullaniyor motorlarinda" , "amerikada zenciler biniyor" , "motorlari heyecanlandirmiyor!"

denilirken, simdi millet almak icin rusvet veriyor rusveeet.


Ahaha,boyle devam.acimak yok bunlara honda,yamaha(hadi seni de kattim).zaten yuzde 52 veren millette ne kadar dayarsan o kadar kiymete binersin..Sakin bol bol motor getirmeyin...deveye diken lazim.

Yamaha zaten bitmek üzere Türkiye'de.Bayileri kapanıyor ve motor getirmiyorlar.Honda piyasanın tek hakimi ve yön vereni konumunda bulunuyor.Ama mutlaka bir çözüm olmalı ya ilgili site fiyatlarına müdehale edilecek yada bol motosiklet getirilecek.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Naber la arkadaslar,napiyonuz ?

Aklima 3 sene önce açtigim başlik geldi.Aslinda basliklarimi hortlatmak gibi bir adetim yoktur,ama ne kadar vizyonlu bir adamimisim ya :D

Honda ve hatta yamaha beni dinlemis, turk motorcusunu kapida,kuyrukta surunduruyor.Honda esengul satis temsilcisine bile ulasilamiyor ahaha

Onu gectim,Honda testi icin millet birbirini yiyor eheh

Eeeee nankor turk motorcusu akillanacak,.hayati guzellestiren mis gibi modelleri ucuza sunarken "ayy honda mi ? geri donusturulmus celik kullaniyor motorlarinda" , "amerikada zenciler biniyor" , "motorlari heyecanlandirmiyor!"

denilirken, simdi millet almak icin rusvet veriyor rusveeet.


Ahaha,boyle devam.acimak yok bunlara honda,yamaha(hadi seni de kattim).zaten yuzde 52 veren millette ne kadar dayarsan o kadar kiymete binersin..Sakin bol bol motor getirmeyin...deveye diken lazim.

Neyse ki o %52'inin içinde değilim.

Hoşgeldin demiyorum zaten hep buradasın pauahaha.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Naber la arkadaslar,napiyonuz ?

Aklima 3 sene önce açtigim başlik geldi.Aslinda basliklarimi hortlatmak gibi bir adetim yoktur,ama ne kadar vizyonlu bir adamimisim ya :D

Honda ve hatta yamaha beni dinlemis, turk motorcusunu kapida,kuyrukta surunduruyor.Honda esengul satis temsilcisine bile ulasilamiyor ahaha

Onu gectim,Honda testi icin millet birbirini yiyor eheh

Eeeee nankor turk motorcusu akillanacak,.hayati guzellestiren mis gibi modelleri ucuza sunarken "ayy honda mi ? geri donusturulmus celik kullaniyor motorlarinda" , "amerikada zenciler biniyor" , "motorlari heyecanlandirmiyor!"

denilirken, simdi millet almak icin rusvet veriyor rusveeet.


Ahaha,boyle devam.acimak yok bunlara honda,yamaha(hadi seni de kattim).zaten yuzde 52 veren millette ne kadar dayarsan o kadar kiymete binersin..Sakin bol bol motor getirmeyin...deveye diken lazim.

Tekrar hoş geldin forumun en delikanlısı. Honda japonya'nın tofaşıdır diyenler döne döne honda arıyorlar şimdi.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Naber la arkadaslar,napiyonuz ?

Motosiklet.net resmi hesabınla aramıza geri döndüğüne göre Yin-Yang'ın öteki tarafı hasmet'in de mantıken aramıza dönmüş olması gerekir.

Ahhaa an itibariyle hasmet de aramızda

 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
Şu Hondayı boklayıp bilmemne kadar motora bindim diyenler yok mu ?

Ulan Honda'yı dünya kabul etmiş sen dandik desen ne olur olmasan ne olur
Yamaha da Kawa da Suzuki de dandik değildir
Honda'da değildir hepsi şahane makinelerdir

Yok bunlardan tutup Honda dandik abi
Hadi ordan lan
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Şu Hondayı boklayıp bilmemne kadar motora bindim diyenler yok mu ?

Ulan Honda'yı dünya kabul etmiş sen dandik desen ne olur olmasan ne olur
Yamaha da Kawa da Suzuki de dandik değildir
Honda'da değildir hepsi şahane makinelerdir

Yok bunlardan tutup Honda dandik abi
Hadi ordan lan

honda dandik abi
kusura bakmayın doğruya doğru
satış çokluğu ve istatistiklerinin yüksekliği satış stratejilerinin işe yaramasının nedenidir.
motorlarının iyi oluşu değil.
piyasada 250 lik yamaha ya 350 bin isteyen gerizekalılar varken adamlar 400 bine sıfır 750 lik satıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu Hondayı boklayıp bilmemne kadar motora bindim diyenler yok mu ?

Ulan Honda'yı dünya kabul etmiş sen dandik desen ne olur olmasan ne olur
Yamaha da Kawa da Suzuki de dandik değildir
Honda'da değildir hepsi şahane makinelerdir

Yok bunlardan tutup Honda dandik abi
Hadi ordan lan

Agzina saglik kardesim..amator bunlar ciddiye almiyorum artik.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

https://youtu.be/KZDpYhfjumw?si=VnFEC5XaSPiFjlc2

Alemin kralı Honda 28.000 km de krank kesmiş bu kaçıncı..

Ahaha niki alemsin valla.
Simdi bir apacinin elinde bakiminin nasil yapildigi belli olmayan,nasil bir yag koydugunu bilmedimiz,ustune ustluk hayvanlar gibi kullanan biri cbr250 de krank kirdi diye bu basligi hortlatman hic hoş olmadi diyemem, çunku bu baigi cok seviyorum :)

Bak yanlis anlasilmasin, honda kusursuz makina yapar demiyorum.tasarimda hata da olabilir.
Ama zamaninda bu krank kirma isini yabanci forumlarda arattim, vallahi de bizden baska sikayet eden duymadim.

İstersen sen de bir arat,hak vereceksin.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
.....Ahaha niki alemsin valla.
Simdi bir apacinin elinde bakiminin nasil yapildigi belli olmayan,nasil bir yag koydugunu bilmedimiz,ustune ustluk hayvanlar gibi kullanan biri cbr250 de krank kirdi diye bu basligi hortlatman hic hoş olmadi diyemem, çunku bu baigi cok seviyorum :)

Bak yanlis anlasilmasin, honda kusursuz makina yapar demiyorum.tasarimda hata da olabilir.
Ama zamaninda bu krank kirma isini yabanci forumlarda arattim, vallahi de bizden baska sikayet eden duymadim.

İstersen sen de bir arat,hak vereceksin.

Şu videonun tamamını izleyiver Hırbo , adam diyorki 117 tane 250 lik motor açtım aynı blok crf de de var ve kitlesi gayet sakin kullanan efendi insanlar ama onda da yaşanmış , güzel para kazandık diyor Allah Honda dan razı olsun diyor :D

https://www.youtube.com/live/pxSsAEwOTlA?si=A0XsB6WDDxsDzdaT
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu videonun tamamını izleyiver Hırbo , adam diyorki 117 tane 250 lik motor açtım aynı blok crf de de var ve kitlesi gayet sakin kullanan efendi insanlar ama onda da yaşanmış , güzel para kazandık diyor Allah Honda dan razı olsun diyor :D

https://www.youtube.com/live/pxSsAEwOTlA?si=A0XsB6WDDxsDzdaT

1 saat motomania izleyemem ben niki :)

Ok, 117, bence guzel rakam

Senin ingilizce gayet iyidir,makina muh oldugundan aratman gereken keyword leri de benden iyi bilirsin.
Rica etsem bu blokla ilgili sorun dunyada nasil karsilanmis bakabilir misin ?

Kullanici deneyimleri olsun, inceleme olsun..
Turkiyede bu bloktan x adet satildiysa tum dunyada bunun 500 kati falan satilmistir.ortalik yangin yeri olmali.

Dedigim gibi, ben bisey bulamadim.bir de sen bakiver ;)
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
606
Şu Hondayı boklayıp bilmemne kadar motora bindim diyenler yok mu ?

Ulan Honda'yı dünya kabul etmiş sen dandik desen ne olur olmasan ne olur
Yamaha da Kawa da Suzuki de dandik değildir
Honda'da değildir hepsi şahane makinelerdir

Yok bunlardan tutup Honda dandik abi
Hadi ordan lan

Honda'yı veya diğer Japon makineleri kötüleyen, acaba hangi ülkenin hangi markasını beğeniyor?

Not: Kullandığın niki, eğer 6 Ağustos 1945'te Hiroşima Şehri'ne ilk atom bombasını atmak için kullanılan, B-29 Superfortress modeli bombardıman uçağının adından esinlenerek aldı isen, bu uçağın adı Enola Guy değil, Enola Gay'dir.

https://en.wikipedia.org/wiki/Enola_Gay
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
İyi işte Türkçe ve gayet net motorun sıkıntısını da anlatmış neden krank kırıyor videonun içerisinde var , Yamaha R25 i de aynı kitle daha berbat bir şekilde kullanıyor onda neden krank kırmıyor ?
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
İyi işte Türkçe ve gayet net motorun sıkıntısını da anlatmış neden krank kırıyor videonun içerisinde var , Yamaha R25 i de aynı kitle daha berbat bir şekilde kullanıyor onda neden krank kırmıyor ?

Biri Yamaha biri Honda kıyaslamak bile abes...:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda'yı veya diğer Japon makineleri kötüleyen, acaba hangi ülkenin hangi markasını beğeniyor?

Not: Kullandığın niki, eğer 6 Ağustos 1945'te Hiroşima Şehri'ne ilk atom bombasını atmak için kullanılan, B-29 Superfortress modeli bombardıman uçağının adından esinlenerek aldı isen, bu uçağın adı Enola Guy değil, Enola Gay'dir.

https://en.wikipedia.org/wiki/Enola_Gay

Gay deyince aklima hemen biri geliyor eheh

Yav zileli orhan, ben seni cidden kalkamis saniyodum.
Bunun icin ozur dilerim,valla kotu bir niyetim yoktu. hayvanli basliklarin yuzunden oldu ama hep.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

İyi işte Türkçe ve gayet net motorun sıkıntısını da anlatmış neden krank kırıyor videonun içerisinde var , Yamaha R25 i de aynı kitle daha berbat bir şekilde kullanıyor onda neden krank kırmıyor ?

Ohoooo.biz simdi motomania yi referans aliyoruz :)
Cok basit bir googlelama istedim senden.

Bence baktin, ve bisey bulamadin ahaha
Yavvvvv bizde hata olmaz niki, karalama kampanyasi bu.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Ohoooo.biz simdi motomania yi referans aliyoruz :)
Cok basit bir googlelama istedim senden.

Bence baktin, ve bisey bulamadin ahaha
Yavvvvv bizde hata olmaz niki, karalama kampanyasi bu.


Motomania daki adam sempatik biri olmayabilir ama motosiklet hakkında bilgili ve doğru konuşan bir adam , en çok eleştirdiği ise reklam parası alıp dandik motorları güzelleyen yutuburlar , gerçi takip ettiğine ve izlediğine eminim ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motomania daki adam sempatik biri olmayabilir ama motosiklet hakkında bilgili ve doğru konuşan bir adam , en çok eleştirdiği ise reklam parası alıp dandik motorları güzelleyen yutuburlar , gerçi takip ettiğine ve izlediğine eminim ;)

:) Yok izlemiyorum gercekten.attigin videoyu da izlemedim.
Motorcu muhabetti 1 yil once bir konuya deginmisti,debriyajin biseyi buna neden oluyor falan demisti.

Allah bilir ayni seyden bahsetmistir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst