Turkiye de yasayip Honda yi kotuleyen nankor motorcular

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda ya sesleniyorum;
her firsatta Honda yi gommeye calisan turk motorcusuna artik hakettigi sekilde davranmalisiniz..acimayin bu kitleye..motorlarinizin fiyati avrupa daki rekabete gore cok dusuk kaliyor..

Crf250 rally i 32700 tl ye satmak nedir ya ?
Yurtdisinda 44.000tl ye satiliyor bu motor..daha bunun gibi bircok model var..acil duzenlenme yapin,yaranamazsiniz bu nankor turk motorcusuna..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin derdin ne?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

Neye kızdıysan o konunun başlığının altına yaz en ufak bir şey konu açmak nedir ?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
İki sene önce 20.000'di (lansman 19, sonrasında 21, ortalamasını aldım...)

Şubat 2020 TÜFE 448, Şubat 2018 TÜFE 333. Aradaki fark ~%35. 32.700 ile 20.000 arasındaki fark ~%63.

Matematik konuştu, yoruma gerek kalmadı...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
jQKST4.jpg
[/url][/IMG]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İki sene önce 20.000'di (lansman 19, sonrasında 21, ortalamasını aldım...)

Şubat 2020 TÜFE 448, Şubat 2018 TÜFE 333. Aradaki fark ~%35. 32.700 ile 20.000 arasındaki fark ~%63.

Matematik konuştu, yoruma gerek kalmadı...

Yav kardesim,adamlar her firsattini buldugunda honda yi gommuyolar

Bak mesela versys 300 61.600 tl
Suzuki vstrom 250 44500 tl

Ama yurtdisinda crf250l rally bu ikisinden de pahali !!

Simdi her firsatini bulduklarinda tofas mofas diye asagilayan,en kalitesiz japon diyerek haksiz yere itham edilen honda neden bunu 32.700 e satiyor..gecirsin yaaa.. deveye diken lazimm.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
129
Yav kardesim,adamlar her firsattini buldugunda honda yi gommuyolar

Bak mesela versys 300 61.600 tl
Suzuki vstrom 250 44500 tl

Ama yurtdisinda crf250l rally bu ikisinden de pahali !!

Simdi her firsatini bulduklarinda tofas mofas diye asagilayan,en kalitesiz japon diyerek haksiz yere itham edilen honda neden bunu 32.700 e satiyor..gecirsin yaaa.. deveye diken lazimm.

Abi kime kızdın bilmiyorum ama burdan ettiğin sitem bir şeye yaramaz.Ki dediğin motorlar crf250l klasmanın da motorlar değil. Yurtdışı fiyatında ise dolar ve euro bandında alındığında gayet makul fiyatlar.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Gardaş,

Sakin ol,otur hele ne içersin?

Çay?
Kahve?

Olay distirubütor mevzusu,

İki adet markanin arkasinda

....türkiye var.

Orneklerden birisi 250cc uzeri vergi bandinda
Digeri icin donanim ve kalite farki olabilir ama yinede bu rakamlar ciddi yuksek.

Şimdi,

Bir bardak çay daha istermisin?
Bak Yaninda kurupasta da var..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gardaş,

Sakin ol,otur hele ne içersin?

Çay?
Kahve?

Olay distirubütor mevzusu,

İki adet markanin arkasinda

....türkiye var.

Orneklerden birisi 250cc uzeri vergi bandinda
Digeri icin donanim ve kalite farki olabilir ama yinede bu rakamlar ciddi yuksek.

Şimdi,

Bir bardak çay daha istermisin?
Bak Yaninda kurupasta da var..

Hayir olay bu degil ki..

Kalite ve donanim farki varsa neden tum dunyada verys 300 yerine crf250 rally daha populer ? Spesifik bir ornek uzerinden gidiyor gibi gorunenilirim de nerdeyse tum modellerde durum boyle.

Acaba insanlar honda ya daha cok guveniyor olmasin ?

Anlatamazsin bu amator turk motorcusuna bunlari..

Forumda bir anket yapsak,cbr650r mi yoksa ninja 650 mi desek hatta fiyati ayni tutsak bile amatorler gider ninja der..

Halbuki cbr650r tum dunyada hem daha yuksek fiyati var hem de daha populer bir motor..daha bir ton ornek bulurum bunun gibi..

Ama is lafa geldi mi honda en dandik japon..hadi ordan amatorler sizi..
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hayir olay bu degil ki..

Kalite ve donanim farki varsa neden tum dunyada verys 300 yerine crf250 rally daha populer ? Spesifik bir ornek uzerinden gidiyor gibi gorunenilirim de nerdeyse tum modellerde durum boyle.

Acaba insanlar honda ya daha cok guveniyor olmasin ?

Anlatamazsin bu amator turk motorcusuna bunlari..

Forumda bir anket yapsak,cbr650r mi yoksa ninja 650 mi desek hatta fiyati ayni tutsak bile amatorler gider ninja der..

Halbuki cbr650r tum dunyada hem daha yuksek fiyati var hem de daha populer bir motor..daha bir ton ornek bulurum bunun gibi..

Ama is lafa geldi mi honda en dandik japon..hadi ordan amatorler sizi..

Olay o degil bu degil şu değil uzar gider,

Motosikletin tofaşi,cbf150 den turetilmis bir söz,

Kimse burada,150cc uzerindeki modellerine tofaş vs.demedi ben rastlamadim.

Yukarida yazdigim gibi,

Olay bulunulan ulkedeki popularite,servis,distributor aği,sss(satis sonrasi servis,yedek parca aği)

Bak usa da

2020 model

Cbr600RR 11.800usd
Gsx600 11.400 usd.
Ninja zx6R 11.000 usd
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak usa da

2020 model

Cbr600RR 11.800usd
Gsx600 11.400 usd.
Ninja zx6R 11.000 usd

Tamam iste ne guzel ornek vermisin levendcimm.

Simdi bir anket yapsak burda hangisini alirsin diye abartarak soyliyorum honda yi secen yuzde 15 i gecmez..

Neden ?

Yillarca motorlarini rakiplerinden cok daha ucuza satti burada.millet de saniyor ki honda en dandigi en kalitesizi..

Yukselt sunlarin fiyatini..acimaa yapistir gitsin.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Bizim ülkede pahalı olan daha iyidir algısı var halbuki 4 japonun da birbirine rakip olan motosikletlerinin yurtdışı satış fiyatı neredeyse aynı. pahalı olma sebebi tamamen bizim distribütörler.
Hondayı kötüleyen birini son mesajlarda görmüştüm. Honda olmasa adam Türkiye'de motosiklete binemeyecek birde laf söylüyor.
Şaşırmıyorum bizim milletin genetik özelliğidir ekmeğini yer ama ekmeğini yediği yeri kötülemeyi de ihmal etmez
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim ülkede pahalı olan daha iyidir algısı var halbuki 4 japonun da birbirine rakip olan motosikletlerinin yurtdışı satış fiyatı neredeyse aynı. pahalı olma sebebi tamamen bizim distribütörler.
Hondayı kötüleyen birini son mesajlarda görmüştüm. Honda olmasa adam Türkiye'de motosiklete binemeyecek birde laf söylüyor.
Şaşırmıyorum bizim milletin genetik özelliğidir ekmeğini yer ama ekmeğini yediği yeri kötülemeyi de ihmal etmez

Mobilden baglandigim icin begen secenegi yok burda..senden beklemezdim bu mesaji uzay istasyonu..helal olsun.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Tamam iste ne guzel ornek vermisin levendcimm.

Simdi bir anket yapsak burda hangisini alirsin diye abartarak soyliyorum honda yi secen yuzde 15 i gecmez..

Neden ?

Yillarca motorlarini rakiplerinden cok daha ucuza satti burada.millet de saniyor ki honda en dandigi en kalitesizi..

Yukselt sunlarin fiyatini..acimaa yapistir gitsin.

Şu hale bak yahu,

Gece gece erinmedim fiyat arastirdim,


İspanyada

Cbr1000RR fireblade 20.500 euro
Gsx1000R 21.300 euro

Guney amerika ve diger avrupa ulklerine detayli bakmadim

Ama daha once search yaparken latin amerika suzuki fiyatlari hondaya takla attiriyordu...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Hırbo, ne hondasi ne kalitesi görebileceğin tüm tarzları ve büyük ccleri satın aldım veya uzun süre dostlarımdan alıp kullandım hayatta görebileceğin en dandik japon hondadir. Sonrasinda yamahadir ki şuan fazer 1000 sahibi olarak ve zx10r,zx6r,fazer 800,r6,r1,cbr 1100xx,Nc750x dct sahibi olmuş ve yani sıra gsxr1000,gsxr 600,cbr650f,cbr600rr,cbr1000rr fazlasıyla kullanmış biri olarak. Diyebileceğim son laf şudur fren,hız,şase ve grenaj kalitesi,racing konforu, enjeksiyon yakıt cimriliği ve daha fazlası kawasakidedir. 21.motosikletim fazer 1000dir. 400 cc harici tüm ccleride kullanmış biri olarak. Türkiye ekonomisine gorede son olarak fazer1000 de karar kıldım. Şuan tüm piyasa sıkıntılı 2006 model fz1 50 bin tl o derece kötü. 2016 zx10r sahibi olmuş ve 110 bine satmıştım
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
kahrolsun pskolojisi düzgün olan insanlar
yaşasın tam bağımsız ruh hastaları. :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hırbo, ne hondasi ne kalitesi görebileceğin tüm tarzları ve büyük ccleri satın aldım veya uzun süre dostlarımdan alıp kullandım hayatta görebileceğin en dandik japon hondadir. Sonrasinda yamahadir ki şuan fazer 1000 sahibi olarak ve zx10r,zx6r,fazer 800,r6,r1,cbr 1100xx,Nc750x dct sahibi olmuş ve yani sıra gsxr1000,gsxr 600,cbr650f,cbr600rr,cbr1000rr fazlasıyla kullanmış biri olarak. Diyebileceğim son laf şudur fren,hız,şase ve grenaj kalitesi,racing konforu, enjeksiyon yakıt cimriliği ve daha fazlası kawasakidedir. 21.motosikletim fazer 1000dir. 400 cc harici tüm ccleride kullanmış biri olarak. Türkiye ekonomisine gorede son olarak fazer1000 de karar kıldım. Şuan tüm piyasa sıkıntılı 2006 model fz1 50 bin tl o derece kötü. 2016 zx10r sahibi olmuş ve 110 bine satmıştım

Tamam o zaman senden mantikli bir aciklama bekliyorum simdi.

Honda madem en dandik japon tum dunyada nasil oluyorda rakipleriyle benzer fiyatlarla bu motorlarini satmayi basariyor ?

Hatta cogu modelde rakiplerinin tozunu atiyor,nasil beceriyorlar bu isi sence ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

Şu hale bak yahu,

Gece gece erinmedim fiyat arastirdim,


İspanyada

Cbr1000RR fireblade 20.500 euro
Gsx1000R 21.300 euro

Guney amerika ve diger avrupa ulklerine detayli bakmadim

Ama daha once search yaparken latin amerika suzuki fiyatlari hondaya takla attiriyordu...

Levend sen beni hakli cikarmaya calisiyon sanirim :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Kimseyi hakli çikardiğim yok,

Hondanin hicbir modelini almadim,almamda.

Ben suziciyim.
Kawaya saygim sonsuzdur,nihayetinde ağır sanayidir.

2 teker muhendisliginde diger markalarin gelip kawanin elini,suzinin yanaklarini öpmesi lazim.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Dünyada hangi ülke de satılıyor çok cbf150mi cbr125 mi cb125 ace mi :) yabancı motosiklet forumların da Bi gez istersen ingilizcen varsa. Birde yabancı youtuberlari takip et bak bakalım hangisi honda kullanıyor. Bizim ülkede dağılan ne hondalar gördük meraklanma ve bizim ülkede çok satar honda çünkü bizin ülkenin alim gücü yerle bir.
 
Katılım
24 Eyl 2019
Mesajlar
57
Kimseyi hakli çikardiğim yok,

Hondanin hicbir modelini almadim,almamda.

Ben suziciyim.
Kawaya saygim sonsuzdur,nihayetinde ağır sanayidir.

2 teker muhendisliginde diger markalarin gelip kawanin elini,suzinin yanaklarini öpmesi lazim.

Bu kawa'nın, suzuki nin fazla yorulmamış ikinci el 250cc bir modelini alsak, işletme maliyeti dolayısıyla astarı yüzünden pahalı gelir mi öğrenci adam için soruyorum abi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dünyada hangi ülke de satılıyor çok cbf150mi cbr125 mi cb125 ace mi :) yabancı motosiklet forumların da Bi gez istersen ingilizcen varsa. Birde yabancı youtuberlari takip et bak bakalım hangisi honda kullanıyor. Bizim ülkede dağılan ne hondalar gördük meraklanma ve bizim ülkede çok satar honda çünkü bizin ülkenin alim gücü yerle bir.

Tesekur ederim hocam, boyle amatorce bir cevap bekliyordum zaten yaniltmadin beni :)

https://www.visordown.com/features/top-10s/top-10-best-selling-sports-bikes/2

İngiltere mesela..baska ulkeleri de sen bul ;)


Acip okuyamayanlar icin ozet;

57 adet zx10 satilirken 165 cbr1000rr satiliyor 2018 de..

Adamlar motordan anliyor yemin ederim :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst