Hayir olay bu degil ki..
Kalite ve donanim farki varsa neden tum dunyada verys 300 yerine crf250 rally daha populer ? Spesifik bir ornek uzerinden gidiyor gibi gorunenilirim de nerdeyse tum modellerde durum boyle.
Acaba insanlar honda ya daha cok guveniyor olmasin ?
Anlatamazsin bu amator turk motorcusuna bunlari..
Forumda bir anket yapsak,cbr650r mi yoksa ninja 650 mi desek hatta fiyati ayni tutsak bile amatorler gider ninja der..
Halbuki cbr650r tum dunyada hem daha yuksek fiyati var hem de daha populer bir motor..daha bir ton ornek bulurum bunun gibi..
Ama is lafa geldi mi honda en dandik japon..hadi ordan amatorler sizi..
Bu kawa'nın, suzuki nin fazla yorulmamış ikinci el 250cc bir modelini alsak, işletme maliyeti dolayısıyla astarı yüzünden pahalı gelir mi öğrenci adam için soruyorum abi?
Honda ya sesleniyorum;
her firsatta Honda yi gommeye calisan turk motorcusuna artik hakettigi sekilde davranmalisiniz..acimayin bu kitleye..motorlarinizin fiyati avrupa daki rekabete gore cok dusuk kaliyor..
Crf250 rally i 32700 tl ye satmak nedir ya ?
Yurtdisinda 44.000tl ye satiliyor bu motor..daha bunun gibi bircok model var..acil duzenlenme yapin,yaranamazsiniz bu nankor turk motorcusuna..
Naber la arkadaslar,napiyonuz ?
Aklima 3 sene önce açtigim başlik geldi.Aslinda basliklarimi hortlatmak gibi bir adetim yoktur,ama ne kadar vizyonlu bir adamimisim ya
Honda ve hatta yamaha beni dinlemis, turk motorcusunu kapida,kuyrukta surunduruyor.Honda esengul satis temsilcisine bile ulasilamiyor ahaha
Onu gectim,Honda testi icin millet birbirini yiyor eheh
Eeeee nankor turk motorcusu akillanacak,.hayati guzellestiren mis gibi modelleri ucuza sunarken "ayy honda mi ? geri donusturulmus celik kullaniyor motorlarinda" , "amerikada zenciler biniyor" , "motorlari heyecanlandirmiyor!"
denilirken, simdi millet almak icin rusvet veriyor rusveeet.
Ahaha,boyle devam.acimak yok bunlara honda,yamaha(hadi seni de kattim).zaten yuzde 52 veren millette ne kadar dayarsan o kadar kiymete binersin..Sakin bol bol motor getirmeyin...deveye diken lazim.
Naber la arkadaslar,napiyonuz ?
Aklima 3 sene önce açtigim başlik geldi.Aslinda basliklarimi hortlatmak gibi bir adetim yoktur,ama ne kadar vizyonlu bir adamimisim ya
Honda ve hatta yamaha beni dinlemis, turk motorcusunu kapida,kuyrukta surunduruyor.Honda esengul satis temsilcisine bile ulasilamiyor ahaha
Onu gectim,Honda testi icin millet birbirini yiyor eheh
Eeeee nankor turk motorcusu akillanacak,.hayati guzellestiren mis gibi modelleri ucuza sunarken "ayy honda mi ? geri donusturulmus celik kullaniyor motorlarinda" , "amerikada zenciler biniyor" , "motorlari heyecanlandirmiyor!"
denilirken, simdi millet almak icin rusvet veriyor rusveeet.
Ahaha,boyle devam.acimak yok bunlara honda,yamaha(hadi seni de kattim).zaten yuzde 52 veren millette ne kadar dayarsan o kadar kiymete binersin..Sakin bol bol motor getirmeyin...deveye diken lazim.
Naber la arkadaslar,napiyonuz ?
Aklima 3 sene önce açtigim başlik geldi.Aslinda basliklarimi hortlatmak gibi bir adetim yoktur,ama ne kadar vizyonlu bir adamimisim ya
Honda ve hatta yamaha beni dinlemis, turk motorcusunu kapida,kuyrukta surunduruyor.Honda esengul satis temsilcisine bile ulasilamiyor ahaha
Onu gectim,Honda testi icin millet birbirini yiyor eheh
Eeeee nankor turk motorcusu akillanacak,.hayati guzellestiren mis gibi modelleri ucuza sunarken "ayy honda mi ? geri donusturulmus celik kullaniyor motorlarinda" , "amerikada zenciler biniyor" , "motorlari heyecanlandirmiyor!"
denilirken, simdi millet almak icin rusvet veriyor rusveeet.
Ahaha,boyle devam.acimak yok bunlara honda,yamaha(hadi seni de kattim).zaten yuzde 52 veren millette ne kadar dayarsan o kadar kiymete binersin..Sakin bol bol motor getirmeyin...deveye diken lazim.
Şu Hondayı boklayıp bilmemne kadar motora bindim diyenler yok mu ?
Ulan Honda'yı dünya kabul etmiş sen dandik desen ne olur olmasan ne olur
Yamaha da Kawa da Suzuki de dandik değildir
Honda'da değildir hepsi şahane makinelerdir
Yok bunlardan tutup Honda dandik abi
Hadi ordan lan
Şu Hondayı boklayıp bilmemne kadar motora bindim diyenler yok mu ?
Ulan Honda'yı dünya kabul etmiş sen dandik desen ne olur olmasan ne olur
Yamaha da Kawa da Suzuki de dandik değildir
Honda'da değildir hepsi şahane makinelerdir
Yok bunlardan tutup Honda dandik abi
Hadi ordan lan
https://youtu.be/KZDpYhfjumw?si=VnFEC5XaSPiFjlc2
Alemin kralı Honda 28.000 km de krank kesmiş bu kaçıncı..
.....Ahaha niki alemsin valla.
Simdi bir apacinin elinde bakiminin nasil yapildigi belli olmayan,nasil bir yag koydugunu bilmedimiz,ustune ustluk hayvanlar gibi kullanan biri cbr250 de krank kirdi diye bu basligi hortlatman hic hoş olmadi diyemem, çunku bu baigi cok seviyorum
Bak yanlis anlasilmasin, honda kusursuz makina yapar demiyorum.tasarimda hata da olabilir.
Ama zamaninda bu krank kirma isini yabanci forumlarda arattim, vallahi de bizden baska sikayet eden duymadim.
İstersen sen de bir arat,hak vereceksin.
Şu videonun tamamını izleyiver Hırbo , adam diyorki 117 tane 250 lik motor açtım aynı blok crf de de var ve kitlesi gayet sakin kullanan efendi insanlar ama onda da yaşanmış , güzel para kazandık diyor Allah Honda dan razı olsun diyor
https://www.youtube.com/live/pxSsAEwOTlA?si=A0XsB6WDDxsDzdaT
Şu Hondayı boklayıp bilmemne kadar motora bindim diyenler yok mu ?
Ulan Honda'yı dünya kabul etmiş sen dandik desen ne olur olmasan ne olur
Yamaha da Kawa da Suzuki de dandik değildir
Honda'da değildir hepsi şahane makinelerdir
Yok bunlardan tutup Honda dandik abi
Hadi ordan lan
İyi işte Türkçe ve gayet net motorun sıkıntısını da anlatmış neden krank kırıyor videonun içerisinde var , Yamaha R25 i de aynı kitle daha berbat bir şekilde kullanıyor onda neden krank kırmıyor ?
Honda'yı veya diğer Japon makineleri kötüleyen, acaba hangi ülkenin hangi markasını beğeniyor?
Not: Kullandığın niki, eğer 6 Ağustos 1945'te Hiroşima Şehri'ne ilk atom bombasını atmak için kullanılan, B-29 Superfortress modeli bombardıman uçağının adından esinlenerek aldı isen, bu uçağın adı Enola Guy değil, Enola Gay'dir.
https://en.wikipedia.org/wiki/Enola_Gay
İyi işte Türkçe ve gayet net motorun sıkıntısını da anlatmış neden krank kırıyor videonun içerisinde var , Yamaha R25 i de aynı kitle daha berbat bir şekilde kullanıyor onda neden krank kırmıyor ?
Ohoooo.biz simdi motomania yi referans aliyoruz
Cok basit bir googlelama istedim senden.
Bence baktin, ve bisey bulamadin ahaha
Yavvvvv bizde hata olmaz niki, karalama kampanyasi bu.
Motomania daki adam sempatik biri olmayabilir ama motosiklet hakkında bilgili ve doğru konuşan bir adam , en çok eleştirdiği ise reklam parası alıp dandik motorları güzelleyen yutuburlar , gerçi takip ettiğine ve izlediğine eminim![]()