Buraya üye olduğumda 45 yaşındaydım şimdi 50 yaşındayım. Bundan sonra saymayacağım, hep 50 kalayım.![]()
50 yaş iyidir abi,her yaşin ayri bir güzelligi var..sagligin keyfin yerinde olsun..gerisi hikaye..
Bende 2008 de motosiklet sektorunde çalisirken bir uyelik almiştim,yorum,konu falan açmamiştim,geriye donuk uyeligime ulaşamadim.
2016 dan beri buradayim 5 yil geçmiş,şimdi yaş 37.
Son düzenleme: