siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Buraya üye olduğumda 45 yaşındaydım şimdi 50 yaşındayım. Bundan sonra saymayacağım, hep 50 kalayım. :)

50 yaş iyidir abi,her yaşin ayri bir güzelligi var..sagligin keyfin yerinde olsun..gerisi hikaye..

Bende 2008 de motosiklet sektorunde çalisirken bir uyelik almiştim,yorum,konu falan açmamiştim,geriye donuk uyeligime ulaşamadim.

2016 dan beri buradayim 5 yil geçmiş,şimdi yaş 37.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Geç kalıyorsun müdür..:queen:
10 aralıkta yalovaya gelebilirim belkim. Eger çağırır yemek ısmarlarım dersen kesin gelirim. Harb-iş tesislerine gelmeyi düşünüyorum.kacip görüşmeyi isterim.

Nedemek Bi alo de yeter dostum. Mutlaka ara köfte yerük :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Buraya üye olduğumda yaşım 20 idi. Henüz ehliyetim bile yoktu. Önce Gelişim sürücü kursundan İbrahim Abi'yi buldum. O zamanlar A2 şimdi A sınıfı olan ehliyetimi aldım. Tabi o zamanlar "Mondial MCT mi alayım, Regal Raptor mu alayım?" diye düşünürken Tam 15 yıl geçmiş ve şu an 35 yaşındayım. Bu zamana kadar 17 motosiklet sahibi olmuş, yüzlerce arkadaş edinmiş ve on binlerce kilometre yol yapmışım.

Geçmişe baktığımda iyi ki çevremi dinlemeyip bu tutkuyu hayata geçirmişim. Çünkü günümüz şartlarında artık motosiklet bile almak zor. Bu tutkuyla yeni tanışan birisi geçmişteki fiyatları pek bilmedikleri için normal gelebilir. Ama açıkçası ben 0 km plaka dahil 3550 liraya aldığım MCT' nin yürümeyenine bile 5 - 6 bin istenen, 2012 yılında 6250 liraya aldığım az masraflı olarak alıp, onarıp 9000 liraya sattığım Kawasaki VN800'ü 50 bin bandında görmek açıkcası beni üzüyor. Bu, kimin suçu veya değil tartışması başlatmak istemiyorum. Ancak, yeni ve hevesli olan kardeşlerimiz için üzülüyorum. Hedefledikleri motorlar artık Kaf Dağı'nın ardında.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
siteye üye olduğumda reşit olmama 19 gün vardı :mrgreen:

yine de benim motosiklete ilk merak saldığım yıllar olan 2010'ların başında aldığım tadı hiçbirşeyden almıyorum. ekonomi bozuldu, motorların boyutları da porsiyonlar gibi küçüldü, herşey daha da yapaylaştı. halbuki istanbul'da organize sanayideki buz gibi bir ofis odasında, kayanayan bayat çay kokusu altında bu siteye üye dahi değilken cbr250 başlığını okumaktan deli zevk alırdım.

bana bu forumu sevdiren ilk başlık da cbr250 başlığıydı zaten. ne keyif alırdım be o zamanlar o başlığı okumaktan. cbr 250'yi kullanmamın hayalini falan kurarken bir yandan da o başlığı okurdum. yeni motoru alanlar gıcır gıcır fotoğrafını falan koyardı. sanki kendim almışçasına hoşuma giderdi.

ve bana motoru sevdiren, öğrettiklerini uygulamam sayesinde çok defa totomu kurtardığım, altın abim göçtü gitti. ondan sonra hiçbirşey de eskisi gibi olmadı zaten.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bugün üye olalı 12 yıl olmuş.
Harika insanlar tanıdım buradan. Hala görüştüğüm, abi, kardeş dediğim güzel insanlar...
Keşke hiç tanımasaydım dediklerim de oldu, ama onların pek önemi yok :)
Onlarca konu açmışım, kimi milyon defa görüntülenmiş.
İyi-kötü katkı sağlamışız buraya. Birilerine faydalı olabildiysek ne mutlu.
Sosyal medya platformları arttıkça Facebook grupları, Instagram maalesef tüm forumları öldürdü.
Yine de motosiklet ile ilgili bir şey öğrenmek istediğimde ilk buraya bakıyorum.
Geçmiş konularda harika ansiklopedik bilgiler var.
Üstelik sosyal medya raconuna hala alışamadım.
Facebook gruplarında soru sorduğumda; kral, üstad, reis, başkan gibi ünvanlarla hitap edilmesi çok saçma geliyor.
Velhasıl, motosiklet.net iyidir.
Hatırası, mazisi vardır.
Herkese selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Üyelik tarihimi şuraya bırakıyor ve çekiliyorum :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
18 yıl olmuş.
18 koca yıl...
2005 yılında emekli olduğumda motosiklet zevkimi daha bir keyfime göre yaşama kararı aldım ve bir öneriyle M.T'ye üye oldum. O gün bu gündür hep buralardayım.
Son yıllarda çok aktif olamasam da günde en az beş-on kez girip çıkarım.

Forumların sosyal medya mecraları karşısında varlığını korumakta zorlandığı doğrudur. (Benim de kurduğum bir forum var ve maalesef kullanımı çok düştü. Oradan biliyorum)

Hiç sosyal medya hesabım olmadı. Belki bizim de pek geçerliliğimiz kalmamıştır. Ondandır sosyal medya uyumsuzluğumuz.
Ama ben hep forumlarımızı evimiz, sosyal medya mecralarını otel gibi görmüşümdür.

Ben, uzun yıllar önce yaptığım gezi raporlarına forumlar sayesinde ulaşabiliyorum. Ama sosyal medya mecralarındaki paylaşımlar ikindi güneşi gibi, sabun köpüğü gibi kısa sürede yok olup gidiyor. (Kullananlar öyle diyor)

İlk yıllardan beri M.T sayesinde tanıştığım, ve hala samimi arkadaşlığımın devam ettiği insanlar var. Ve ben bu durumdan oldukça memnunum. :thumleft:
M.T'ye vefa borcum hiç bitmeyecek... :cat:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Bugün üye olalı 12 yıl olmuş.
Harika insanlar tanıdım buradan. Hala görüştüğüm, abi, kardeş dediğim güzel insanlar...
Keşke hiç tanımasaydım dediklerim de oldu, ama onların pek önemi yok :)
Onlarca konu açmışım, kimi milyon defa görüntülenmiş.
İyi-kötü katkı sağlamışız buraya. Birilerine faydalı olabildiysek ne mutlu.
Sosyal medya platformları arttıkça Facebook grupları, Instagram maalesef tüm forumları öldürdü.
Yine de motosiklet ile ilgili bir şey öğrenmek istediğimde ilk buraya bakıyorum.
Geçmiş konularda harika ansiklopedik bilgiler var.
Üstelik sosyal medya raconuna hala alışamadım.
Facebook gruplarında soru sorduğumda; kral, üstad, reis, başkan gibi ünvanlarla hitap edilmesi çok saçma geliyor.
Velhasıl, motosiklet.net iyidir.
Hatırası, mazisi vardır.
Herkese selamlar.
rabbim nasip ettiği sürece çok yol yapıcaz uğur kardeşim :rendeer: :bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

18 yıl olmuş.
18 koca yıl...
2005 yılında emekli olduğumda motosiklet zevkimi daha bir keyfime göre yaşama kararı aldım ve bir öneriyle M.T'ye üye oldum. O gün bu gündür hep buralardayım.
Son yıllarda çok aktif olamasam da günde en az beş-on kez girip çıkarım.

Forumların sosyal medya mecraları karşısında varlığını korumakta zorlandığı doğrudur. (Benim de kurduğum bir forum var ve maalesef kullanımı çok düştü. Oradan biliyorum)

Hiç sosyal medya hesabım olmadı. Belki bizim de pek geçerliliğimiz kalmamıştır. Ondandır sosyal medya uyumsuzluğumuz.
Ama ben hep forumlarımızı evimiz, sosyal medya mecralarını otel gibi görmüşümdür.

Ben, uzun yıllar önce yaptığım gezi raporlarına forumlar sayesinde ulaşabiliyorum. Ama sosyal medya mecralarındaki paylaşımlar ikindi güneşi gibi, sabun köpüğü gibi kısa sürede yok olup gidiyor. (Kullananlar öyle diyor)

İlk yıllardan beri M.T sayesinde tanıştığım, ve hala samimi arkadaşlığımın devam ettiği insanlar var. Ve ben bu durumdan oldukça memnunum. :thumleft:
M.T'ye vefa borcum hiç bitmeyecek... :cat:

çok güzel özetlemişsin abi dediğin gibi burası bam başka kol kırılır yen içinde kalır misali
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
Siteye üye olduğumda 37 yaşındaymışım, şimdi 51.. 14yil olmuş! Neara oldu nasıl oldu??
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
vay be zaman ne çabuk geçiyor
üye olduğumda 31 yaşındaydım bende şimdi ise 48
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
43-26=17
0,17 asırlık bilgi ve birikimimle, siz değerli mt üyelerini saygı sevgi ve muhabbetle... merhaba
yaşım ortaya çıkmış mıdır? matematiği 5 olan birine denk gelmesek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst