Hüzünlü Bir Anırma Hikayesi...Delikanlı Eşşek Site Önünde Anırır...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gültekin;470406' Alıntı:
:p
neyse... sen kaset çalışmalarına devam et...:queen:


Kanka ben anırmaya razıyım...mööölerimde...gocunmam...Ama Çin malı motorum olmasın başka ihsan istemem...


Ben paşa paşa anırırım abicim...aaaaiiiii...Benim kasedimi alan bir eşşek olur...Ama sen Mondi 125 kt yi kime kaktırcan....:queen:

yaww mete abi yarıldım yaww cevaplarına ne



adamsın :silent:



yafff




:queen: :queen: :queen: :queen:


Ne adamı birader...Eşşeğiz diye bas bas bağırıyoruz burada...Lütfen bi ayrıcalığımız farkımız olsun...:queen: :wiinkk:

mete senin konu popülerliğini hiç kaybetmiyo.Top 10 da bir numarasın hit olmuşsun valla.puhahah


Baba hiç kaygım olmuyo zirveye çıkmak için...:)


Zaten zirvede doğmuşum...:queen: :p


zirve mirve hikaye baba...


Senin sevgindir beni ayakta tutan...Dünya yalan olmuş alem şerefsiz dolu...Bir karanlık dünyada sizleri tanıdım işte bana ışık oldunuz...Sevgide karşılıklı saygıda...kompleks bilmem insan ayırmam yeni üye eski üye bilmem...neysek oyuz işte...ucuz şovlarıda sevmem...paylaşırım herşeyi sizlerle...




Ulan bugün ne yazayımda dikkat çekeyim demiyom valla...adım hıdır içimden gelenler budur...Bu samimiyet Hakkariye ulaşıyorsa ne mutlu bana...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geçmiş olsun Mete_han arkadaşım.Bizede ders oldun valla.Bu modlar adamı anırtıyomuş vesselam!:cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ben anlamıyorum neden sürekli bu konuya mesaj yazıp en başa taşıyorsunuz; bırakın mesaj yazmayı da en alta düşsün kaybolsun gözlerden :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Olay plan aşamasındayken:
anrjq0.jpg


:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geçmiş olsun Mete_han arkadaşım.Bizede ders oldun valla.Bu modlar adamı anırtıyomuş vesselam!:cherry:


İbreti alem olsun valla...Ben anırdım siz anırmayın...:)

Kanka senin avatar hakkında bayağı polemik çıktı...O zamanın havacılarımı yoksa dilencilermidir diye...

ben anlamıyorum neden sürekli bu konuya mesaj yazıp en başa taşıyorsunuz; bırakın mesaj yazmayı da en alta düşsün kaybolsun gözlerden :cherry:


3 gün burdan epmek çıkar bana kanka...:p


olcan resimler için sağol...Kapıcı kankamı ziyarete gitcem bir ara zaten...süprüz yapcam...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim ne hakkarisi bea,sınırı aştı irana kadar ulaştı,öpüyorum seni
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ulan ben burda sıcak yatağımda yatarken sen oralarda napıyon yav...Hakkın ödenimi senin dostum...Hakkını kim ödeyebilir...


şehitlere uzanan diller kopar baba...yan gelip yatmıyon dimi oralarda...:p :wiinkk:


hadi bende zıbarıyorum...bayramda sitede ol bayramlaşalım...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
olcan resimler için sağol...Kapıcı kankamı ziyarete gitcem bir ara zaten...süprüz yapcam...:wiinkk:
Resimler:silent:...
1 tane olunca -ler takısına gerek olmuyor sanki:p

Dikkat et daha büyük sürprizle karşılaşma.İran'dan öte geçmemiş ününü Avustralya'lara kadar duyurma...:queen:
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne deyim kardeşim bu sözlerle bitirdin beni,damardan enjekte ettin,

hakkaride yatsan ne olur yatmasan ne olur,

hakkari akşamları bir başka oluyor,hele birde aylardan ekim ise valla çok soğuk oluyo,
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mete kardeş kasedin çoğaltılmışından isteriz haaaa....
Ama pek yanık okuyon valla içini eritiyon adamın. Derdin varsa aç bize olmuyo vallaa. :queen: elimizden ne geliyosa yapalım........:queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Resimler:silent:...


ne resmi birader...Fotoğraf diyecektin herhalde...:p

ne deyim kardeşim bu sözlerle bitirdin beni,damardan enjekte ettin,

hakkaride yatsan ne olur yatmasan ne olur,

hakkari akşamları bir başka oluyor,hele birde aylardan ekim ise valla çok soğuk oluyo,



Sen İstanbula gelde...Sana Boğaza nazır yemek ısmarlayayım...Bütün stresini atarsın...


Şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını satayım...:wiinkk:

Mete kardeş kasedin çoğaltılmışından isteriz haaaa....
Ama pek yanık okuyon valla içini eritiyon adamın. Derdin varsa aç bize olmuyo vallaa. :queen: elimizden ne geliyosa yapalım........:queen: :queen:


kanka 3 kuruşa talimiz...istiap haddi diye bir şey yok...sigorta yok...ikramiye yok...sıkıntı çok...Benim AJDAR'dan neyim eskik...söylesene allasen...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ne resmi birader...Fotoğraf diyecektin herhalde...:p





Sen İstanbula gelde...Sana Boğaza nazır yemek ısmarlayayım...Bütün stresini atarsın...


Şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını satayım...:wiinkk:




kanka 3 kuruşa talimiz...istiap haddi diye bir şey yok...sigorta yok...ikramiye yok...sıkıntı çok...Benim AJDAR'dan neyim eskik...söylesene allasen...:queen:

valla fazlan bilem var... kuyruğun ve kulakların:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Birader o nasıl söz,Ajdar denilen yaratığın,canlılar aleminden eksiği vardır,fazlası yoktur.:pale:


Dün akşam Beyazıt abisi sahap çıktı ona yanarım...ne diyim...


Alpcan Midasın kulakları eşşek kulaklarııı...masalı geldi aklıma...ne alakaysa...:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Dün akşam Beyazıt abisi sahap çıktı ona yanarım...ne diyim...


Alpcan Midasın kulakları eşşek kulaklarııı...masalı geldi aklıma...ne alakaysa...:queen:


Valla malummu oldu nee:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

:queen: Bu arada öğrenebildinizmi mustinin çiziğiini?
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Deveden hacı olmaz varmakla Mekke'ye
Eşekten derviş olmaz taş taşımakla tekkeye... Diye bir laf vardı eskiden:p :mrgreen:

Harika bir söz. Aklıma rahmetli büyük babamın bir sözü geldi

"Düşünmeden s..maya oturan, do...la do..la taş ararmış" derdi.

konu ile alakalı olsun diye yazmadım mete can üstüne alınmayasın.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla malummu oldu nee:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

:queen: Bu arada öğrenebildinizmi mustinin çiziğiini?


onlıneda danger0 var...Onunda siteyle pek ilgisi yoktur...Yani vardırda hayalet mod diyelim...Cratoda ayrılmış beyler yoğun iş temposu vs...ulan millet zaman bulamıyor siteye biz maymunda oluyoz eşekde oluyoz...

Harika bir söz. Aklıma rahmetli büyük babamın bir sözü geldi

"Düşünmeden s..maya oturan, do...la do..la taş ararmış" derdi.

konu ile alakalı olsun diye yazmadım mete can üstüne alınmayasın.


yok yok hoşuma gitti valla...:p

Ertuğrul_Öz;471415' Alıntı:
video yokolmuş ?



vido burada...

http://www.youtube.com/watch?v=tUTGYeb7xOo


aaa harbiden videoda uçmuş valla...



topiğimi diyon yoksa...ben farketmedim...len yoksa bunlar azar falanmı işitti Erhan'dan...üyelerle neden içili dışlı el ense oluyonuz diye...:queen:

Gültekin;471419' Alıntı:
watergun
yıktın haneyi, eyledin viran...:queen: :queen: :pr: :queen:


Güldiken bak araya bayram girdi...Senin motorun satılmayacağı 4 gün daha belli artık...Ama noterler kapalı diye hacım...motoruna lafımız yok...O birrr mondııalll...Len Gültepede oturuyomuşun...nerdesin ...bende seyrantepedeyim...buluşak lan...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Buraya forum kurallarına aykırı olmadan yazdığım yazıyı sayın modlar' dan birisi silmiş kesinlikle hiçbir forum kuralına aykırı bir içeriği olmayan yazım keyifi bir uygulama ile editlemek biryana silindi

bu zaman kadar en ufak bir uyarı bile almadım çünki herkes bir birey ve okununan forum kurallarından sonra herkes kendinden sorumlu ben şahsen mesaj içeriklerinde çok dikkatli davrandım bu zamana kadar

kesinlikle hakaret veya başka aykırı bir içeriği olan mesajım gereksiz yere silinince benimde aklıma şu soru geldi bu kadar içeriğe aykırı mesaj söz konusu iken silinmemesi gereken mesajlar silinince demekki insan forumdan uzaklaşıyor

forumu bundan sonra adece bilgi amaçlı takip edeceğim üyeliğimin silinip silinmemesi yetkili arkadaşların insiyatifinde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst