- Katılım
- 10 Ara 2015
- Mesajlar
- 5,023
- Motosikleti
- Tiger1200, Tvs Apache
abi çocuk bu yazdığını okuyacağına gider ehliyete yazılır, hacca gider, namaz kılar, zekat verir. Okumayı çok seven ben bile dayanamadım affet![]()
şimdi:
eğitimsiz şekilde trafikte motosiklet sürmek yanlış tabi ve kızmakta haklı millet ama diyorum ki Türkiye de ehliyet pek bir halta yaramıyor bence, ehliyeti süs için veriyorlar gibi... Ehliyet vermemeleri gereken kişiler ehliyet alıyorlar ayrıca...
birde şu var ki ehliyet aldıktan sonra bu çocuğun sürüş şekli mi değişecek? kursta güvenli sürüş eğitimi mi veriliyor? ehliyet kursu pek işe yaramıyor, formalite icabı var ve şu anda ticarete dökmüşler yani en büyük amaç milletten para indirmek.
şahsen benim imkanım yoktu, istanbul trafiğinde her gün işe gidip geliyorum ve kaza riskim çok yüksek, ben ehliyet ve sigorta için mecburum, ama istanbul gibi kalabalık olmayan bir yerde yaşasam elimden geldiği kadar vergilerden kaçarım...
......................
yani bana ehliyet bir şey katmadı, sadece hükümete ceza adı altında sürekli haraç ödememek için gittim ehliyet denilen zımbırtıya bir kez para verdim yani haraç verdim ve devamlı haraç ödemekten kurtuldum.
edit: uzun mesaj yazma etkinliği yapalım forumda, belirli günlerde herkes uzun mesaj yazsın.
edit2: bir musibet bin nasihatten iyidir, bence eğitimde kaza simulasyonuna sokulmalı sürücüler... kazanın travmalarını ehliyet almadan önce millet yaşasın ki ona göre sürme şekilleri değişsin... zira mevcut sistem işe yaramıyor bence.
Son düzenleme: