İstanbulda ehliyetsiz motor sürmek

Katılım
15 Mar 2021
Mesajlar
27
Yaşım 15 12 imden beri sürüyorum 3 tane motorum oldu simdi ise 125 cc lik bir kuba tk 03 üm var ama bu sefer köyde degil istanbul silivride sürmek zorundayım sizce ne yapmalıyım (1 sene bekleyemem 2023 ağustosta ehliyet alıcam okula onla gitmem lazım )
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Batuhancım : Bizden ne dememizi bekliyorsun ? Kanuna aykırı aksiyon listesi mi cıkaralım sana ?

Efendi efendi zamanını bekle, ehliyetini al .

Merak etme çok kız tanıyacaksın ilerki ömründe, acele etme :) Hem bak kızlar aklı basında cocuklardan hoşlanıyormus diyorlar , ben öyle duydum.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Delikanlı ne dememizi bekliyorsun?

1- Ehliyetsiz kullanma. Ceza yersin.
2- Ehliyetsiz kullanırken sakın bana ve sevdiklerime çarpma "sopa" yersin. :D
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Hırsızlar kol gibi disarda geziyorlar. Hicbir sey olmaz. Yatirim tavsiyesi degildir.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Ehliyetsiz trafikde kazaya karışırsan, işte burda pandora açılır.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
İnşallah yakalanirsin, birinin canına kast edersin basın beladan kurtulmaz inşallah. Hapislerde curursun..

Ne gerizekalı bir millet olduk?! Biri yok 10 promil yüzünden araba ehliyetine el konuldu gibisinden başlık açar biri başka başka saçmalar.

Yakında... Halama sulansam çocuğum olsa ne ceza alırım falan gibi başlıklar bekliyorum. Ha gayret.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
İnşallah yakalanirsin, birinin canına kast edersin basın beladan kurtulmaz inşallah. Hapislerde curursun..

Ne gerizekalı bir millet olduk?! Biri yok 10 promil yüzünden araba ehliyetine el konuldu gibisinden başlık açar biri başka başka saçmalar.

Yakında... Halama sulansam çocuğum olsa ne ceza alırım falan gibi başlıklar bekliyorum. Ha gayret.

Yaş 15
sizce ne yapmalıyım
geyet düzgün sormuş.
 
Katılım
15 Mar 2021
Mesajlar
27
Toplu taşıma benim okuluma gitmiyor dag başında

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

Abi dedimki ne yapmalıyım sen beddua etmişsin one

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

Batuhancım : Bizden ne dememizi bekliyorsun ? Kanuna aykırı aksiyon listesi mi cıkaralım sana ?

Efendi efendi zamanını bekle, ehliyetini al .

Merak etme çok kız tanıyacaksın ilerki ömründe, acele etme :) Hem bak kızlar aklı basında cocuklardan hoşlanıyormus diyorlar , ben öyle duydum.
Abi amacım kız olsa motor sürmem

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

Yaş 15
sizce ne yapmalıyım
geyet düzgün sormuş.

Bende onu anlamadım adam beddua etmiş resmen

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

Bide sanırsam siz yeni başladığımı düşünüyorsunuz instagramdan bakabilirsiniz
:yzfbatux
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Mar 2022
Mesajlar
221
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaşım 15 12 imden beri sürüyorum 3 tane motorum oldu simdi ise 125 cc lik bir kuba tk 03 üm var ama bu sefer köyde degil istanbul silivride sürmek zorundayım sizce ne yapmalıyım (1 sene bekleyemem 2023 ağustosta ehliyet alıcam okula onla gitmem lazım )


Eğer anne ve baba hayattalarsa onlara acı yaşatmaman, onlara sorun yaşatmaman için şimdilik bu sevdadan uzak durmanda fayda var. Bisiklet ile gidip gel, olmadı toplu taşıma için bir yerlerle görüş, olmadı sana yakın yerde yaşayan başka öğrenciler varsa beraber hareket et, olmadı belediyeye yaz, olmadı konu komşu birilerini bul bıraksınlar seni, olmadı okul yönetimiyle görüş. Eğer amacın gerçekten okumaksa bunu hakkıyla yapmanı öneririm.

Ayrıca soru ciddi ciddi mi soruluyor, yoksa geyik mi emin olamamakla birlikte ola ki gerçek bir soruysa genç arkadaşa en azından belki yararı olur düşüncesiyle cevap verilmesi en doğrusu sanırım.
 
Katılım
15 Mar 2021
Mesajlar
27
Eğer anne ve baba hayattalarsa onlara acı yaşatmaman, onlara sorun yaşatmaman için şimdilik bu sevdadan uzak durmanda fayda var. Bisiklet ile gidip gel, olmadı toplu taşıma için bir yerlerle görüş, olmadı sana yakın yerde yaşayan başka öğrenciler varsa beraber hareket et, olmadı belediyeye yaz, olmadı konu komşu birilerini bul bıraksınlar seni, olmadı okul yönetimiyle görüş. Eğer amacın gerçekten okumaksa bunu hakkıyla yapmanı öneririm.

Ayrıca soru ciddi ciddi mi soruluyor, yoksa geyik mi emin olamamakla birlikte ola ki gerçek bir soruysa genç arkadaşa en azından belki yararı olur düşüncesiyle cevap verilmesi en doğrusu sanırım.

Geyik yapmıyorum ciddi soruyorum
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Değerli kardeşim, fikrimizi sormuşsun da bu platformda "ehliyet yaşını bekle, ehliyetini al ve okuluna rahat rahat git" ya da "toplu taşıma, okulun servisini kullan" harici her türlü cevap seni suça teşvik etmemiz anlamına gelmektedir.

Silivri dediğin yerin göbeğinde trafik kontrol noktası vardır, Silivri dediğin yerde dana gibi cezaevi vardır. Silivri'nin her bölgesi emniyet güçlerinin var olduğu bir bölgedir. Şimdi sana "kardeşim tenhalardan , şuralardan şu saatler arasında okuluna git" desek, öyle bir dünya yok, 1 sene içinde en az 10 kere polise yakalanacaksın, reşit değilsin, motosikletin de ailenin adınaysa sana değil, olan onlara olacak. Sen bence 1 seneliğine başka bir çözüm bul.
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
kuba tk 03 50 cc motordur normalde ya 16 yı bekle ehliyet al ya da bisiklet .Ehliyetsiz araç kullanmanın cezası 3000 lira hem sana hem araç sahibine haberin olsun.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Zorunda değilsin, toplu taşıma kullan.

+1. Toplu taşıma gitmeyen okul hangi okulmuş öyle? Bisiklet kullanabilirsiniz, muhtardan yardım isteyebilirsiniz. Olmadı mı? Ibb'ye yazın. Bir giden sizi yakın yere bırakır arkadaşlarınıza dahil olursunuz. Ehli olmadığınız birşeyi bilmeniz o işi yapabileceğiniz anlamına gelmiyor. Yolda bir insana çarpsanız kaza yapsanız, bu defa da kalkıp "ne olur beni bırakın öğrenciyim" dersiniz. Peki aynısı sana olsa, sizin ailenize? Canlıların hepsi için var bu. Tepkiniz, şu yazdıklarınıza yanıt veriyor mu?

Motosiklet.net'te olmaması gereken bir başlık.
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
98
Motosikletimi satıp yeni motosiklet aldım. Ehliyetim A2. A ehliyetim olmadığı için koydum garaja bıraktım.
Kaza yapmadın, kimseye zarar vermedin diyelim. 3 kez çevirmeden kaçsan 4.ye yakalanırsın. Bazı günler sadece motosiklet kovalıyorlar sigortasız, ehliyetsiz yakalamak için. Ufak tefek kanunsuz yapılacak işler vardır ama ehliyetsiz araç kullanmak onlardan biri değil.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Elektrikli bisiklet en uygun çözüm olur.
(Scooter tarzı değil, bisiklet olanlardan)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Okulun adını sanını yaz sana yardım etmek adına her yola başvuracağım, ama eğer her hangi bir toplu taşıma gidiyorsa?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst