Değerli kardeşim, fikrimizi sormuşsun da bu platformda "ehliyet yaşını bekle, ehliyetini al ve okuluna rahat rahat git" ya da "toplu taşıma, okulun servisini kullan" harici her türlü cevap seni suça teşvik etmemiz anlamına gelmektedir.
Silivri dediğin yerin göbeğinde trafik kontrol noktası vardır, Silivri dediğin yerde dana gibi cezaevi vardır. Silivri'nin her bölgesi emniyet güçlerinin var olduğu bir bölgedir. Şimdi sana "kardeşim tenhalardan , şuralardan şu saatler arasında okuluna git" desek, öyle bir dünya yok, 1 sene içinde en az 10 kere polise yakalanacaksın, reşit değilsin, motosikletin de ailenin adınaysa sana değil, olan onlara olacak. Sen bence 1 seneliğine başka bir çözüm bul.