- Katılım
- 7 Kas 2016
- Mesajlar
- 9,844
- Motosikleti
- Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Siz anarşiyi siyasal anlamda değerlendiriyorsunuz. ben anarşi kelimesini "kargaşa" anlamına gelen tanımlaması için kullandım.
Kargaşa deyince yanlış oluyor. anarşi hükmedenin olmaması halidir kargaşa değil. Bireyen bireyin kendisi dışında bir başka gücün bir şey yaptırmaya zorlamaması halidir anarşi.
Kargaşa anlamını toplumları koyun gibi daha rahat gütmek için gücü elinde bulundurup yönetenler çıkarmış yerleştirmiş, bu yanlış anlamı ile kullanmaya devam edip bu yanlış anlamı normalleştirince de bu yönetenlerin işine geliyor, bak yoksa anarşi çıkar diye korkutup istedikleri gibi yönetiyorlar. iktidarın dilini kullanmaktan kaçınmak iyidir.