- Katılım
- 15 Mar 2021
- Mesajlar
- 27
- Konu Yazar
- #1
Herkese iyi akşamlar öncelikle. 1 hafta önce rks tnt 202 aldim benelli blogunu urettiyor diye ama bir şey fark ettim motorda tork fazla ama euro 5 yuzunden çok boğazı sıkılmış bunu yazılımla actirabilirmiyim (motor enjeksiyonlu) yada yapabileceğim başka bir şey var mı ? Rodaj bittikten sonra yazılım attırmak yada blokla oynamak mantıklı olur mu :sunny: