- Katılım
- 20 Tem 2020
- Mesajlar
- 1,039
- Motosikleti
- Joymax Z+ 250
Logaritma'ya kısmen katılıyorum.
Cb250r delici tayfayı memnun etmez. Hız yapmayı çok sevmeyen, 110'u geçmeyen biri olarak ben bile zaman zaman keşke R25'te oldugu gibi bize özel 250'lik değil de 300'lük olsaydı diyorum. Kaliteli ürün kısmında da haklı.
Ama aynı fiyata sarı siteden ne olduğu belirsiz 1 yaşında mt alacağıma ben de sıfır cb250r ı tercih ederim. Bildiğim makine ise mt, belki. Ustalar müneccim değil zira. Ses dinleyerek gelecekte çıkabilecek sıkıntıları öngörmek, zor iş.
Mt-25'le Cb250r'ın karşılaştırılabilecek tek yanı malzeme kalitesi bence. Her ne kadar ikisi de naked olsa da farklı makineler.
TL;DR : Etmiyor.
Cb250r delici tayfayı memnun etmez. Hız yapmayı çok sevmeyen, 110'u geçmeyen biri olarak ben bile zaman zaman keşke R25'te oldugu gibi bize özel 250'lik değil de 300'lük olsaydı diyorum. Kaliteli ürün kısmında da haklı.
Ama aynı fiyata sarı siteden ne olduğu belirsiz 1 yaşında mt alacağıma ben de sıfır cb250r ı tercih ederim. Bildiğim makine ise mt, belki. Ustalar müneccim değil zira. Ses dinleyerek gelecekte çıkabilecek sıkıntıları öngörmek, zor iş.
Mt-25'le Cb250r'ın karşılaştırılabilecek tek yanı malzeme kalitesi bence. Her ne kadar ikisi de naked olsa da farklı makineler.
TL;DR : Etmiyor.