CB250R liste fiyatını hakediyor mu?

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Logaritma'ya kısmen katılıyorum.
Cb250r delici tayfayı memnun etmez. Hız yapmayı çok sevmeyen, 110'u geçmeyen biri olarak ben bile zaman zaman keşke R25'te oldugu gibi bize özel 250'lik değil de 300'lük olsaydı diyorum. Kaliteli ürün kısmında da haklı.

Ama aynı fiyata sarı siteden ne olduğu belirsiz 1 yaşında mt alacağıma ben de sıfır cb250r ı tercih ederim. Bildiğim makine ise mt, belki. Ustalar müneccim değil zira. Ses dinleyerek gelecekte çıkabilecek sıkıntıları öngörmek, zor iş.

Mt-25'le Cb250r'ın karşılaştırılabilecek tek yanı malzeme kalitesi bence. Her ne kadar ikisi de naked olsa da farklı makineler.

TL;DR : Etmiyor.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Mevzu delmek değil arkadaşlar niye konu orayada geldi anlamış değilim ..

Tane tane çok kısa açıklıyım aldığın blok 250cc zaten bu bloktan alabiliceğin çok sınırlı bir beygir ve tork var .. ya torka abanıcan ya beygire ben tercihimi beygirden yana kullanırdım genç biri olsam..

uzunyolun varsa düşük hacimde eğer adv cruiser sport touring tarzı bir makine sürmüyorsan hız gerekebilir kamyon tır sıkıştırır o olur bu olur arada gazı açıp kaçman gerekir ben sürati bundan bu açıdan bakarak dedim ve diyorum .. yoksa delme falan nedir adamın içinde varsa onu tek silindir dede yapar .. zaten çok yapan oldu cbr250 lerde krank kırmaktan ustalar zengin oldu ..

Bana düşük hacimde eğer adv sport touring yada cruiser yani tork merkezli bir sürüşün yoksa naked makinede sürati ön planda tutarım şahsen ..

Çünkü bu hayat pahallığında insanların elindeki 250cc lik makineyi satıp 500-600 lük alabilecek lüksleri çok yok ben bunu düşünerek eldekileri değerlendirerek diyorumki bu konuda bir nebze kesebilecek çift silindirli blok olur düşüncesindeyim

Yoksa benle hiç bir alakası yok ben zaten keyifçi adamım süratle hiç işim olmadı sattığım motorum cb600f hornetti sorsan 150-160 bile çok sınırlı sayılı çıkmışımdır genç kardeşlerimi düşünerek empati yaparak yazıyorum yoksa bana 250cc tek silindir herhangi bir makine bile yeter ..

Şimdi cb500f var bir kardeşimde yurtdışı işi olursa onun motoru alıcam ama güzel 250cc lik adv yada spor touring tek silindir güzel bir makine olsa gözü kapatır alırdım hatta bilen bilir bu konuda konu bile açmıştım burda..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Ana mevzu ne? CB250R liste fiyatini hak ediyor mu? Yanit basit, evet ya da hayir. burada hatali olan, konuyu acan arkadas. MT25 ile niye karsilastiriyoruz? Sadece 250cc oldugu icin mi?

- Iki firmanin satis politikasini mi karsilastiriyoruz?
- CC/silindir fetisizmi mi yapiyoruz?
- Son hiz fetisizmi mi yapiyoruz?

1. Fiyat olarak yakın olduğu için.
2. Marka bilinirliği ve marka menşei olarak aynı grupta oldukları için.
3. Ve tabii ki 250cc olduğu için de karşılaştırıyorum.
Şimdi bunlara bakınca rt250 veya ns200 ile de kıyaslamayacağım tabii ki. Ns200 tercih edilebilir mi? (evet) ama o da başlı başına başka bir konu olur.
4. Aklıma o geldi!

Cb250r deyince aklınıza ilk olarak mt-25'ten başka bir motosiklet geliyorsa, kıyaslamak isterseniz, buyurun siz de kıyaslayın.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Cb250r ile gazı açıp "kamyonlardan ve tırlardan" kaçamayacağımızı mi imâ ediyorsunuz yoksa ben mi yanlış anlıyorum? :D
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Cb250r ile gazı açıp "kamyonlardan ve tırlardan" kaçamayacağımızı mi imâ ediyorsunuz yoksa ben mi yanlış anlıyorum? :D

Diyorum iste Logaritma maalesef tam olarak hakim olmadigi 2 motosikleti karsilastiriyor. Bu karsilastirmayi yaparken, youtube videosu falan da izlemedigi belli. Hadi kulaktan duyma bilgileri gectik, Ortaya varsayimsal, yalan-yanlis, eksik, gercek disi iddalar atiyor.

Logaritma sakin yanlis anlama, ama bak cidden insanlari yanlis yonlendiriyorsun. Burda Yamahanin kalitesine kimse laf edemez orasi tamam. 2 motorun da birbirine gore artilari eksileri var oda tamam.

Ama yani bi mesajda 180 stabil gider dedin, bi mesajda yakit tuketimleri yakin dedin, bi mesajda cb250r kamyondan kacamaz demeye getirdin. Daha birseyler daha dedin inan useniyorum bakmaya.

Logaritma Bence sen 2 motoru da soyle 300-500 km kullanmadan yorum yapmamalisin.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Yok canım niye alınayım bizim dediğimiz şeyler kanun değil yasa değil okuyan arkadaşlar kendileri değerlendirir burda doğru yanlışta yok herkes kendi penceresinden bakıyor ..

Eğer benim baktığım noktadan bakarak okurlarsa ki çoğu genç kardeşim öyle okuyacağını düşünüyorum o kanaat teyim fikirleri bana yakın olucaktır eğer sizin baktığınız noktadan bakacaksa size yakın görüşü olabilir tercihini de o noktada yapar ..

Biz bu tercihleri nasıl anlarız motor fiyat performans satış rakamlarından vatandaş hangi motora sıfırda hangi fiyat aralığında rağbet etmiş gene ikinci elde rağbet ediyorsa peynir ekmek gibi alıp satıyorsa hangimizin fikri yorumu doğru ordan anlarız ondan sonra ağzımızla kuş tutsak hikaye ..

Gerçi şu anda da belli de bajaj bir üstü mt25 r25 viteslide en çok satanlar cb250r yenisi zaten yeni girdi onunda seneye bakarız satış oranlarına
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aklın yolu bir …

Anlamazlar anlatamazsın boşver ben bile uğraşmıyorum anlatmaya

Yok canım niye alınayım bizim dediğimiz şeyler kanun değil yasa değil okuyan arkadaşlar kendileri değerlendirir burda doğru yanlışta yok herkes kendi penceresinden bakıyor ..

Eğer benim baktığım noktadan bakarak okurlarsa ki çoğu genç kardeşim öyle okuyacağını düşünüyorum o kanaat teyim fikirleri bana yakın olucaktır eğer sizin baktığınız noktadan bakacaksa size yakın görüşü olabilir tercihini de o noktada yapar ..

Biz bu tercihleri nasıl anlarız motor fiyat performans satış rakamlarından vatandaş hangi motora sıfırda hangi fiyat aralığında rağbet etmiş gene ikinci elde rağbet ediyorsa peynir ekmek gibi alıp satıyorsa hangimizin fikri yorumu doğru ordan anlarız ondan sonra ağzımızla kuş tutsak hikaye ..

Gerçi şu anda da belli de bajaj bir üstü mt25 r25 viteslide en çok satanlar cb250r yenisi zaten yeni girdi onunda seneye bakarız satış oranlarına

Az degilsin logatitmik.

Azinlik durumdayken "senin dininnn sana benim dinim bana" diyen musluman gibisin :)

Ama firsatin oldumuuu aklin yolu birrrrrr,anlamazzzz bunlarrrr.

Hehe,iyimis valla
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
❤️Honda❤️;4696063' Alıntı:
Az degilsin logatitmik.

Azinlik durumdayken "senin dininnn sana benim dinim bana" diyen musluman gibisin :)

Ama firsatin oldumuuu aklin yolu birrrrrr,anlamazzzz bunlarrrr.

Hehe,iyimis valla

Bizde böyle ne yapıcaksın ..
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yaw siz onu bunu bırakın. Tır arkasında kalır falan diyordunuz. Bu akşam TEM Hasdal-Edirne istikametinde cb250r benim motoru sıkıştırıp geçmeye falan çalıştı.

Kucağımda çanta vardı, düşmesin die fıtı fıtı gidiyordum. En sonunda yol verip, onun yaptığı gibi yapışınca tedirgin oldu. Kaza yapar die korkup, kendi yoluma gittim.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Yaw siz onu bunu bırakın. Tır arkasında kalır falan diyordunuz. Bu akşam TEM Hasdal-Edirne istikametinde cb250r benim motoru sıkıştırıp geçmeye falan çalıştı.

Kucağımda çanta vardı, düşmesin die fıtı fıtı gidiyordum. En sonunda yol verip, onun yaptığı gibi yapışınca tedirgin oldu. Kaza yapar die korkup, kendi yoluma gittim.

Ufo gören masum köylü. Koçum benim. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw siz onu bunu bırakın. Tır arkasında kalır falan diyordunuz. Bu akşam TEM Hasdal-Edirne istikametinde cb250r benim motoru sıkıştırıp geçmeye falan çalıştı.

Kucağımda çanta vardı, düşmesin die fıtı fıtı gidiyordum. En sonunda yol verip, onun yaptığı gibi yapışınca tedirgin oldu. Kaza yapar die korkup, kendi yoluma gittim.

Yakit az yaksin diye fiti fiti gittigini biliyoruz neden sakliyon olm,ayip bisey mi ?

Yok cantam vardi falann
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
❤️Honda❤️;4696146' Alıntı:
Yakit az yaksin diye fiti fiti gittigini biliyoruz neden sakliyon olm,ayip bisey mi ?

Yok cantam vardi falann

Walla yakıt en az 4.5lt/100km. Ruhum daralıyor 120km/sa'dan aşağı gidince.
 
Katılım
22 Kas 2004
Mesajlar
386
❤️Honda❤️;4695575' Alıntı:
Yavv yapmayin cb250r ile mt25 kiyas tutar mi ?

Biri porsche biri renault.Cb den kalite akiyor tam bir alemin krali.

Cift silindir nedir ya,gereksiz.Honda nerdeyse yuzde 30 daha az yakiyor.

Alin size dunyanin en iyi karsilastirna videosu,henuz 14 saat once yayinlanmis :)

https://www.youtube.com/watch?v=FLZmXhRGHU0&feature=youtu.be

İtirazi olan ?

Teknik video yapıp yanlış bilgi vermiş. Amortisörler, bakım aralığı ..
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Honda CB250 için bu ay da Mt-25 'ten pahalı kalmayı tercih etmiş. Bakalım vazgeçecekler mi?
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Honda CB250 için bu ay da Mt-25 'ten pahalı kalmayı tercih etmiş. Bakalım vazgeçecekler mi?

Daha ziyade, Yamaha bayide MT-25 olmadığı için bizleri ürkütmemek adına çok fazla zam yapmıyor gibi. Sarı sitede 0km mt-25'ler liste fiyatının 40-50 bin üzerinde. 185 bin isteyen var. :mrgreen: O paraya öküz alırım.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Daha ziyade, Yamaha bayide MT-25 olmadığı için bizleri ürkütmemek adına çok fazla zam yapmıyor gibi. Sarı sitede 0km mt-25'ler liste fiyatının 40-50 bin üzerinde. 185 bin isteyen var. :mrgreen: O paraya öküz alırım.

Yamaha'nın listesine bakınca MT-25'e özel bir durum yok gibi. Olsa da, olmasa da Honda ile beraber standart zamlarını yapıştırıyorlar.
Stoğa gelince çok uçuk kaçık bir artış beklemem açıkçası. Zaten yeteri kadar yukarılarda dolanıyorlar.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Valla yaklasık 400 km yol yaptım beklentilerimin olukca üstündeydi. Sadece sele hariç. O da minder vs ile çözülebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst