Pazar İstanbul-Bursa Günü Birlik Turu" için;

Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Her yerler değişmiş. 40 sene önceki gibi değil.
Bir türlü kordona çıkamadım.
Işıkta bir motorlu gördüm. Düştü önüme getirdi kordona :)
Kokoreç bu saatte ağır gelir.
Kumru, 2-3 midye, bir küçük birayla yetineceğim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

Ne küfürler bilirmişimde haberim yokmuş.
Bergama-İzmir arası otobanda rüzgara verdim veriştirdim.
Sahilden gelseydiniz ya :)) izmire ilk 1996 da geldim sonra ilk 2016da gelmistim uzun bir sure sonra zubeyde hanimin mezarini bulmak icin hemzemin gecidi ariyordum bulamamıştım tren yolunu megerse yerin altina almislar :) izmir cok degisiklige ugruyor henuz tam oturmamış:) kumru yerine kokoreci tercih ederim :) bu saatte kumrucu zor :)
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Merhaba.

Benim CRF250 Rally'yi alıp 15 bin km kadar yaptıktan sonra katıldığım bir Honda Güvenli sürüş eğitiminin sonunda CRF 250 L modelini de test etme imkanım oldu.

Muhtemelen gidon açısı farklılığından olsa gerek Rally ile L versiyonlarının sürüş dinamiklerini çok ama çok farklı buldum.

Eğer sizin kullandığınız L versiyonu ise bir de Rally'yi deneyin derim.

Bu arada birkaç gündür Burhaniyedeyim.

Yolunuz bu tarafa düşerse beklerim.

Selamlar

Teklif için teşekkürler.
Yalnız sadece gidon açısı değil. Boyum uzun olmasına rağmen selede yüksek geldi.
Belkide dediğiniz gibidir. Rallye binsem severdim.

Yazıyı geç gördüm. Aslında kaz dağlarında çadır kuracaktım. Fakat jandarma yangın tehlikesi nedeniyle yasaklamış. Sarımsaklıya gitmeye karar verdim. Yolda acayip rüzgar vardı. Dikili hem daha az rüzgarlı hemde sakin olur diye gidonu Dikiliye kırdım.
Sonra bir baktım Dikili sapağını pas geçmişim.
Hadi dedim Bergamaya gideyim.
Eski bir han vardı.
Harbi harbi filmletdeki gibi taştan han.
Bir kere kalmıştım. Bina yıkılmış.

Normalde karanlıkta yolculuğu sevmem. Ama otobandan gidiş olunca, uygulama otelindede yer bulunca gidon İzmire döndü :)

Başka bir sefere görüşmek dileğiyle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

Herhalde en çok yorulan benim bu Bursa olayından. Bacaklarım halen ağrıyor motoru tutmaktan :queen:

Valla bu akşam Bergama-İzmir arası sürseydin bacaklarının yanında ağrıyan başka organlarda olurdu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Ben de az önce Ayvalığa geldim. Rüzgar motoru sarsacak kadar kuvvetli.

Tüm gün rüzgarda kullandım. Ringe çıkıp nakavt olmuş gibi hissediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Bugün tam 3 saat aşağıdaki doğa harikasını bulabilmek için dolandım durdum.
Ulaşmak için ofroad yapmak gerekiyordu, derelerin içinden geçtim ıslandım, hopladım, zıpladım...
Ama değdi...
Bilgileri daha sonra vereceğim...
.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Valla bu akşam Bergama-İzmir arası sürseydin bacaklarının yanında ağrıyan başka organlarda olurdu :)

Abi ben İzmir'e gidip geldiğimde de çok rüzgar vardı. Benim gittiğim gün sadece gölgede 40c ile esiyordu :)

Maşallahın var, çok sağlam geziyorsun abi. Kazasız-belasız gezmen dileğiyle. Kıskanmıyor değilim :p
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Teklif için teşekkürler.
Yalnız sadece gidon açısı değil. Boyum uzun olmasına rağmen selede yüksek geldi.
Belkide dediğiniz gibidir. Rallye binsem severdim.

Yazıyı geç gördüm. Aslında kaz dağlarında çadır kuracaktım. Fakat jandarma yangın tehlikesi nedeniyle yasaklamış. Sarımsaklıya gitmeye karar verdim. Yolda acayip rüzgar vardı. Dikili hem daha az rüzgarlı hemde sakin olur diye gidonu Dikiliye kırdım.
Sonra bir baktım Dikili sapağını pas geçmişim.
Hadi dedim Bergamaya gideyim.
Eski bir han vardı.
Harbi harbi filmletdeki gibi taştan han.
Bir kere kalmıştım. Bina yıkılmış.

Normalde karanlıkta yolculuğu sevmem. Ama otobandan gidiş olunca, uygulama otelindede yer bulunca gidon İzmire döndü :)

Başka bir sefere görüşmek dileğiyle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------



Valla bu akşam Bergama-İzmir arası sürseydin bacaklarının yanında ağrıyan başka organlarda olurdu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------



Tüm gün rüzgarda kullandım. Ringe çıkıp nakavt olmuş gibi hissediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Bugün tam 3 saat aşağıdaki doğa harikasını bulabilmek için dolandım durdum.
Ulaşmak için ofroad yapmak gerekiyordu, derelerin içinden geçtim ıslandım, hopladım, zıpladım...
Ama değdi...
Bilgileri daha sonra vereceğim...
.
[url]https://i.hizliresim.com/epjk2ob.jpg[/url]
Bergama tekke boğazı olabilir mi :)
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Abi ben İzmir'e gidip geldiğimde de çok rüzgar vardı. Benim gittiğim gün sadece gölgede 40c ile esiyordu :)

Maşallahın var, çok sağlam geziyorsun abi. Kazasız-belasız gezmen dileğiyle. Kıskanmıyor değilim :p

Sana bi küçük motor alalım beraber gezelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------

Hocam yan çantalarınızın markası nedir? Memnun musunuz?

Prosev marka. 4 yıldır kullanıyorum. Çok memnunum. En güzelide dış yan tarafları plastik malzeme. Arabaya falan sürtersen kaportayı çizöediği için kimseyle papaz olmuyorsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

Bergama tekke boğazı olabilir mi :)

Yok. Kazdağları eteklerinde.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
27 agustos da arkadasimla arabayla sarimsakliya gelme ihtimalimiz var,

Buyur gel @hondaci gardaş sana da papalina ismarlayalim.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hasanboğuldu? Yakın yerlerde enteresan müzeler / galeriler de vardı diye hatırlıyorum...

Abi bundan 10 sene evvel agustos ortalarinda edirne turunda keşan uzerinden saroz korfezine uğramiştik,askeri kamp bolgesinde muazzam bir koy vardi,abartmiyorum denizde 500mt ilerlesen bile su boy yapmiyordu ben hayatimda boyle berrak,temiz cam gibi koy görmedim.

Bu koy a giden arkadaslar güncel durum nasildir yeşilendirirse sevinirim.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yaw herif birisi yanına gelecek die 5 gündür ölü taklidi yapıyor. Farkında değil misin? :p

Fişekliyeyim: Muhtemelen onun Africa'sı yok çünkü, iyi bir Photoshop'çu sadece ;) AT'e benim motosikletten az yaktırmayı becermesi matematiğe oturmuyor. (Saatte 90km hızda sabit giderken düz yolda 3-3,2 civarı yakıyor benim motosiklet - hadi koşullar çok uygun olsun anlık 2,8 belki görürsün... -, aynı koşullarda 2 katı hacimdeki motorun 3,3 yakması pek olası değil...) Ya Afrika'sı yok ya da Photoshop yapıyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Muhtemelen Offline olarak okuyordur bu entryleri:)

Fişekliyeyim: Muhtemelen onun Africa'sı yok çünkü, iyi bir Photoshop'çu sadece ;) AT'e benim motosikletten az yaktırmayı becermesi matematiğe oturmuyor. (Saatte 90km hızda sabit giderken düz yolda 3-3,2 civarı yakıyor benim motosiklet - hadi koşullar çok uygun olsun anlı 2,8 belki görürsün... -, aynı koşullarda 2 katı hacimdeki motorun 3,3 yakması pek olası değil...) Ya Afrika'sı yok ya da Photopshop yapıyor...

Walla @Cyan hocamın yazısından sonra online mod'a döner die bekliyorum ::whip::
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Bursada telefon tutucunun tırnağı kırıldı. Telefon uçtu gitti. Uolu kestim telefonu kurtardım.
Bantla sardım yine koptu.
Sabah izmirde nerde bulurum derken,

Motomania Gökhanı aradım.
Bana bir adres verdi. Yeni tutucu aldım.
Şimdi Motomaniaya teşekküre geldim.
Gökhanın bi kahvesini içiyorum.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Bursada telefon tutucunun tırnağı kırıldı. Telefon uçtu gitti. Uolu kestim telefonu kurtardım.
Bantla sardım yine koptu.
Sabah izmirde nerde bulurum derken,

Motomania Gökhanı aradım.
Bana bir adres verdi. Yeni tutucu aldım.
Şimdi Motomaniaya teşekküre geldim.
Gökhanın bi kahvesini içiyorum.

Xpulse-t incelemesi yapmamıştı sanırım. Hazır oradayken onu da aradan çıkarır heralde Ufuk Hocam. :mrgreen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Fişekliyeyim: Muhtemelen onun Africa'sı yok çünkü, iyi bir Photoshop'çu sadece ;) AT'e benim motosikletten az yaktırmayı becermesi matematiğe oturmuyor. (Saatte 90km hızda sabit giderken düz yolda 3-3,2 civarı yakıyor benim motosiklet - hadi koşullar çok uygun olsun anlık 2,8 belki görürsün... -, aynı koşullarda 2 katı hacimdeki motorun 3,3 yakması pek olası değil...) Ya Afrika'sı yok ya da Photoshop yapıyor...


AT si var veya yok,bir insan olmayan birşeyi neden oldu gibi gösterme ihtiyaci duyar.

Forumda 100cc cegesi olanda var,50cc cub motoru olanda,goldwing i olanda var.

Hee,bir ortamda sahibi oldugun aracin marka ve modeline gore prestij saglama ve deger görme duşuncesi mevcutsa zaten o ortama hiç girmemek lazim.

Bir de bu olayin uç noktasi,

@cyan nin da belirttigi tüketim mevzusunu,ben arkadasin o konuyu actigi zamanda yabanci kaynaklardan araştirdim,

3.2-3.3 tuketim değerleri ciddi anlamda sivri bir iddia.

Hee,tum şartlar optimum seviyede olur.bilemem.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Telefon tutucu levent motordan mi aldiniz bana da lazim nukrotech tutucu aldim ayna takma yeri ve ayar yapilan yer kirildi.aleminyum telefon tutucu almak istiyorum ben de Allahtan ikinci telefondan da olmadik.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Telefon tutucu levent motordan mi aldiniz bana da lazim nukrotech tutucu aldim ayna takma yeri ve ayar yapilan yer kirildi.aleminyum telefon tutucu almak istiyorum ben de Allahtan ikinci telefondan da olmadik.

Depo ustu çantalar var,onlarin ön gözünde fermuarli telefon koyma yeri var.(üzeri şeffaf dokunmatik özellikli)

Pahali derseniz

Su gecirmez telefon kilifi alip,altindan çanta kemeri geçirip,aynalara gerdirip kullanilabilir.

Sağlam bir yontem olur.

https://www.deltabisiklet.com/urun/forte-gt-825-telefon-tutucu-gidon-ara-canta

Bunun viteslilere gore olanida var,araştirin.

Ben bir yerde 150tl ye satilanini gormustum.

Şu da iyi gibi

https://www.trendyol.com/sezy/motos...i-su-gecirmez-6-3-bisiklet-uyumlu-p-303125098
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst