Pazar İstanbul-Bursa Günü Birlik Turu" için;

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dünyanın enaz yakan afrika sı vs hikaye afrika 4 lt az yakmaz yakıyor diyen net afrika kullanmıyordur

F54 ne kadar bos adam ciktin ya.. resimlerde oynama var diyosun yani..peki 2500 km lik ortalamayi video cekip gozune sokarsam ?

Bu seferde baslarsin yavvv sabit hizda gidersen boyle yakar,motorculuk bu degil,sen skuter al vs.

O yuzden vik vik vik ötme istersen..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:02 ----------

ya arkadaşlar o inegöl seyehati mecburi idi . neler kaçırdığımın farkındayım. Yarın ( pazartesi) yine evo ile 7. Bursa Çeşme yolculuğuma öğle saatlerinde çıkıp akşam Çeşme 'de olma niyetindeyim . Çeşme den fotolar göndermek (becerebilirsem) istiyorum.telim kendi sayfamda var. buradan da paylaşabilirim 535 2304722 . Görüşmek isteyen her iki tekerci günün 24 saati arayabilir. Sabah 05 ile 11 arası uyku saatim . ha acil bi şey olduğunda o
saatlerde bile arayabilirsiniz. selamlarla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

HONDA cı bizi bilen efendiliğimizle , ÇELEBİ karekterimizle biliyor , tanıyor . Bir Allahın eksik akıllı kulu , --motorunun çalındığı iyi olmuş -- diyorsa, ben ona ancak --ACİL ŞİFALAR -- dileğinde bulunabilirim . Allah kurtarsın. Yaradan dövmüş , bir de ben niye döveyim ki.

Bursali senin durum vahim.Agir kalp ameliyatinda bazen beyine yeterli kan gitmedigi oliuormus,senin durumun bununla ilgili olabilir.

Senin gibi insanlarin durumun vahametini anlamasi icin bazi seyleri bizzat yasamasi gerekir.

Sen yasadin,gozun biraz acildi diye dusuniyorum.sevincim bundandir.

60 bin tl lik motor gitmis..para degil valla.tokat cok guzel cunku.

Yeni turkiyede emekliler cok iyi para aliyor, iki uc ay disini sikip yenisini alirsin.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Pazar günü ekipten ayrıldıktan sonra ben hala yola devam ediyorum.
Dün biraz korkutucu, tehlikeli ama bir o kadarda keyifli maceralarım oldu.
Az önce bugünkü program bitti. Şimdi dünyada sadece 8 adet bulunan bir doğa harikasını görmeye gidiyorum.

Ne rota planım var ne konaklama.
Doğaçlama gidiyorum :)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
318
Motosikleti
Vespa GTS300 SS, Honda CRF250 Rally
Pazar günü ekipten ayrıldıktan sonra ben hala yola devam ediyorum.
Dün biraz korkutucu, tehlikeli ama bir o kadarda keyifli maceralarım oldu.
Az önce bugünkü program bitti. Şimdi dünyada sadece 8 adet bulunan bir doğa harikasını görmeye gidiyorum.

Ne rota planım var ne konaklama.
Doğaçlama gidiyorum :)

Ooo pembe göl
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Pazar günü ekipten ayrıldıktan sonra ben hala yola devam ediyorum.
Dün biraz korkutucu, tehlikeli ama bir o kadarda keyifli maceralarım oldu.
Az önce bugünkü program bitti. Şimdi dünyada sadece 8 adet bulunan bir doğa harikasını görmeye gidiyorum.

Ne rota planım var ne konaklama.
Doğaçlama gidiyorum :)

Zaman problemi yok sanırım. Öyle olunca da daha tatlı oluyor. Dönünce bir gezi yazısı bekliyoruz o zaman Ufuk hocam.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648

Gıcık :) :) :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

Zaman problemi yok sanırım. Öyle olunca da daha tatlı oluyor. Dönünce bir gezi yazısı bekliyoruz o zaman Ufuk hocam.

Henüz acil bir şey çıkmadı. İşyerinde idare ediyorlar galiba.
Kendimi fazlamı önemsemişim ne :)
Ben olmasamda işler yürüyormuş :)

Aralarda sesli küçük notlar kaydediyorum.
Dönüşte yazacak epey şey var:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

Doğaçlama hareket ettiğimi söylemiştim.

Pazar akşamı Bursada Turizm Lisesinin uygulama otelinde kalmıştım.
Dün gece Şehitlikler bölgesinde tabyada çadırda konakladım. Oraya ulaşmam tam bir maceraydı.
Bu gece Assosta çadır kurdum. Deniz kenarında konaklıyorum.
Gürcaaaaaan. Yorgunluk birası açıldı :)

Yarın için planım yok.
Önerisi olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

Hırbooooo.

Misafir ederim dersen Ayvalığa geçerim. Hem senin motormu yoksa benimkimi az yakıyor diye test yaparız :)
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Gıcık :) :) :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------



Henüz acil bir şey çıkmadı. İşyerinde idare ediyorlar galiba.
Kendimi fazlamı önemsemişim ne :)
Ben olmasamda işler yürüyormuş :)

Aralarda sesli küçük notlar kaydediyorum.
Dönüşte yazacak epey şey var:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

Doğaçlama hareket ettiğimi söylemiştim.

Pazar akşamı Bursada Turizm Lisesinin uygulama otelinde kalmıştım.
Dün gece Şehitlikler bölgesinde tabyada çadırda konakladım. Oraya ulaşmam tam bir maceraydı.
Bu gece Assosta çadır kurdum. Deniz kenarında konaklıyorum.
Gürcaaaaaan. Yorgunluk birası açıldı :)

Yarın için planım yok.
Önerisi olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

Hırbooooo.

Misafir ederim dersen Ayvalığa geçerim. Hem senin motormu yoksa benimkimi az yakıyor diye test yaparız :)

Afiyet olsun, keyfin daim olsun :)

Assos'ta nerede kurdun cadiri abi? Lokasyon ver de, not edeyim :)
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Afiyet olsun, keyfin daim olsun :)

Assos'ta nerede kurdun cadiri abi? Lokasyon ver de, not edeyim :)

Kadırga koyu sahili diye geçiyor.
O kadar yorulmuşumki girişteki ilk campinge girdim. Gecelik 100 lira. Sahil hemen önünde. Kumsaldaki şezlong ve şemsiye fiyata dahil.
Bira sadece Efes malt var :)

Çok matah bi yer değil ama yer işte.

Bu arada Behramkaleye giderseniz " limana in , limanda kamp yap" lafına kanmayın.
Motorunuz offroada uygunsa sorun yok. Ama değilse yandı gülüm keten helva.
Berbat ötesi kötü bir yolu var ve dönüş mecburen aynı yoldan yokuşu çıkarak yapılıyor.

Kadırga koyuna düz asfalttan gidiliyor.

Benim kaldığım yer Gözde Camping.

https://g.co/kgs/VXVeL7
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Herhalde en çok yorulan benim bu Bursa olayından. Bacaklarım halen ağrıyor motoru tutmaktan :queen:
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Herhalde en çok yorulan benim bu Bursa olayından. Bacaklarım halen ağrıyor motoru tutmaktan :queen:

Bir yerde bacaklarım titredi.
Sen arkadan takip ediyordun.
115 civarında viraja yaklaşıyordum.
Viraj o hızla dönmeye son derece müsaitti.
Önden gidenler dönmüştü.
Motor birden 116 gibi bir hızda kesiciye girdi. Hemen motoru dikleştirip frene bastım. Çünkü viraj içinde kesiciye girse kesin kayıp refüje girerdim.
Tam bişeyin bişeye karışması durumuydu.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Abi sat o motoru sana bir crf250rally alalım. O motor uzun yolda sıkıntı yaratıyor maalesef.
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Bir yerde bacaklarım titredi.
Sen arkadan takip ediyordun.
115 civarında viraja yaklaşıyordum.
Viraj o hızla dönmeye son derece müsaitti.
Önden gidenler dönmüştü.
Motor birden 116 gibi bir hızda kesiciye girdi. Hemen motoru dikleştirip frene bastım. Çünkü viraj içinde kesiciye girse kesin kayıp refüje girerdim.
Tam bişeyin bişeye karışması durumuydu.
Sizin motosiklet 200 cc degil mi neden 116 kmde kesiciye giriyor.benim ns160 130 km de kesiciye giriyor örneğin.Gecen 115-120 km hizla otobanda gittim motorun terledigini farkettim ama aldigimdan beri hep yüksek hizlarla kullaniyorum ilk defa oldu.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Abi sat o motoru sana bir crf250rally alalım. O motor uzun yolda sıkıntı yaratıyor maalesef.

Arkadaşumın crf sşni kullandım ve neden hatırlamıyorum ama sevmedim. Ben normalde o hızlarda zaten sürmüyorum. O yüzden problem yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

Sizin motosiklet 200 cc degil mi neden 116 kmde kesiciye giriyor.benim ns160 130 km de kesiciye giriyor örneğin.Gecen 115-120 km hizla otobanda gittim motorun terledigini farkettim ama aldigimdan beri hep yüksek hizlarla kullaniyorum ilk defa oldu.

Xpulselarda devir kesici yaklaşık 120 km ye tekabül ediyor.
Yani anormal bir durum yok.
Beni rahatsız etmiyor çünkü genelde 90-100 arası kullanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------

Hırbo
Sana son çağrı. Bu gece muhtemelen Zeytinlide dağda kalırım.
Afrikayla kapışıyormuyuz.
Bak dibine kadar geldim.
Yine yan çizersen bütün forum bunun AT si yok diyecek :)
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Arkadaşumın crf sşni kullandım ve neden hatırlamıyorum ama sevmedim. Ben normalde o hızlarda zaten sürmüyorum. O yüzden problem yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------



Xpulselarda devir kesici yaklaşık 120 km ye tekabül ediyor.
Yani anormal bir durum yok.
Beni rahatsız etmiyor çünkü genelde 90-100 arası kullanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------

Hırbo
Sana son çağrı. Bu gece muhtemelen Zeytinlide dağda kalırım.
Afrikayla kapışıyormuyuz.
Bak dibine kadar geldim.
Yine yan çizersen bütün forum bunun AT si yok diyecek :)

Merhaba.

Benim CRF250 Rally'yi alıp 15 bin km kadar yaptıktan sonra katıldığım bir Honda Güvenli sürüş eğitiminin sonunda CRF 250 L modelini de test etme imkanım oldu.

Muhtemelen gidon açısı farklılığından olsa gerek Rally ile L versiyonlarının sürüş dinamiklerini çok ama çok farklı buldum.

Eğer sizin kullandığınız L versiyonu ise bir de Rally'yi deneyin derim.

Bu arada birkaç gündür Burhaniyedeyim.

Yolunuz bu tarafa düşerse beklerim.

Selamlar
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bu hırbo’nun sesi kısıldı. Demekki hep hile hurda sözü. İnatla adamın yanına yaklaşılıyor ama herif kapı/duvar misali kendini yok sayıyor.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,544
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Ben de az önce Ayvalığa geldim. Rüzgar motoru sarsacak kadar kuvvetli.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
An itibarıyla Bergama İzmir arası otobandayım.
Benzinciye girdim.
Motora ekstra yük yüklüyorum.
Aksi halde uçacağız...
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Epey zorlu bir Bergama-İzmir arası yoldan sonra otele girip duşu aldım...

Kordona akma zamanı :)
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
izmir'e gidip söğüş, midye, kokoreç yemeden gelinmezmiş. :p

Her yerler değişmiş. 40 sene önceki gibi değil.
Bir türlü kordona çıkamadım.
Işıkta bir motorlu gördüm. Düştü önüme getirdi kordona :)
Kokoreç bu saatte ağır gelir.
Kumru, 2-3 midye, bir küçük birayla yetineceğim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

Ne küfürler bilirmişimde haberim yokmuş.
Bergama-İzmir arası otobanda rüzgara verdim veriştirdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst