- Katılım
- 26 Eyl 2006
- Mesajlar
- 43
Yalnız benim kafama bişi takıldı... Şimdi gt 250 160 yaparsa, gt 250r da 180 yaparmı acep? :queen: :queen: :queen:
Yalnız benim kafama bişi takıldı... Şimdi gt 250 160 yaparsa, gt 250r da 180 yaparmı acep? :queen: :queen: :queen:
Yapmayınn vurmayın mete abimize yawwwwale:
Gültekin;469401' Alıntı:Alma çayna'nın, korea'nın ahını, çıkar
yapmasına yaparda kuru kuruna tartışma olmaz meteye biriniz gaz versin çaktırmadan yapmaz diye sonradanda tartışmanın içine atsın allahın pandası ne işin var senin gtr'reyle cbf le sen git cbr125'in le ilgilen kullanıcılarınla polemiğe gir
bu arada benle uğraşmaya ne zaman başladın başından dert eksilmiyo nedendir acep![]()
Metecim, geçmiş olsun..
sitenin ilk hyocularından komtan'ı dinledin de ben kaç defa gt250r ile 185km/h gördüm dedim niye bakmadınhadi yanılma payı ile olsun 170 km/h.
yazık oldu diyeyeceğim ama atalarımız testi kırılmadan çekmişler kulağı, sen dinlememişsin.
Aaa ben bu başlığa hiç bişey yazmamışım :bounce:
mete abıı noldu yaa sondukk banada kapak olduuu ama olsunn sen yıne sozunde durdunnnnnntebrıklerr
[[[ama guzel anırdınn abı...]]]
karizmayı kaybetti hükümsüzdür.
Yapmayınn vurmayın mete abimize yawwwwale:
Gültekin;470179' Alıntı:onun yüzünden, fıstık gibi çinli kızlarımız evde kaldı.
urunnn bre yiğitler... sağ komayın...![]()
Erkek adam sözünde durur.. o kadar.
Deveden hacı olmaz varmakla Mekke'ye
Eşekten derviş olmaz taş taşımakla tekkeye... Diye bir laf vardı eskiden:mrgreen:
Gültek yakında kampanya olacak...Çin markalı motor alana birde Çin hatun yanında hediye...Malum nüfus kalabalık...Ama sen kampanya dışında kaldın...
dont vori be metecim...
alırız dört tane daha kros - mıros...![]()
para gani nasıl olsa... no problem...![]()
125 kt de elinde (üzülerek yazıyom gücenmek de yok..) patladı gibi...
Gültek yakında kampanya olacak...Çin markalı motor alana birde Çin hatun yanında hediye...Malum nüfus kalabalık...Ama sen kampanya dışında kaldın...:queen: